Ja ik verwacht toch nog wel groepsnummers hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.
Kan me herinneren dat ze in eerdere seizoenen vaker hetzelfde moesten doen, of met zijn tienen iets ofzo. Zou ik eerlijker vinden, maar dat zal allemaal later wel komen.
 De medley in het begin was dat natuurlijk ook al
  De medley in het begin was dat natuurlijk ook al 

Ja hebben ze nu natuurlijk aan het begin nu al gedaan, en straks na de optredens bij het stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.
Kan me herinneren dat ze in eerdere seizoenen vaker hetzelfde moesten doen, of met zijn tienen iets ofzo. Zou ik eerlijker vinden, maar dat zal allemaal later wel komen.
 Maar op een gegeven moment vaak ook nog wel in duo's of trio's ofzo als ze met minder zijn
 Maar op een gegeven moment vaak ook nog wel in duo's of trio's ofzo als ze met minder zijn

Ja en bij vorige seizoenen zag je ook auditiemateriaal, was ook leuk.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik verwacht toch nog wel groepsnummers hoorDe medley in het begin was dat natuurlijk ook al
Zou leuk zijn als we ook nog wat missies en repetitiestukjes krijgen enzo

Yep...en ze moeten dit in een uur televisie drukken. Dan is er weinig tijd voor verdieping.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog? Dit is natuurlijk ook ergens een nulmeting, vanaf volgende week moeten ze natuurlijk verbetering laten zien

Ja, al snap ik wel dat ze die aflevering nu geskipt hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en bij vorige seizoenen zag je ook auditiemateriaal, was ook leuk.

Ja als er straks drie of vier weg zijn heb je weer extra ruimtequote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en ze moeten dit in een uur televisie drukken. Dan is er weinig tijd voor verdieping.

Ik ook, al verwacht en hoop ik dat ze na de eerste aflevering wel meer kritiek gaan geven. Gloves off!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de jury tot nu toe echt prima trouwens

Heb je wel een punt hoor, maar dacht even aan een bijvoorbeeld Wie Ben Ik waar publiek tussen paspoppen zitquote:Op zondag 21 februari 2021 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Levert alleen maar gedoe op met nog meer testen en risico's.

Officieel niet, maar zal wel zo lopen, was bij andere seizoenen ook volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Peter het volgende:
Kiezen we alleen de lead of komt er uit de zoektocht ook een understudy?

Alleen leadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Peter het volgende:
Kiezen we alleen de lead of komt er uit de zoektocht ook een understudy?
 Maar in de praktijk blijkt vaak dat eerdere afvallers of finalisten ook de alternate en understudies worden.
  Maar in de praktijk blijkt vaak dat eerdere afvallers of finalisten ook de alternate en understudies worden.

Sowieso heb ik weinig met Wicked
 Sowieso heb ik weinig met Wicked

Eens dat ik Wicked wat overgewaardeerd vind. Maar Popular lijkt me wel echt een leuk nummer om te spelenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
Popular vind ik maar een matig nummerSowieso heb ik weinig met Wicked

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |