Als ik op "wijzig" klik, zie ik toch echt wel IMG-tags staan, maar ik zal vast verkeerd kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met URL tags
url=http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/thumbsdown.gif afbeelding
[..]
[ afbeelding ]
Er moet daar een loop van komen, alsof ze dat blaadje oneindig ronddraaitquote:
Dit is wat ik zie als ik hem quotequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik op "wijzig" klik, zie ik toch echt wel IMG-tags staan, maar ik zal vast verkeerd kijken.
Ze weet niet hoe ze hem moet houden om te kunnen lezenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er moet daar een loop van komen, alsof ze dat blaadje oneindig ronddraait
Lingerie sets zijn mooierquote:
Bedankt Gijsbert Termaatquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet niet hoe ze hem moet houden om te kunnen lezen
Dat is toch standaard zo als je iemand quote die een plaatje gepost heeft?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is wat ik zie als ik hem quote
[ afbeelding ]
Niet toegeven aan je ongelijk is een vorm van leiderschap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:56 schreef ToT het volgende:
'We doen er alles aan om de avondklok te behouden. We zien de laatste dagen dat het aantal besmettingen niet echt daalt, het aantal ziekenhuisopnames stijgt soms zelfs.'
Oew, dus dan moet de avondklok wel echt nut hebben!
Even bij ander plaatje gekeken en je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is toch standaard zo als je iemand quote die een plaatje gepost heeft?
De afgelopen dagen kelderden de cijfers juist, maar men bleef volhouden dat dat door het winterweer kwam, en nu zeggen ze ineens dat het die dagen juist NIET echt gedaald is?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet toegeven aan je ongelijk is een vorm van leiderschap.
quote:Het boek heet Nineteen Eighty-Four (1984) en lag tot voor kort in de boekwinkel bij de afdeling ‘Fictie’.
Anno 2020 ligt het boek bij de afdeling ‘Documentaire’ en binnenkort zal het wel worden verboden.
Dat is zeker waar, maar bij iets wat in jou straatje past kan je er beter naar kijken dan naar badkamertegelsetsquote:
Daarom spannen ze toch ook een turbo spoedzitting aan tegen de uitspraak van vanmorgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen dagen kelderden de cijfers juist, maar men bleef volhouden dat dat door het winterweer kwam, en nu zeggen ze ineens dat het die dagen juist NIET echt gedaald is?
De WHO zegt dat het wereldwijd aan het dalen is. Mazaru gooide er vanmiddag iets over in hierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De afgelopen dagen kelderden de cijfers juist, maar men bleef volhouden dat dat door het winterweer kwam, en nu zeggen ze ineens dat het die dagen juist NIET echt gedaald is?
Zij heeft een badkamertegelset aanquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar bij iets wat in jou straatje past kan je er beter naar kijken dan naar badkamertegelsets
ik zeg toch het is neergestegen begrijp dat dan !!! en morgen daalt het weer omhoog!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
ik las; badkamertegelsletquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zij heeft een badkamertegelset aan
[ afbeelding ]
Tja en die spoedwet is dubbelop en onnodig omdat ze toch wel gaan winnen met die spoedzitting.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom spannen ze toch ook een turbo spoedzitting aan tegen de uitspraak van vanmorgen.
ja hier ook in eindhoven, ik zie sneeuw en ijs zo verdwijnen, nu een soort slush, heb aantal grote stukken net kapotgehakt dan smelt het snellerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vandaag warmkoud aan het vriesdooien
Klopt, maar hier in Nederland moet er blijkbaar nog steeds paniek gezaaid worden en cijfers verdraaid worden enzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De WHO zegt dat het wereldwijd aan het dalen is. Mazaru gooide er vanmiddag iets over in hier
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zeg toch het is neergestegen begrijp dat dan !!! en morgen daalt het weer omhoog!
Daarom blijft mijn stelleng: leiderschap is niet toegeven dat je het verkeerd hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hier in Nederland moet er blijkbaar nog steeds paniek gezaaid worden en cijfers verdraaid worden enzo.
Ik weet niet of de cijfers verdraaid worden. Dit is wereldwijd he, kan elders wel heel erg dalen en ergens anders weer heel erg stijgen. Maar wat Maz poste was goed nieuwsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hier in Nederland moet er blijkbaar nog steeds paniek gezaaid worden en cijfers verdraaid worden enzo.
huh?quote:
Ja ze willen de cijfers gewoon zo laag mogelijk houden tot we eind 2039 een keer iedereen gevaccineerd hebben terwijl de rest van de wereld inmiddels allang vergeten is dat er een virusje geweest is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom blijft mijn stelleng: leiderschap is niet toegeven dat je het verkeerd hebt.
Het is wel lekker buiten nu, alleen een drap zooitjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het is vandaag warmkoud aan het vriesdooien
Hey TheVoicequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja hier ook in eindhoven, ik zie sneeuw en ijs zo verdwijnen, nu een soort slush, heb aantal grote stukken net kapotgehakt dan smelt het sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |