Omdat reclame neem ik aanquote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar waarom niet in 1 show zonder reclame? Het komt nu gelijk na elkaar..
Openingsnummer was ook playbackquote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat.. dacht eerst even dat geluid niet synchroon liep met beeld.
Wat wil je anders in de tussentijd doen voor de stemprocedure (inclusief tellen, checken)? Iedere keer een pauze-act is een idee maar in dit geval extra gedoe met testen etc.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kan nog steeds stemmen, dus het excuus dat de pauze nodig is om de stemmen te tellen kunnen ze niet gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Laat de juryleden een nummertje doen. geef je hen ook wat exposure.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat wil je anders in de tussentijd doen voor de stemprocedure (inclusief tellen, checken)? Iedere keer een pauze-act is een idee maar in dit geval extra gedoe met testen etc.
De schoorsteen van de NPO moet ook roken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Ergens wel eens, maar dan vooral vanwege de opzet nu. Anders hadden we nog een auditeronde gehad waarin we al veel van de kandidaten zagen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Van mij had de eerste show wel zonder afvallers gemogen
Ik heb nu het gevoel alsof ik appels met peren moet vergelijken. Mja.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens wel eens, maar dan vooral vanwege de opzet nu. Anders hadden we nog een auditeronde gehad waarin we al veel van de kandidaten zagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |