SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gizzy.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
OMG een avondklok rechtzaak.
Ik ben benieuwd wat de rechtbank gaan beslissen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dan ga je weer krijgen dat mensen van gebieden waar het wel erg is naar gebieden gaan waar meer mag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef ToT het volgende:
Voer gewoon lokale maatregelen in waar nodig en laat delen van het land waar het virus amper meer voorkomt gewoon weer hun leven oppakken.
En koop snel meer vaccins in; Israël laat nu ook allerlei maatregelen varen.
Op zich roep ik dit ook al tijden, alleen moet iedereen dan in zijn woonplaats blijven en dat gaat ook niet gebeuren denk ikl.
Ik vind het echt moeiljk om te zeggen wat goed of fout is.
Ik hou mij gewoon aan de maatregelen dit er zijn, meer kan je niet doen
De beste stuurlui staan altijd aan wal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Giz, ja wat een gedoe allemaal heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar waar nodig is idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef ToT het volgende:
Voer gewoon lokale maatregelen in waar nodig en laat delen van het land waar het virus amper meer voorkomt gewoon weer hun leven oppakken.
En koop snel meer vaccins in; Israël laat nu ook allerlei maatregelen varen.
Het op vakantie gaan in eigen land i.p.v. Buitenland heeft ook voor veel besmettingen gezorgd in gebieden waar weinig tot niks aan de hand was.![]()
![]()
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.![]()
Hai Dot.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Hey Giz, ja wat een gedoe allemaal he![]()
![]()
Hoe is het met je zus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt zo uitzichtloos allemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.![]()
![]()
Geen persco. Komt later. ...
WTF KUT KABINEt FLIKKER DAN MAAR OP MET JE TYFUSZOOITrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik ben doodsbang om het te krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.![]()
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt zo uitzichtloos allemaal.![]()
![]()
Dat ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is fijn nieuws, mag je haar ook al weer bezoeken dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die mag vandaag weer naar huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ik eerst ook wel, maar het merendeel van de mensen wordt er niet/nauwelijks ziek van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.
Veel vitamine B slikken, die mammoet-doseringen. Is niet eens zo duur van Kruidvat.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.Dus dat je kan zoveel mensen mee de ellende in slepenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de risico froeen van 65-75 jarige piezen naast de pot, die krijgen voorlopig helemaal nietsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M'n vrouw heeft zij aan zij met iemand gewerkt die het blijkbaar op dat moment had, en op d'r andere werk hadden een paar het ook, met wie ze nauw samenwerkte.![]()
Vitamine Dquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik eerst ook wel, maar het merendeel van de mensen wordt er niet/nauwelijks ziek van.
Veel vitamine B slikken, die mammoet-doseringen. Is niet eens zo duur van Kruidvat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ene wel en het andere niet geloof ik toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.
Ik snap er niet zo heel veel van.![]()
![]()
Dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn nieuws, mag je haar ook al weer bezoeken dan?![]()
Had ik maar obesitas.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de risico froeen van 65-75 jarige piezen naast de pot, die krijgen voorlopig helemaal niets
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dus dat je kan zoveel mensen mee de ellende in slepen
En het maakt niet uit wie, er zijn ook veel jonge gezonde mensen die het kregen, zelfs sporters.![]()
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het ene wel en het andere niet geloof ik toch?
Ik snap er niet zo heel veel van.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dan nog val al je in die groep 65-75 zit buitenquote:
Astra Z is niet geschikt voor ouder dan 64Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dat AZ-vaccin werkt bij oudjes niets meer dan een placebo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat worden![]()
Ik ben 48 leave.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog val al je in die groep 65-75 zit buiten
Astra Z is niet geschikt voor ouder dan 64“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is volgens mij wappie-onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat AZ-vaccin werkt bij oudjes niets meer dan een placebo.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb ook collega's waarmee ik op de vloer heb gewerkt die het hebben gehad op een moment dat ik ook nog full op kantoor werkte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw heeft zij aan zij met iemand gewerkt die het blijkbaar op dat moment had, en op d'r andere werk hadden een paar het ook, met wie ze nauw samenwerkte.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is het ook slimpie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg krom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg krom.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
![]()
![]()
Ja precies, daar snap ik dus helemaal niks van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat worden![]()
En die onduidelijkheid met zulke dingen en alle regels wat wel en niet mag, dat zorgt voor de vele onrust overal denk ik.![]()
Dat vind ik dan een bullshit regelingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
![]()
Ga eerst maar eens op gezond gewicht komen vetklep!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dat weet ik, maar ik had het over die groep die overal buiten valtquote:
De groep die als een van de eerste aan de beurt zou komen. De ouderen die chronisch ziek zijn, de mensen met het grootste risicoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En kwetsbare ouderen dan? Moeten die maar weer jonger worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan een bullshit regeling![]()
Ga eerst maar eens op gezond gewicht komen vetklep!
Nee ik snap je wel hoor!![]()
![]()
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organicEn het klopt dus idd niet!
Maar het is geen wappie-theorie.![]()
Vetkleppen gaan voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik had het over die groep die overal buiten valt
De groep die als een van de eerste aan de beurt zou komen. De ouderen die chronisch ziek zijn, de mensen met het grootste risico“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JA ALTIJD MAAR WEER DIE OUDEREN MET "WIJ ZIJN OUD"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En kwetsbare ouderen dan? Moeten die maar weer jonger worden?
Nee ik snap je wel hoor!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Das een beetje een kromme gedachten ToT Je kan door zoveel dingen dik of dikker worden. Je hebt het niet altijd in de hand.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
* Gizmogirl28 Zet de frituur aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook heel veel mensen met longziektes of andere ziektes die heel erg zwak zijn en in de risicogroep vallen.
Die vallen nu steeds buiten de boot.![]()
Als sommige mensen het daarbij hadden gelaten dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das een beetje een kromme gedachten ToT Je kan door zoveel dingen dik of dikker worden. Je hebt het niet altijd in de hand.![]()
![]()
FOK! werkt veel te traag om nog fatsoenlijk te kunnen quoten.
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!![]()
![]()
Ik wou net vragen of het aan mijn internet lag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!
Niet dus.
Tnx voor je helderziende antwoord.![]()
![]()
![]()
![]()
En hier zeggen ze weer wat anders, er zal best iets zijn anders roepen ze dit niet, waarom zeggen ze dit niet bij die andere vaccins dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef ToT het volgende:
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organicEn het klopt dus idd niet!
Maar het is geen wappie-theorie.
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-naar-65-plussersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of het aan mijn internet lag.
Niet dus.
Tnx voor je helderziende antwoord.![]()
![]()
Ja de laatste paar dagen is het echt ongelooflijk treurig gesteld met FOK!.![]()
Oh ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de laatste paar dagen is het echt ongelooflijk treurig gesteld met FOK!.![]()
![]()
Grappigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als sommige mensen het daarbij hadden gelaten dan was er niks aan de hand geweest.
Ik denk serieus dat kranten soms beter speurwerk doen dan sommige instanties!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier zeggen ze weer wat anders, er zal best iets zijn anders roepen ze dit niet, waarom zeggen ze dit niet bij die andere vaccins dan?
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-naar-65-plussers![]()
![]()
Het was vanmorgen nog erger.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de laatste paar dagen is het echt ongelooflijk treurig gesteld met FOK!.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs met schildklier aandoeningen ben je gewoon een vetklep als je serieus overgewicht hebt. Ik ken mensen die gewoon hun medicatie op orde hebben en regelmatig op controle gaan en dan eventueel hun medicatie bijstellen en op hun voeding letten die een gezond gewicht hebben voor hun lengte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Soms weet je ook niet meer wat je nog wel en wat je niet meer moet geloven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat kranten soms beter speurwerk doen dan sommige instanties!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is maar een grapje natuurlijk.quote:
Ik weet ook wel dat veel mensen er niks of niet veel aan kunnen doen.![]()
Nog erger dan dit?quote:
Heeft danny zijn internet aansluiting niet volledig betaald?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ik ken iemand die ook netjes zijn medicatie inneemt, gezond eet. 3 keer in de week hardloopt ondanks zijn neuropatie in de voeten door chemo en toch dik is geworden daarna/daardoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs met schildklier aandoeningen ben je gewoon een vetklep als je serieus overgewicht hebt. Ik ken mensen die gewoon hun medicatie op orde hebben en regelmatig op controle gaan en dan eventueel hun medicatie bijstellen en op hun voeding letten die een gezond gewicht hebben voor hun lengte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet wat er vaak fout gaat, die gebeurd met de regelmaat van de klok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog erger dan dit?
Heeft danny zijn internet aansluiting niet volledig betaald?
Waarom, geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet me denken aan een ex collega van me, die verlaten was door haar man voor een minder dik exemplaar. Zij deed zo haar best om af te vallen maar het lukte niet, dus wou ze een maagverkleiining. Omdat dat een risico met zich meebrengt tijdens de operatie mag dat pas vanaf een bepaald BMI (dus alleen de zwaardere gevallen krijgen een maagverkleining, tenzij ze zo zwaar zijn dat ze ook de operatie niet zullen overleven).. Dus wat deed zij, ze ging zich echt volproppen met ongezond voedsel zodat ze over de grens voor een maagverkleining zou komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!
Nu heeft ze die maagverkleining en is ze lekker slank. En doet ze aan allerlei dingen die het daglicht niet kunnen verdragen qua rondneuken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja is ook wel eens op tv geweest idd, dat mensen NÉT een paar kilo te licht waren voor zo'n operatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:00 schreef Maanvis het volgende:
t, dus wou ze een maagverkleiining. Omdat dat een risico met zich meebrengt tijdens de operatie mag dat pas vanaf een bepaald BMI (dus alleen de zwaardere gevallen krijgen een maagverkleining, tenzij ze zo zwaar zijn dat ze ook de operatie niet zu@ dat rondneuken nu dan!
![]()
Maar had ze geen problemen met overtollig vel toen ze afviel?![]()
Lekker laten neuken, houdt haar in bewegingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ex collega van me, die verlaten was door haar man voor een minder dik exemplaar. Zij deed zo haar best om af te vallen maar het lukte niet, dus wou ze een maagverkleiining. Omdat dat een risico met zich meebrengt tijdens de operatie mag dat pas vanaf een bepaald BMI (dus alleen de zwaardere gevallen krijgen een maagverkleining, tenzij ze zo zwaar zijn dat ze ook de operatie niet zullen overleven).. Dus wat deed zij, ze ging zich echt volproppen met ongezond voedsel zodat ze over de grens voor een maagverkleining zou komen.
Nu heeft ze die maagverkleining en is ze lekker slank. En doet ze aan allerlei dingen die het daglicht niet kunnen verdragen qua rondneuken
dat weet ik niet, ik heb haar niet in bikini gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is ook wel eens op tv geweest idd, dat mensen NÉT een paar kilo te licht waren voor zo'n operatie.@ dat rondneuken nu dan!
![]()
Maar had ze geen problemen met overtollig vel toen ze afviel?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat schijnt ook een ellende te zijn, en dat vel weghalen schijnt dan weer niet vergoed te worden bij sommigequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik heb haar niet in bikini gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hah goeiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker laten neuken, houdt haar in beweging
't is dat je niet op breedgeschouderde mannelijke kale mannen valt die een kruising zijn tussen andy vd meijde en pascal jacobse en net een +/- 10 tot 15 kg te veel meezeulen, anders had ik nog wel wat lichaamsbeweging willen doen
Een gedicht over Maanvis
Zelf mag ik ook echt wel wat aankomen; ik weeg goftedomme nog maar 69 kilo met m'n 1m79.
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.![]()
OHNEE CORONA
Beste voorbehoedsmiddel ooitTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan is het ook een opstapeling van aandoeningen en niet enkel de schildklierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik ken iemand die ook netjes zijn medicatie inneemt, gezond eet. 3 keer in de week hardloopt ondanks zijn neuropatie in de voeten door chemo en toch dik is geworden daarna/daardoor
Valt nog mee, ik was55 met 176 was echt niet mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef ToT het volgende:
Zelf mag ik ook echt wel wat aankomen; ik weeg goftedomme nog maar 69 kilo met m'n 1m79.
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit met 65kg boven mijn ideale gewicht met 1.70mquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef ToT het volgende:
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.
ik voel me zelf het beste met +/- 10kg overgewicht,dan kijk ik in de spiegel en vind ik me het aantrekkelijkst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef ToT het volgende:
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.
Ook vind ik het dan het fijnste als ik... Ik weet niet of andere mannen dat ook hebben,maar als je een andere man tegen komt dan maak je meteen een beoordeling : 'zou ik hem aankunnen in een gevecht' en met die 10kg teveel heb ik het gevoel dat ik bijna iedereen aan kan of ze moeten een kop groter zijn (ben zelf 1m83)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
thX BABEquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Grapperhaus is er op, Rutte heb ik net gemist
https://nos.nl/livestream(...)tspraak-rechter.htmlTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij had het al voor hij andere ziektes kreeg, werd eerst heel mager omdat hij te snel werktequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het ook een opstapeling van aandoeningen en niet enkel de schildklier
Toen radioactief gekregen toen werkte hij te langzaam em ondanks medicatie werd hij toch dikker
Ieder mens/lichaam werkt anders natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna 10k mensen kijken op youtube. Valt nog mee.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Snap ik!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik voel me zelf het beste met +/- 10kg overgewicht,dan kijk ik in de spiegel en vind ik me het aantrekkelijkst.
Ook vind ik het dan het fijnste als ik... Ik weet niet of andere mannen dat ook hebben,maar als je een andere man tegen komt dan maak je meteen een beoordeling : 'zou ik hem aankunnen in een gevecht' en met die 10kg teveel heb ik het gevoel dat ik bijna iedereen aan kan of ze moeten een kop groter zijn (ben zelf 1m83)Een dunne krielkip wordt minder snel serieus genomen, ook al kom je zelden in situaties waarin je fysiek moet vechten.
![]()
Gij zeit klein voor een menneke, voor een konijntje dan weer grootquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit met 65kg boven mijn ideale gewicht met 1.70m
Jij rookte toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Valt nog mee, ik was
[..]
55 met 176 was echt niet mooi.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Toen niet, was zo afgevallen na de bevalling van een tweeling. DIe lagen op mijn maag kon toen echt bijna niet eten. Dis de kleintjes hebben al mijn reserve opgegetenquote:
Maar ik kreeg het er niet meer aan. Heeft echt een jaar of 9 geduurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word ook regelmatig gevraagd als vrijwillige beveiliger op psytrance feestjes (toen dat nog mocht voor corona)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!Een dunne krielkip wordt minder snel serieus genomen, ook al kom je zelden in situaties waarin je fysiek moet vechten.
Komt ook omdat ik nergens voor aan de kant ga.. Eigenlijk wel verkeerd maargoed, heb vroeger veel moeten vechten om te overleven. Als ik iets met mijn ogen doe en daarmee boos kijk dan kan ik vaak het fysieke geweld achterwege laten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb grootse daden en een nog grotere persoonlijkheidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gij zeit klein voor een menneke, voor een konijntje dan weer groot
Hey Mrslquote:
Ik heb overigens gesolliciteerd als beveiliger bij de Samsung Winkel.
Dan kan ik me straks Guardian of the Galaxy noemen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan zeidde gij een gelukkig mennekequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb grootse daden en een nog grotere persoonlijkheid
Ben je weer toe aan werken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb overigens gesolliciteerd als beveiliger bij de Samsung Winkel.
Dan kan ik me straks Guardian of the Galaxy noemen!![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeidde gij een gelukkig menneke
Kabinet komt met spoedwet avondklok
Wie neemt dit nog serieus, gooi jezelf weg. Echt
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
Wie neemt dit nog serieus, gooi jezelf weg. Echt![]()
!!!
![]()
![]()
Ow en ze gaan vanmiddag ook nog eens al in hoger beroep?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit begint een behoorlijke soap te worden.![]()
![]()
Haha ja, dat kunnen ze wel snel regelen. Maar een toeslagenaffaire...............quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow en ze gaan vanmiddag ook nog eens al in hoger beroep?Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, dat stond al in de krant, kort na het bericht dat de avond klok stoptequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow en ze gaan vanmiddag ook nog eens al in hoger beroep?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja, dat kunnen ze wel snel regelen. Maar een toeslagenaffaire...............idd ja!
Tja als er een goed vaccin snel in aantocht zou zijn voor iedereen, zou ik zeggen: nog ff volhouden, mensen!
Maar dit is een treurig gebed zonder eind in zicht.![]()
@ToT ben je al weer bij de diëtiste geweest met Mini?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2575 / +157 / +78 / 4949 / 6172
2. FreshFruit / 1098 / +109 / +33 / 2276 / 2851
3. Superbadeendje / 771 / +113 / +2 / 1155 / 1675
4. Mrsloveable / 692 / +11 / +6 / 1791 / 2291
5. DerRabbit / 518 / +46 / +4 / 1099 / 1413
6. mario390 / 440 / +7 / +6 / 735 / 1109
7. Maanvis / 379 / +53 / +26 / 716 / 948
8. ToT / 379 / +31 / +0 / 1330 / 1570
9. Homijn / 376 / +0 / +0 / 445 / 592
10. PlymouthFury / 313 / +0 / +91 / 378 / 455
11. hemarookworst / 262 / +18 / +1 / 799 / 989
12. chufi / 258 / +0 / +0 / 244 / 373
13. Fogel / 253 / +6 / +14 / 404 / 525
14. m1st1g / 250 / +150 / +24 / 364 / 426
15. Rafeiro / 231 / +0 / +59 / 261 / 337
16. mazaru / 198 / +39 / +1 / 745 / 834
17. aloa / 186 / +42 / +3 / 1150 / 1273
18. Straatverlichting / 158 / +0 / +0 / 294 / 411
19. DJMO / 147 / +3 / +1 / 456 / 599
20. shiitake / 143 / +7 / +2 / 294 / 369SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hebben alle maatregelen toch zin gehad.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:29 schreef hemarookworst het volgende:
Wereldwijde besmetting daalt ook voor vijfde weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Avondklok Avondklok
Hoe lang duurt dat nog
Want de lente is in aantocht
Mensen willen dan naar buiten
Waar de vogels dan mooi fluiten
Zitten in de zon op hun balkon of tuin"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kan even goed, ook na 21 uurquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Avondklok Avondklok
Hoe lang duurt dat nog
Want de lente is in aantocht
Mensen willen dan naar buiten
Waar de vogels dan mooi fluiten
Zitten in de zon op hun balkon of tuin
Rutequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Tja als er een goed vaccin snel in aantocht zou zijn voor iedereen, zou ik zeggen: nog ff volhouden, mensen!
Maar dit is een treurig gebed zonder eind in zicht.Rutte en Grapperhaus staan echt een beetje voor lul nu met die persco, ze halen er weer vanalles bij. De Britse variant, code zwart. Zelfs de cijfers stijgen weer volgens Ruttequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Maar dit is een treurig gebed zonder eind in zicht.
Wat proberen ze nou te doen? Recht lullen wat krom is, andersom?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee dat is over een maandje pas weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
@:ToT ben je al weer bij de diëtiste geweest met Mini?![]()
![]()
True, maar vond het wel leuk om even te dichtenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Idd. Het begint nu op het kindje met de wolf te lijkenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
Wie neemt dit nog serieus, gooi jezelf weg. EchtTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Cijfers stijgen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Rute
[..]
Rutte en Grapperhaus staan echt een beetje voor lul nu met die persco, ze halen er weer vanalles bij. De Britse variant, code zwart. Zelfs de cijfers stijgen weer volgens Rutte
Wat proberen ze nou te doen? Recht lullen wat krom is, andersom?Ik dacht dat ze (door de sneeuwval) juist enorm gekelderd waren?
![]()
de cijfers zijn neergestegen de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Cijfers stijgen?Ik dacht dat ze (door de sneeuwval) juist enorm gekelderd waren?
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de cijfers zijn neergestegen de afgelopen dagen
De besmettingen lopen misschien nog wel op, omdat mensen massaal aan het schaatsen waren met elkaar bij elkaar blabla"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Finkers!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de cijfers zijn neergestegen de afgelopen dagen![]()
![]()
Het erge nog vind ik dat dit wordt uitgesproken door een man die gewoon een trouwfeestje hield tegen de coronamaatregelen in en door een man die van hogerhand de fraudeschandalen bij de belastingdienst heeft verdoezeldTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zie ik ook wel gebeuren, dat zag je wel met die relletjes dat agenten en familie leden besmet waren daardoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef Mrsloveable het volgende:
De besmettingen lopen misschien nog wel op, omdat mensen massaal aan het schaatsen waren met elkaar bij elkaar blablaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanaf nu zijn lachende smileys VERBODEN!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
Gewoon een algeheel verbod invoeren op plezier in het leven hebben!
+1 note voor jouTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
"Do as I say, don't do as I do."quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Het erge nog vind ik dat dit wordt uitgesproken door een man die gewoon een trouwfeestje hield tegen de coronamaatregelen in en door een man die van hogerhand de fraudeschandalen bij de belastingdienst heeft verdoezeld![]()
Dit is wel heel erg zwart wit gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn lachende smileys VERBODEN!
+1 note voor jou
Kut, http i.p.v. https.![]()
![]()
Erg als je dit laat doen bij je kindquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leef jij in de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, http i.p.v. https.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Begint het wel wat weg van te hebben ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
Ach volgende maand krijgen we gecontroleerde feestjes van max 1500 bezoekers in Ziggo Dome.
Lekker gecontroleerd LSD tot je nemen of een andere party drug
Zonder wrijving geen glans![]()
Kan je er niet gewoon via gyazo een cap van maken en dan plaatsen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn lachende smileys VERBODEN!
+1 note voor jou![]()
![]()
Te veel moeite voor een smiley.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er niet gewoon via gyazo een cap van maken en dan plaatsen?
Oh well...![]()
![]()
je hebt het filmpje niet bekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg als je dit laat doen bij je kindTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
O was een smiley, kon niet zien wat het wasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel moeite voor een smiley.
Oh well...
LSD is toch geen party drug?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Begint het wel wat weg van te hebben ja.
Ach volgende maand krijgen we gecontroleerde feestjes van max 1500 bezoekers in Ziggo Dome.
Lekker gecontroleerd LSD tot je nemen of een andere party drugTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, heb op twee van je geklikt vandaag nu heb ik de radio aan staan en klik ik ff nietquote:
nog een note!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Er zijn vrouwen die dat wel zo ervaren, heb ik begrepen uit betrouwbare bronnen.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
ja tis een tweeling, 1 van die 2 heeft een ziekte waardoor ie eens per dag een spuitje moet maar ze zijn niet uit elkaar te houden. het medicijn is schadelijk als je de ziekte niet hebt. daarom heeft de moeder een medische tattoo laten zetten. een klein sproetje op zijn oorlelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag een enorme lap tekst over één of andere aandoening?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je kan ook veel beter de img tags van fok gebruiken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel moeite voor een smiley.
Oh well...
[img]url[/img]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Bij alle gerechten een saus gebaseerd op bloem boter en room is ook een goed begin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!![]()
Sow, nou, dat is wel een HEEL erg goede TL;DR versie!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis een tweeling, 1 van die 2 heeft een ziekte waardoor ie eens per dag een spuitje moet maar ze zijn niet uit elkaar te houden. daarom heeft de moeder een medische tattoo laten zetten. een klein sproetje op zijn oorlel![]()
+2 notes!![]()
![]()
Dat is slim bekeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis een tweeling, 1 van die 2 heeft een ziekte waardoor ie eens per dag een spuitje moet maar ze zijn niet uit elkaar te houden. het medicijn is schadelijk als je de ziekte niet hebt. daarom heeft de moeder een medische tattoo laten zetten. een klein sproetje op zijn oorlelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ehm, hoe deed ik het dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook veel beter de img tags van fok gebruiken.
[ [url=url]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Ik doe meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Begint het wel wat weg van te hebben ja.
Lekker gecontroleerd LSD tot je nemen of een andere party drug![]()
TL.DR versie?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, nou, dat is wel een HEEL erg goede TL;DR versie!![]()
+2 notes!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met URL tagsquote:
url=http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/thumbsdown.gif afbeeldingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, http i.p.v. https.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:je moet het maar net weten
ALs ik nu op afbeelding klik zie ik de smiley welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met URL tags
url=http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/thumbsdown.gif afbeelding
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik op "wijzig" klik, zie ik toch echt wel IMG-tags staan, maar ik zal vast verkeerd kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met URL tags
url=http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/thumbsdown.gif afbeelding
[..]
[ afbeelding ]![]()
Er moet daar een loop van komen, alsof ze dat blaadje oneindig ronddraaitquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit is wat ik zie als ik hem quotequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik op "wijzig" klik, zie ik toch echt wel IMG-tags staan, maar ik zal vast verkeerd kijken.
Ze weet niet hoe ze hem moet houden om te kunnen lezenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er moet daar een loop van komen, alsof ze dat blaadje oneindig ronddraait
'We doen er alles aan om de avondklok te behouden. We zien de laatste dagen dat het aantal besmettingen niet echt daalt, het aantal ziekenhuisopnames stijgt soms zelfs.'
Oew, dus dan moet de avondklok wel echt nut hebben!![]()
![]()
Lingerie sets zijn mooierquote:
Bedankt Gijsbert Termaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe ze hem moet houden om te kunnen lezenUw ADH vitamine Worst
Dat is toch standaard zo als je iemand quote die een plaatje gepost heeft?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie als ik hem quote
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet toegeven aan je ongelijk is een vorm van leiderschap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:56 schreef ToT het volgende:
'We doen er alles aan om de avondklok te behouden. We zien de laatste dagen dat het aantal besmettingen niet echt daalt, het aantal ziekenhuisopnames stijgt soms zelfs.'
Oew, dus dan moet de avondklok wel echt nut hebben!![]()
![]()
Even bij ander plaatje gekeken en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is toch standaard zo als je iemand quote die een plaatje gepost heeft?![]()
Ik let daar normaal nooit op maar omdat het er hier over ging ging ik even kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De afgelopen dagen kelderden de cijfers juist, maar men bleef volhouden dat dat door het winterweer kwam, en nu zeggen ze ineens dat het die dagen juist NIET echt gedaald is?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet toegeven aan je ongelijk is een vorm van leiderschap.![]()
![]()
quote:Het boek heet Nineteen Eighty-Four (1984) en lag tot voor kort in de boekwinkel bij de afdeling ‘Fictie’.
Anno 2020 ligt het boek bij de afdeling ‘Documentaire’ en binnenkort zal het wel worden verboden.![]()
Dat is zeker waar, maar bij iets wat in jou straatje past kan je er beter naar kijken dan naar badkamertegelsetsquote:
Daarom spannen ze toch ook een turbo spoedzitting aan tegen de uitspraak van vanmorgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen dagen kelderden de cijfers juist, maar men bleef volhouden dat dat door het winterweer kwam, en nu zeggen ze ineens dat het die dagen juist NIET echt gedaald is?![]()
De WHO zegt dat het wereldwijd aan het dalen is. Mazaru gooide er vanmiddag iets over in hierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen dagen kelderden de cijfers juist, maar men bleef volhouden dat dat door het winterweer kwam, en nu zeggen ze ineens dat het die dagen juist NIET echt gedaald is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zij heeft een badkamertegelset aanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar bij iets wat in jou straatje past kan je er beter naar kijken dan naar badkamertegelsets
Uw ADH vitamine Worst
ik zeg toch het is neergestegen begrijp dat dan !!! en morgen daalt het weer omhoog!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen dagen kelderden de cijfers juist, maar men bleef volhouden dat dat door het winterweer kwam, en nu zeggen ze ineens dat het die dagen juist NIET echt gedaald is?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik las; badkamertegelsletquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zij heeft een badkamertegelset aan
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tja en die spoedwet is dubbelop en onnodig omdat ze toch wel gaan winnen met die spoedzitting.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom spannen ze toch ook een turbo spoedzitting aan tegen de uitspraak van vanmorgen.![]()
![]()
ja hier ook in eindhoven, ik zie sneeuw en ijs zo verdwijnen, nu een soort slush, heb aantal grote stukken net kapotgehakt dan smelt het snellerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vandaag warmkoud aan het vriesdooienBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Klopt, maar hier in Nederland moet er blijkbaar nog steeds paniek gezaaid worden en cijfers verdraaid worden enzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De WHO zegt dat het wereldwijd aan het dalen is. Mazaru gooide er vanmiddag iets over in hier![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zeg toch het is neergestegen begrijp dat dan !!! en morgen daalt het weer omhoog!![]()
![]()
Daarom blijft mijn stelleng: leiderschap is niet toegeven dat je het verkeerd hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hier in Nederland moet er blijkbaar nog steeds paniek gezaaid worden en cijfers verdraaid worden enzo.![]()
Ik weet niet of de cijfers verdraaid worden. Dit is wereldwijd he, kan elders wel heel erg dalen en ergens anders weer heel erg stijgen. Maar wat Maz poste was goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hier in Nederland moet er blijkbaar nog steeds paniek gezaaid worden en cijfers verdraaid worden enzo.
Dit was wat Mazaru vanmiddag hier neer zetten
WHO-baas Tedros Ghebreyesus meldt op Twitter dat het aantal nieuwe positieve tests wereldwijd voor de vijfde week op rij is gedaald. "Dit jaar is het aantal wekelijks gemelde besmettingen met bijna de helft afgenomen. Van vijf miljoen gevallen in de week van 4 januari tot 2,6 miljoen gevallen in de week van 8 februari."Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
huh?quote:
ik volg the voice niet meer zo
vind het niet meer zoveel aan, zou heel graag nieuwe start, 4 nieuwe coaches willen, nieuw concept en alles, die show is toe aan vernieuwingBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Mug doodgeslagen? Stuur hem op naar de universiteit van Wageningen
https://nos.nl/artikel/23(...)-van-wageningen.htmlUw ADH vitamine Worst
Ja ze willen de cijfers gewoon zo laag mogelijk houden tot we eind 2039 een keer iedereen gevaccineerd hebben terwijl de rest van de wereld inmiddels allang vergeten is dat er een virusje geweest is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom blijft mijn stelleng: leiderschap is niet toegeven dat je het verkeerd hebt.![]()
Het is wel lekker buiten nu, alleen een drap zooitjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vandaag warmkoud aan het vriesdooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey TheVoicequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja hier ook in eindhoven, ik zie sneeuw en ijs zo verdwijnen, nu een soort slush, heb aantal grote stukken net kapotgehakt dan smelt het sneller
Ergens blijf ik het boek 1984 toch wel zeer overtuigend overeenkomen met de huidige situatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze willen de cijfers gewoon zo laag mogelijk houden tot we eind 2039 een keer iedereen gevaccineerd hebben terwijl de rest van de wereld inmiddels allang vergeten is dat er een virusje geweest is.![]()
Ik las het, de post gaat het weer druk krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-van-wageningen.html
Ikzelf had het over de dagelijkse cijfers die hier steeds op de Frontpage gepost worden; die daalden toch ook steeds? (Lag aan het winterweer zeiden ze steeds, waardoor het niet representatief zou zijn en nu ineens wordt gezegd dat die cijfers NIET daalden.)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of de cijfers verdraaid worden. Dit is wereldwijd he, kan elders wel heel erg dalen en ergens anders weer heel erg stijgen. Maar wat Maz poste was goed nieuws
Dit was wat Mazaru vanmiddag hier neer zetten
WHO-baas Tedros Ghebreyesus meldt op Twitter dat het aantal nieuwe positieve tests wereldwijd voor de vijfde week op rij is gedaald. "Dit jaar is het aantal wekelijks gemelde besmettingen met bijna de helft afgenomen. Van vijf miljoen gevallen in de week van 4 januari tot 2,6 miljoen gevallen in de week van 8 februari."![]()
Tijd voor een nieuwe username dus?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
huh?
ik volg the voice niet meer zo
vind het niet meer zoveel aan, zou heel graag nieuwe start, 4 nieuwe coaches willen, nieuw concept en alles, die show is toe aan vernieuwing![]()
![]()
Gaan ze 'm genetisch manipuleren om er een olifant van te maken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-van-wageningen.html![]()
Ja dat is moeilijk, er is natuurlijk een paar dagen niet en een paar dagen minimaal getest de afgelopen tijd. Gisteren is er ook niet getestquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf had het over de dagelijkse cijfers die hier steeds op de Frontpage gepost worden; die daalden toch ook steeds? (Lag aan het winterweer zeiden ze steeds, waardoor het niet representatief zou zijn en nu ineens wordt gezegd dat die cijfers NIET daalden.)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De enige reden voor de daling die men aan kan dragen die nog enigszins correct is, is het feit dat ouderen de afgelopen dagen zich niet durfden te laten testen vanwege de gladde wegen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf had het over de dagelijkse cijfers die hier steeds op de Frontpage gepost worden; die daalden toch ook steeds? (Lag aan het winterweer zeiden ze steeds, waardoor het niet representatief zou zijn en nu ineens wordt gezegd dat die cijfers NIET daalden.)
Daar staat tegenover dat die ouderen dus ook niet ergens op bezoek zijn geweest en dus niemand hebben kunnen infecteren of zelf geïnfecteerd konden worden![]()
Ik moet altijd zo lachen om jou, je floept het er ook zo uitquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaan ze 'm genetisch manipuleren om er een olifant van te maken?
En DUS moet de avondklok door blijven gaan, want code zwart, volle ic's en meer van dat soort doemscenario's.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De enige reden voor de daling die men aan kan dragen die nog enigszins correct is, is het feit dat ouderen de afgelopen dagen zich niet durfden te laten testen vanwege de gladde wegen.
Daar staat tegenover dat die ouderen dus ook niet ergens op bezoek zijn geweest en dus niemand hebben kunnen infecteren of zelf geïnfecteerd konden worden
Waarom wordt gezegd dat de cijfers niet echt gedaald zijn de afgelopen dagen, terwijl dat juist wel zo is, ongeacht de achterliggende redenen?![]()
Aantal besmettingen iets toegenomen, reproductiegetal stijgt ondanks avondklok
Het RIVM heeft de afgelopen week iets meer besmettingen geregistreerd dan een week eerder. Het waren er 25.229, ten opzichte van 24.668 de week daarvoor. De nieuwe cijfers zijn de eerste waarin het effect van de avondklok, die inmiddels op de helling staat, door zou moeten werken.
https://www.gelderlander.(...)-avondklok~aa4520d5/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat anti anti wappiesquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En DUS moet de avondklok door blijven gaan, want code zwart, volle ic's en meer van dat soort doemscenario's.
Waarom wordt gezegd dat de cijfers niet echt gedaald zijn de afgelopen dagen, terwijl dat juist wel zo is, ongeacht de achterliggende redenen?
Met dankToch wel duidelijk een dalende lijn in alle tabellenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:10 schreef _serial_ het volgende:
Nagekomen update:
Update van 15 februari (maandag) van het (zeker niet perfecte) grafiekje uit de dagelijkse update van open data van RIVM
* Aangezien de teststraten dicht waren op 7 februari en gedeeltelijk op 15 februari zijn de cijfers vertekend, maar de data geeft wel interessante inzichten.
[ afbeelding ]
Totaal : DOO+DPL+DON = aantal besmettingen, hier zit echter een onzekerheid in omdat bij DOO niet altijd zeker is of er al sprake is van Corona
DOO : Eerste ziektedag zoals gemeld door GGD. Let op: het is niet altijd bekend of deze eerste ziektedag ook echt al Covid-19 betrof.
DPL : Datum positieve labtest
DON : Datum waarop de melding bij de GGD is binnengekomen
En daarbij nog de DON/DPL/DOO correcties t.o.v. het bestand van gisteren.
Mutations : Totaal aantal mutaties t.o.v. gisteren
RIVM : Aantal besmettingen gemeld door RIVM
De huidige piekdag ligt (nog) op 14-12, met 12387 besmettingen (+2 tov vorige update)
Dit is dus veel meer als de vorige piekdag 19-10 (9978, 3 mutatie(s) tov vorige update) - e.e.a. is natuurlijk wel toe te schrijven aan verruimte testbeleid
Vermoedelijk komen hier nog hooguit enkele bij, het is dus wel terecht dat hier extra maatregelen ingesteld zijn.
De volgende piekdag ligt op 15-12 (12203, 1 mutatie(s) tov vorige update)
Dag met grootste mutatie : 14-2-2021 1008 (-95 tov vorige update)
Oudste mutatie : 4-7-2020
Van de vandaag gemelde besmettingen zijn er 1927 (-334 tov vorige update) van de afgelopen 5 dagen, 504 (-182 tov vorige update) van de 5 dagen daarvoor, en de overige 99 nog ouder.
2-2-2021 lijkt de dag dat de meeste mutaties zijn verwerkt.
De huidige totalen + mutaties over de laatste 5 dagen :
10-2-2021 3015 (276 mutaties)
11-2-2021 2708 (354 mutaties)
12-2-2021 2050 (383 mutaties)
13-2-2021 1387 (-94 mutaties)
14-2-2021 1324 (1008 mutaties)
- De meeste mutaties vinden nog steeds de eerste 5 dagen plaatst.
- De piekdag ligt momenteel op 14(12387) december, 15(12203),16(11704) december zitten er zeer dicht op.
- Er worden bijna geen nieuwe besmettingen gemeld op 14 dec, daarna is de daling ingezet.
- Als we rekening houden met 10 dagen vertraging, dan is op 4 feb de daling tov 14 dec ca 8191 besmettingen.
Hieronder de grafiek van de cijfers zoals ze nu bekend zijn (de laatste 10 dagen zijn zeker nog niet compleet)
[ afbeelding ]
En op verzoek een van de afgelopen +/- 15 dagen het aantal DOO, DPL en DON per dag uitgesplits.
[ afbeelding ]
Daarnaast nog een grafiek op verzoek van @:VoMy mbt de aantallen die per dag ouder zijn dan tot 5dagen, tot 10 dagen en ouder
[ afbeelding ]![]()
Het RIVM gaat er inmiddels vanuit dat de Britse variant niet alleen besmettelijker is, maar ook gevaarlijker. ,,Inmiddels is uit onderzoek in het Verenigd Koninkrijk duidelijk geworden dat mensen die daar besmet waren met de Britse variant zieker werden en vaker kwamen te overlijden dan dat het geval was bij de oude varianten. Dit is nog een extra reden om je goed aan de maatregelen te houden.”Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben wijzer geworden dat het tijd is voor een nieuwe minister president100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Aantal besmettingen iets toegenomen, reproductiegetal stijgt ondanks avondklok
Het RIVM heeft de afgelopen week iets meer besmettingen geregistreerd dan een week eerder. Het waren er 25.229, ten opzichte van 24.668 de week daarvoor. De nieuwe cijfers zijn de eerste waarin het effect van de avondklok, die inmiddels op de helling staat, door zou moeten werken.
https://www.gelderlander.(...)-avondklok~aa4520d5/Fikkie! Fikkie! Hier jongen! Kom dan! Hier Fikkie! Je mag mijn portie hebben! Goed zo, brave jongen, eet maar lekker op!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:16 schreef m1st1g het volgende:
Met dank
[..]
Toch wel duidelijk een dalende lijn in alle tabellen![]()
![]()
En ‘dus’ tijd voor strengere maatregelen?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:16 schreef m1st1g het volgende:
Met dank
[..]
Toch wel duidelijk een dalende lijn in alle tabellenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat het voor britten besmettelijker en gevaarlijker is betekent niet dat het voor Nederlanders ook zo gevaarlijk is. Wij zijn genetisch anders dan die eilandbewoners. Hebben minder regen, minder rioollucht etc.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Het RIVM gaat er inmiddels vanuit dat de Britse variant niet alleen besmettelijker is, maar ook gevaarlijker. ,,Inmiddels is uit onderzoek in het Verenigd Koninkrijk duidelijk geworden dat mensen die daar besmet waren met de Britse variant zieker werden en vaker kwamen te overlijden dan dat het geval was bij de oude varianten. Dit is nog een extra reden om je goed aan de maatregelen te houden.”Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De avondklok is een doel op zich geworden, geen middel meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ‘dus’ tijd voor strengere maatregelen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Beetje à la Spaan & Vermeegen:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ‘dus’ tijd voor strengere maatregelen?
En De Bilt zegt dat je morgen binnen blijven moet
Zeker weten dat we morgen lekker zweten![]()
Ja daar was toch ook nog onduidelijkheid over?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Het RIVM gaat er inmiddels vanuit dat de Britse variant niet alleen besmettelijker is, maar ook gevaarlijker. ,,Inmiddels is uit onderzoek in het Verenigd Koninkrijk duidelijk geworden dat mensen die daar besmet waren met de Britse variant zieker werden en vaker kwamen te overlijden dan dat het geval was bij de oude varianten. Dit is nog een extra reden om je goed aan de maatregelen te houden.”![]()
![]()
Ik lees weer wat anders, geen dalende lijn maar een stijging van het R getal en dan zijn de testen nog steeksgewijs het kan dus nog meer zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ‘dus’ tijd voor strengere maatregelen?
Volgens het RIVM raken steeds meer Nederlanders echter besmet met de Britse variant van het virus. De R van die variant ging van 1,13 naar 1,15. Die van de oude variant van 0,8 naar 0,84. Het RIVM berekent deze getallen, die met de nodige onzekerheid zijn omgeven, met behulp van steekproeven. Niet alle positieve tests in Nederland worden onderzocht op het type variant.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mini-bolk moet het nog maar eens uitleggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Fikkie! Fikkie! Hier jongen! Kom dan! Hier Fikkie! Je mag mijn portie hebben! Goed zo, brave jongen, eet maar lekker op!
En idd dat vind ik zo extreem cool aan oa jou dat je van die heerlijke humor hebt. dat houdt DTS Leuk.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wijzer geworden dat het tijd is voor een nieuwe minister president
Later als ik groot ben ga ik dictator worden
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja buienradag zegt Zon en weeronline zegt regenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje à la Spaan & Vermeegen:
En De Bilt zegt dat je morgen binnen blijven moet
Zeker weten dat we morgen lekker zweten
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mini-bolk moet het nog maar eens uitleggen.
En idd dat vind ik zo extreem cool aan oa jou dat je van die heerlijke humor hebt. dat houdt DTS Leuk.![]()
![]()
Mijn beleid als dictator van het universum is dat mods nimmer een mini dictatortje mogen wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:21 schreef Fogel het volgende:
Later als ik groot ben ga ik dictator worden
Het zijn gelukkig niet mijn bevinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar was toch ook nog onduidelijkheid over?
Maar het is wel raar dat het een met het ander komt
Ik ga er van uit dat de RIVM het goed heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben al moeite om het weer van gisteren te voorspellen hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja buienradag zegt Zon en weeronline zegt regenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Da’s jammer voor jequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn beleid als dictator van het universum is dat mods nimmer een mini dictatortje mogen worden
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite om het weer van gisteren te voorspellen he
Ja ook dat, maar ik doelde meer nu op de berichtgeving omtrent het virus Het een zegt die de ander dt Dus gaf even een vergelijk met verschillende weerberichtgevingenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite om het weer van gisteren te voorspellen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn beleid als dictator van het universum is dat mods nimmer een mini dictatortje mogen wordenDit kan ik echter wel weer waarderen!
https://forum.fok.nl/user/history/467263![]()
Je kloon?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]Dit kan ik echter wel weer waarderen!
https://forum.fok.nl/user/history/467263I'm surrounded by morons!
De link met kluun kan ik niet echt snappenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]Dit kan ik echter wel weer waarderen!
https://forum.fok.nl/user/history/467263
quote:Whehe!
Neuh!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De link met kluun kan ik niet echt snappenZ'n topics worden nu steeds vrijwel direct op slot gepleurd, door bijna elk modje!
![]()
![]()
Eindelijk doen ze eens wat!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Neuh!
[..]Z'n topics worden nu steeds vrijwel direct op slot gepleurd, door bijna elk modje!
Ik kom niet rond van mijn modsalaris, dus werk ik full-time erbijquote:
Een flikker konijnquote:
Dit zijn jouw woorden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Glitterzooi :’)I'm surrounded by morons!
Nee flikker in de zin van knipperend licht, niet in de zin van homoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Foei toch!
Je bedoelt een LGBTQ+ konijn!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben niet echt van de bestialiteit maar ik moet wel zeggen dat ik vandaag over een homijn heen gegaan ben en dat dat toch bevredigend was
Een gedicht over Maanvis
Ow!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee flikker in de zin van knipperend licht, niet in de zin van homo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet echt van de bestialiteit maar ik moet wel zeggen dat ik vandaag over een homijn heen gegaan ben en dat dat toch bevredigend was
Een gedicht over Maanvis
Een vis die een konijn neemt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet echt van de bestialiteit maar ik moet wel zeggen dat ik vandaag over een homijn heen gegaan ben en dat dat toch bevredigend was![]()
Wat breng je dat toch weer mooi
Ff in nieuw tabje geopend, lijkt me interessant om te zien hoe zulke mensen denken.quote:![]()
![]()
Hey Brady vertel wat is er?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wazzup?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word al een tijdje gestalkt door een clubje wat niet te pakken is.quote:
Vanmiddag was de uitvaart en die kon je streamen.
Mijn oma heeft die streamlink op openbaar gezet op Facebook voor al haar vrienden die een laatste eer wilde bewijzen maar er niet bij konden zijn.
Hebben die achterlijke lui van dat stalkclubje dus óók die dienst zitten kijken en op Twitter verslag gedaan..... Ik wil ze zo graag achter de tralies hebben, BAH.
(ik ben overigens wél gegaan last minute)![]()
Je kan beter eten koken dan woede op zich.
Wat zal ik eens eten vandaag?I'm surrounded by morons!
Wat een vieze nare streek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik word al een tijdje gestalkt door een clubje wat niet te pakken is.
Mijn oma heeft die streamlink op openbaar gezet op Facebook voor al haar vrienden die een laatste eer wilde bewijzen maar er niet bij konden zijn.
Hebben die achterlijke lui van dat stalkclubje dus óók die dienst zitten kijken en op Twitter verslag gedaan..... Ik wil ze zo graag achter de tralies hebben, BAH.
(ik ben overigens wél gegaan last minute)
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
(ik ben overigens wél gegaan last minute)De tering zeg!
What the fuck???
En geen idee wie ze zijn en waarom ze het op jou gemunt hebben?![]()
Dat is echt een hele vieze lage minne streek zegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Maar hoe wisten ze dan dat linkje te vinden. Dan moeten ze ook weten hoe jou oma heet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb tussen de middag al warm gegeten. Witlof met kaas en een varksenhaasjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:42 schreef Fogel het volgende:
Wat zal ik eens eten vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tjezus wat een schoftenstreek van die lui.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik denk dat z'n pc gehackt is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een hele vieze lage minne streek zeg
Maar hoe wisten ze dan dat linkje te vinden. Dan moeten ze ook weten hoe jou oma heet?![]()
Het klopt voor mij niet iig. Denk dat het iets te op kind gefocust is?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff in nieuw tabje geopend, lijkt me interessant om te zien hoe zulke mensen denken.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Of ze volgens via zijn fb mensen. Maar kan dit met hacken en hoe kan je dat zien en of voorkomen?quote:
Hopelijk hebben ze geen nare dingen gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Linkje hebben ze gevonden omdat ze inderdaad weten wie mijn oma is, die staat op mijn facebook als "oma" en dan d'r naam.
Ze had perongeluk dat streamlinkje openbaar staan dus iedereen kon het zien![]()
tijd om de FOK! knokploeg weer van stal te halenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Een gedicht over Maanvis
Geen idee, ik kijk het later ff. Nu staat dit hier op:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het klopt voor mij niet iig. Denk dat het iets te op kind gefocust is?
![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag al warm gegeten. Witlof met kaas en een varksenhaasje
Witlof... da’s echt al jaaaaaaaren geleden dat ik dat at, ligt hier niet in de winkels.I'm surrounded by morons!
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Linkje hebben ze gevonden omdat ze inderdaad weten wie mijn oma is, die staat op mijn facebook als "oma" en dan d'r naam.
Ze had perongeluk dat streamlinkje openbaar staan dus iedereen kon het zien
Maar je weet echt niet waarom ze jou moeten hebben?![]()
Viespeuken zijn het, maar heb jij die lui dan nog op je FB? Die kan je in de blok gooien toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Hopelijks hebben ze niets naars gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het later ff. Nu staat dit hier op:
luister deze anders maar
Een gedicht over Maanvis
Ik denk dat die braddiepesters met wat social engineering wel uit de tent te lokken zijn.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
De glitter brigade is nog steeds bezig
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef ToT het volgende:
Maar vaak als men het over autisme heeft, gaat men idd wel van kinderen uit bij uitleg er over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en dit luister ik tegenwoordig om rustig te worden
Een gedicht over Maanvis
quote:Die ja!
Dat de moeder wil dat hij euthanasie krijgt als zij komt te overlijden!
Doet me ook aan DSDS denken met "Die forelle"![]()
![]()
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zoiets doen, maar waarom deel je zoveel persoonlijke dingen? Het is triest dat het moet, maar probeer die persoonlijke dingen voor je te houden als je weet dat je in de gaten gehouden wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sowieso triest dat mensen zoveel negatieve energie kunnen stoppen in het stalken en volgen van een ander. Ik kan er niet bij eerlijk gezegd.![]()
O dat is jammer? is ook echt lekker, ik eet het zeker 1 tot 2 keer perweekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker!
Witlof... da’s echt al jaaaaaaaren geleden dat ik dat at, ligt hier niet in de winkels.
Zaterdag had ik met appel, banaan, rozijnen, walnoten grilham met een yoghurt dressing ook lekker
Dan maak tik hem met doesburgse mosterd, mayo, azijn en suiker, en veel kerrie djawa, soms een fijn gesnipperd uitje er doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gebonden champignonsoep en daarna mac en cheese.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:42 schreef Fogel het volgende:
Wat zal ik eens eten vandaag?![]()
Hierover mag je best pissig zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
(ik ben overigens wél gegaan last minute)![]()
![]()
Dit stond bij zijn oma op Facebook. Het lijkt wel of ze alles van hem in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zoiets doen, maar waarom deel je zoveel persoonlijke dingen? Het is triest dat het moet, maar probeer die persoonlijke dingen voor je te houden als je weet dat je in de gaten gehouden wordt.
Sowieso triest dat mensen zoveel negatieve energie kunnen stoppen in het stalken en volgen van een ander. Ik kan er niet bij eerlijk gezegd.
Ik snap ook niet wat ze er aan hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
De glitter brigade is nog steeds bezig![]()
![]()
FF heeft er zin in vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
De glitter brigade is nog steeds bezig
Ik moet altijd aan iemand denken als iemand glitter plaatstquote:
Jipske.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan iemand denken als iemand glitter plaatst
Nee,quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: