SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gizzy.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
OMG een avondklok rechtzaak.
Ik ben benieuwd wat de rechtbank gaan beslissen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dan ga je weer krijgen dat mensen van gebieden waar het wel erg is naar gebieden gaan waar meer mag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef ToT het volgende:
Voer gewoon lokale maatregelen in waar nodig en laat delen van het land waar het virus amper meer voorkomt gewoon weer hun leven oppakken.
En koop snel meer vaccins in; Israël laat nu ook allerlei maatregelen varen.
Op zich roep ik dit ook al tijden, alleen moet iedereen dan in zijn woonplaats blijven en dat gaat ook niet gebeuren denk ikl.
Ik vind het echt moeiljk om te zeggen wat goed of fout is.
Ik hou mij gewoon aan de maatregelen dit er zijn, meer kan je niet doen
De beste stuurlui staan altijd aan wal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Giz, ja wat een gedoe allemaal heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar waar nodig is idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef ToT het volgende:
Voer gewoon lokale maatregelen in waar nodig en laat delen van het land waar het virus amper meer voorkomt gewoon weer hun leven oppakken.
En koop snel meer vaccins in; Israël laat nu ook allerlei maatregelen varen.
Het op vakantie gaan in eigen land i.p.v. Buitenland heeft ook voor veel besmettingen gezorgd in gebieden waar weinig tot niks aan de hand was.![]()
![]()
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.![]()
Hai Dot.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Hey Giz, ja wat een gedoe allemaal he![]()
![]()
Hoe is het met je zus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt zo uitzichtloos allemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.![]()
![]()
Geen persco. Komt later. ...
WTF KUT KABINEt FLIKKER DAN MAAR OP MET JE TYFUSZOOITrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik ben doodsbang om het te krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.![]()
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt zo uitzichtloos allemaal.![]()
![]()
Dat ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is fijn nieuws, mag je haar ook al weer bezoeken dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die mag vandaag weer naar huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ik eerst ook wel, maar het merendeel van de mensen wordt er niet/nauwelijks ziek van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.
Veel vitamine B slikken, die mammoet-doseringen. Is niet eens zo duur van Kruidvat.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.Dus dat je kan zoveel mensen mee de ellende in slepenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de risico froeen van 65-75 jarige piezen naast de pot, die krijgen voorlopig helemaal nietsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M'n vrouw heeft zij aan zij met iemand gewerkt die het blijkbaar op dat moment had, en op d'r andere werk hadden een paar het ook, met wie ze nauw samenwerkte.![]()
Vitamine Dquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik eerst ook wel, maar het merendeel van de mensen wordt er niet/nauwelijks ziek van.
Veel vitamine B slikken, die mammoet-doseringen. Is niet eens zo duur van Kruidvat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ene wel en het andere niet geloof ik toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.
Ik snap er niet zo heel veel van.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: