Misschien zit er wel een transgender tussen..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen maar vrouwen die deelnemen. Wat een oneerlijk programma.
Jammer ja. Zal hij wel een goede reden voor hebben.. Natuurlijk is hij niet meer de jongstequote:Op zondag 21 februari 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas geen Willem Nijholt in de jury
Hij is van 1934 lees ik op Wikipedia...begrijpelijk dat hij hier geen zin meer in heeft inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer ja. Zal hij wel een goede reden voor hebben.. Natuurlijk is hij niet meer de jongste
Hij wil blijkbaar niet meer op tv:quote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer ja. Zal hij wel een goede reden voor hebben.. Natuurlijk is hij niet meer de jongste
Waar vind je die nou weer?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit ook al in een Op Zoek Naar Maria groepsapp, en dan nog hier meedoen, ben benieuwd hoeveel ik daadwerkelijk ga zien
Ooooooh bedankt, dáár ken ik haar van!quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana de leuke roodharige die ik bedoelde is Jolijn Henneman, die heb ik nog in Showponies gezien
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit ook al in een Op Zoek Naar Maria groepsapp, en dan nog hier meedoen, ben benieuwd hoeveel ik daadwerkelijk ga zien
quote:
Er is vast wel ergens een tweede scherm te vinden bij haarquote:Op zondag 21 februari 2021 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn beste vriendin keek ik het vroeger mee, maar die appt net dat ze het er niet doorheen krijgt bij haar man![]()
Ze moet het gewoon opzettenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn beste vriendin keek ik het vroeger mee, maar die appt net dat ze het er niet doorheen krijgt bij haar man![]()
Dat was echt een toffe editiequote:Op zondag 21 februari 2021 20:39 schreef StephanL het volgende:
Die van Josef heb ik wel gezien grotendeels. Dat Freek won
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een tweede scherm te vinden bij haar
Ik zal het doorgevenquote:
We Will Rock You was ook een musical.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaan hopelijk nog wel musicalrepertoire zingen, want dat vond ik juist altijd zo leuk.
Dat mis ik ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaan hopelijk nog wel musicalrepertoire zingen, want dat vond ik juist altijd zo leuk.
Een van de beste musicals ook die ik gezien heb. Sowieso qua muziek vond ik die erg goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was echt een toffe editieFreek
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Jawel, maar lang daarvoor was het een gewoon nummer. Voor musical geschreven muziek is toch andersquote:Op zondag 21 februari 2021 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We Will Rock You was ook een musical.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |