Nou ik vind de verhouding tot nu toe wel tegenvallen, ik vind de musicalnummers meestal het tofstquote:Op zondag 21 februari 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa echt mooi dat ze niet alleen pop doen enzo
Nouja krijg je met dit nummer wel een beter beeld van dan met al die popnummersquote:Op zondag 21 februari 2021 21:01 schreef Peter het volgende:
Nandi heeft een harde klank, daar mis je geen woord van. Of dat bij Maria past... eerst eens meer zien.
Ze kan wel zingen en dansen in ieder geval.
Dit is wel live he? Dit is denk ik geen geldige reden om de avondklok te negeren..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit met die schermen wat armoedig. Je kan toch per Maria 2 personen in de zaal zetten?
Levert alleen maar gedoe op met nog meer testen en risico's.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit met die schermen wat armoedig. Je kan toch per Maria 2 personen in de zaal zetten?
Ohja das waarquote:Op zondag 21 februari 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is wel live he? Dit is denk ik geen geldige reden om de avondklok te negeren..
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis wel een beetje hoe ze tot de nummers zijn gekomen. Bij de vorige series kregen ze die gedurende de week uitgedeeld met wat toelichting erbij waarom dat nummer gekozen was, en wat van de rol ze erin kunnen leggen
Misschien komt dat nog? Dit is natuurlijk ook ergens een nulmeting, vanaf volgende week moeten ze natuurlijk verbetering laten zienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis wel een beetje hoe ze tot de nummers zijn gekomen. Bij de vorige series kregen ze die gedurende de week uitgedeeld met wat toelichting erbij waarom dat nummer gekozen was, en wat van de rol ze erin kunnen leggen
Ja ik verwacht toch nog wel groepsnummers hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.
Kan me herinneren dat ze in eerdere seizoenen vaker hetzelfde moesten doen, of met zijn tienen iets ofzo. Zou ik eerlijker vinden, maar dat zal allemaal later wel komen.
Ja hebben ze nu natuurlijk aan het begin nu al gedaan, en straks na de optredens bij het stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.
Kan me herinneren dat ze in eerdere seizoenen vaker hetzelfde moesten doen, of met zijn tienen iets ofzo. Zou ik eerlijker vinden, maar dat zal allemaal later wel komen.
Ja en bij vorige seizoenen zag je ook auditiemateriaal, was ook leuk.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik verwacht toch nog wel groepsnummers hoorDe medley in het begin was dat natuurlijk ook al
Zou leuk zijn als we ook nog wat missies en repetitiestukjes krijgen enzo
Yep...en ze moeten dit in een uur televisie drukken. Dan is er weinig tijd voor verdieping.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog? Dit is natuurlijk ook ergens een nulmeting, vanaf volgende week moeten ze natuurlijk verbetering laten zien
Ja, al snap ik wel dat ze die aflevering nu geskipt hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en bij vorige seizoenen zag je ook auditiemateriaal, was ook leuk.
Ja als er straks drie of vier weg zijn heb je weer extra ruimtequote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en ze moeten dit in een uur televisie drukken. Dan is er weinig tijd voor verdieping.
Ik ook, al verwacht en hoop ik dat ze na de eerste aflevering wel meer kritiek gaan geven. Gloves off!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de jury tot nu toe echt prima trouwens
Heb je wel een punt hoor, maar dacht even aan een bijvoorbeeld Wie Ben Ik waar publiek tussen paspoppen zitquote:Op zondag 21 februari 2021 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Levert alleen maar gedoe op met nog meer testen en risico's.
Officieel niet, maar zal wel zo lopen, was bij andere seizoenen ook volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Peter het volgende:
Kiezen we alleen de lead of komt er uit de zoektocht ook een understudy?
Alleen leadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Peter het volgende:
Kiezen we alleen de lead of komt er uit de zoektocht ook een understudy?
Eens dat ik Wicked wat overgewaardeerd vind. Maar Popular lijkt me wel echt een leuk nummer om te spelenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
Popular vind ik maar een matig nummerSowieso heb ik weinig met Wicked
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef Meke het volgende:
Door corona hebben er nu ook wat van deze vrouwen tijd hiervoor terwijl ze anders in een show hadden gestaan
Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk ook wel aardig wat mannelijke kijkers
Ja Tessa die gewoon Lead in Anastasia was bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef Meke het volgende:
Door corona hebben er nu ook wat van deze vrouwen tijd hiervoor terwijl ze anders in een show hadden gestaan
Dit nummer duurt te langquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Davina Michelle en al haar nummers en/of covers
Gelukkig geeft ze er nog wel een beetje een eigen draai aanquote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Duurt te langIs leuk hoor, maar toch niet voor dit?
Nouja er zijn ook wel veel rondreizende toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja Tessa die gewoon Lead in Anastasia was bijvoorbeeld.
Die heeft dit toch niet nodig?
Maar andere kant die twee locaties die we hebben in NL waar grote producties staan...
Als je daar niet in staat zit je gewoon 2 jaar aan de kant of je moet met minder genoegen nemen
Toch doet ze dit netjes...je hoort echt niet dat ze van oorsprong Vlaams is.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Wat lastig voor haar, als ze ook Vlaams is. En dan zo'n nummer zingen met zoveel lompe Hollandse tekst.
Er was inderdaad echt iets met het geluid. Verstond haar amperquote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Sylvia is slecht te horen, mix is slecht. En dit nummer is geen gelukkige keuze voor haar.
Ik denk niet dat er heel veel ruimte is voor meer in Nederland eigenlijkquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar andere kant die twee locaties die we hebben in NL waar grote producties staan...
Als je daar niet in staat zit je gewoon 2 jaar aan de kant of je moet met minder genoegen nemen
Vind het afmixen slecht inderdaad of de stemmetjes zijn echt iets TE veel musical stem.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Sylvia is slecht te horen, mix is slecht. En dit nummer is geen gelukkige keuze voor haar.
Zonde inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Klopt daarom praat ik deels goed waarom een Tessa hier aan mee doet die het niet nodig zou hoeven hebbenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel ruimte is voor meer in Nederland eigenlijk
Whats new als avro iets met musicals doetquote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Nouja en er gebeurt nu niksquote:Op zondag 21 februari 2021 21:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Klopt daarom praat ik deels goed waarom een Tessa hier aan mee doet die het niet nodig zou hoeven hebben
Leukquote:Op zondag 21 februari 2021 21:20 schreef Cee het volgende:
Veel oud-Fontysstudenten, die moet ik vast een keer hebben gezien in een van de schoolvoorstellingen daar.
Ik ben er te lang van af en zat ook op een totaal andere richting. Misschien mijn broer wel, die geeft doorgaans les op de leraren biologie opleiding..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:20 schreef Cee het volgende:
Veel oud-Fontysstudenten, die moet ik vast een keer hebben gezien in een van de schoolvoorstellingen daar.
Ja alleen was het me niet duidelijk of ze ook kan acteren?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:21 schreef Peter het volgende:
Natascha knapt er wel lekker goed in, die kan wel een show dragen lijkt het.
Ben benieuwd of ze goed kan dansen en zingen tegelijk en dat vol kan houden.
Dat is het andere Fontys. Zij zaten op de FHK.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er te lang van af en zat ook op een totaal andere richting. Misschien mijn broer wel, die geeft doorgaans les op de leraren biologie opleiding..
Ik dacht dat m'n internet traag wasquote:Op zondag 21 februari 2021 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Vervelend effectje op de camera met dat half onscherpe beeld.
Ik zet vooralsnog mijn geld in op Tessa en Valerie.quote:
Geen idee, heb totaal geen beeld. Dat ze kunnen zingen geloof ik allemaal wel, want anders zaten ze niet in het programma, maar ik wil ze iets Maria-achtigs zien doen.quote:
Hij zal wel moetenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:27 schreef Cee het volgende:
Wat ik me nu afvraag is of die vriend van Natascha vanavond bij die ouders blijft slapen. Of dat ie daar woont omdat ze zo dicht bij elkaar op de bank zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |