Ja beetje gek welquote:Op zondag 21 februari 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
Nandi is dus al min of meer Maria geweest? SCHANDE!

Nou ik vind de verhouding tot nu toe wel tegenvallen, ik vind de musicalnummers meestal het tofstquote:Op zondag 21 februari 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa echt mooi dat ze niet alleen pop doen enzo

Nouja krijg je met dit nummer wel een beter beeld van dan met al die popnummersquote:Op zondag 21 februari 2021 21:01 schreef Peter het volgende:
Nandi heeft een harde klank, daar mis je geen woord van. Of dat bij Maria past... eerst eens meer zien.
Ze kan wel zingen en dansen in ieder geval.

Dit is wel live he? Dit is denk ik geen geldige reden om de avondklok te negeren..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit met die schermen wat armoedig. Je kan toch per Maria 2 personen in de zaal zetten?

Levert alleen maar gedoe op met nog meer testen en risico's.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit met die schermen wat armoedig. Je kan toch per Maria 2 personen in de zaal zetten?

Ohja das waarquote:Op zondag 21 februari 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is wel live he? Dit is denk ik geen geldige reden om de avondklok te negeren..

Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis wel een beetje hoe ze tot de nummers zijn gekomen. Bij de vorige series kregen ze die gedurende de week uitgedeeld met wat toelichting erbij waarom dat nummer gekozen was, en wat van de rol ze erin kunnen leggen

Misschien komt dat nog? Dit is natuurlijk ook ergens een nulmeting, vanaf volgende week moeten ze natuurlijk verbetering laten zienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis wel een beetje hoe ze tot de nummers zijn gekomen. Bij de vorige series kregen ze die gedurende de week uitgedeeld met wat toelichting erbij waarom dat nummer gekozen was, en wat van de rol ze erin kunnen leggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |