Zeker. Dat nummer is niet door haar zelf uitgekozen lijkt me, en ook nog eens in groot contrast naar een (voorzichtige) favoriet gezet.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar zij is ook best wel genaaid met het nummer, zeker als ze dan na Zeg Me Dat Het Niet Zo Is moet, wat makkelijkerder scoren is voor een programma als dit (als je het kan).
Echt heel duidelijk. Jammerquote:
En toch kon ik Willemijn nauwelijks verstaanquote:
Dat was echt verschrikkelijk jaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De laatste keer dat dit programma naar RTL ging, werd de boel compleet verneukt
Dat principe van een uitslagshow hebben ze al 12 jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, we noemend het 'de uitslagshow' dan kun je er tussen wel reclame stoppen..
Eigenlijk schreeuwt alles van de productie dat het eigenlijk een RTL-programma zou moeten zijn...
Dat.. dacht eerst even dat geluid niet synchroon liep met beeld.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral heel slecht geplaybackt.
Of vanmiddag opnemen, met de reservenummers..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef Meke het volgende:
Wat stom, dit moeten ze toch makkelijk live kunnen zingen?!
Playback?quote:
Maar waarom niet in 1 show zonder reclame? Het komt nu gelijk na elkaar..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat principe van een uitslagshow hebben ze al 12 jaar.
Ja dit had ik ook iddquote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat.. dacht eerst even dat geluid niet synchroon liep met beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |