SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gizzy.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
OMG een avondklok rechtzaak.
Ik ben benieuwd wat de rechtbank gaan beslissen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dan ga je weer krijgen dat mensen van gebieden waar het wel erg is naar gebieden gaan waar meer mag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef ToT het volgende:
Voer gewoon lokale maatregelen in waar nodig en laat delen van het land waar het virus amper meer voorkomt gewoon weer hun leven oppakken.
En koop snel meer vaccins in; Israël laat nu ook allerlei maatregelen varen.
Op zich roep ik dit ook al tijden, alleen moet iedereen dan in zijn woonplaats blijven en dat gaat ook niet gebeuren denk ikl.
Ik vind het echt moeiljk om te zeggen wat goed of fout is.
Ik hou mij gewoon aan de maatregelen dit er zijn, meer kan je niet doen
De beste stuurlui staan altijd aan wal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Giz, ja wat een gedoe allemaal heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar waar nodig is idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:31 schreef ToT het volgende:
Voer gewoon lokale maatregelen in waar nodig en laat delen van het land waar het virus amper meer voorkomt gewoon weer hun leven oppakken.
En koop snel meer vaccins in; Israël laat nu ook allerlei maatregelen varen.
Het op vakantie gaan in eigen land i.p.v. Buitenland heeft ook voor veel besmettingen gezorgd in gebieden waar weinig tot niks aan de hand was.![]()
![]()
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.![]()
Hai Dot.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Hey Giz, ja wat een gedoe allemaal he![]()
![]()
Hoe is het met je zus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt zo uitzichtloos allemaal.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.![]()
![]()
Geen persco. Komt later. ...
WTF KUT KABINEt FLIKKER DAN MAAR OP MET JE TYFUSZOOITrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik ben doodsbang om het te krijgen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:35 schreef ToT het volgende:
Tja ik merk het ook meer en meer om me heen dat zelfs mensen die veel zware coronagevallen in de familie- en kennissenkring hebben gehad al die maatregelen inmiddels ook spuugzat zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.![]()
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt zo uitzichtloos allemaal.![]()
![]()
Dat ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat is fijn nieuws, mag je haar ook al weer bezoeken dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die mag vandaag weer naar huis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ik eerst ook wel, maar het merendeel van de mensen wordt er niet/nauwelijks ziek van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.
Veel vitamine B slikken, die mammoet-doseringen. Is niet eens zo duur van Kruidvat.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang om het te krijgen.Dus dat je kan zoveel mensen mee de ellende in slepenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, of om het door te geven en andere mensen heel erg ziek te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de risico froeen van 65-75 jarige piezen naast de pot, die krijgen voorlopig helemaal nietsquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M'n vrouw heeft zij aan zij met iemand gewerkt die het blijkbaar op dat moment had, en op d'r andere werk hadden een paar het ook, met wie ze nauw samenwerkte.![]()
Vitamine Dquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik eerst ook wel, maar het merendeel van de mensen wordt er niet/nauwelijks ziek van.
Veel vitamine B slikken, die mammoet-doseringen. Is niet eens zo duur van Kruidvat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ene wel en het andere niet geloof ik toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het vaccin leek een lichtpuntje te geven, maar dat AZ-vaccin heeft ook allerlei haken en ogen, en we krijgen er maar 40% van.
Ik snap er niet zo heel veel van.![]()
![]()
Dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn nieuws, mag je haar ook al weer bezoeken dan?![]()
Had ik maar obesitas.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de risico froeen van 65-75 jarige piezen naast de pot, die krijgen voorlopig helemaal niets
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dus dat je kan zoveel mensen mee de ellende in slepen
En het maakt niet uit wie, er zijn ook veel jonge gezonde mensen die het kregen, zelfs sporters.![]()
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het ene wel en het andere niet geloof ik toch?
Ik snap er niet zo heel veel van.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dan nog val al je in die groep 65-75 zit buitenquote:
Astra Z is niet geschikt voor ouder dan 64Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en dat AZ-vaccin werkt bij oudjes niets meer dan een placebo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat worden![]()
Ik ben 48 leave.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog val al je in die groep 65-75 zit buiten
Astra Z is niet geschikt voor ouder dan 64“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is volgens mij wappie-onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat AZ-vaccin werkt bij oudjes niets meer dan een placebo.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb ook collega's waarmee ik op de vloer heb gewerkt die het hebben gehad op een moment dat ik ook nog full op kantoor werkte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw heeft zij aan zij met iemand gewerkt die het blijkbaar op dat moment had, en op d'r andere werk hadden een paar het ook, met wie ze nauw samenwerkte.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is het ook slimpie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg krom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg krom.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
![]()
![]()
Ja precies, daar snap ik dus helemaal niks van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat worden![]()
En die onduidelijkheid met zulke dingen en alle regels wat wel en niet mag, dat zorgt voor de vele onrust overal denk ik.![]()
Dat vind ik dan een bullshit regelingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
![]()
Ga eerst maar eens op gezond gewicht komen vetklep!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dat weet ik, maar ik had het over die groep die overal buiten valtquote:
De groep die als een van de eerste aan de beurt zou komen. De ouderen die chronisch ziek zijn, de mensen met het grootste risicoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En kwetsbare ouderen dan? Moeten die maar weer jonger worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan een bullshit regeling![]()
Ga eerst maar eens op gezond gewicht komen vetklep!
Nee ik snap je wel hoor!![]()
![]()
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organicEn het klopt dus idd niet!
Maar het is geen wappie-theorie.![]()
Vetkleppen gaan voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik had het over die groep die overal buiten valt
De groep die als een van de eerste aan de beurt zou komen. De ouderen die chronisch ziek zijn, de mensen met het grootste risico“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JA ALTIJD MAAR WEER DIE OUDEREN MET "WIJ ZIJN OUD"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En kwetsbare ouderen dan? Moeten die maar weer jonger worden?
Nee ik snap je wel hoor!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Das een beetje een kromme gedachten ToT Je kan door zoveel dingen dik of dikker worden. Je hebt het niet altijd in de hand.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
* Gizmogirl28 Zet de frituur aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Er zijn ook heel veel mensen met longziektes of andere ziektes die heel erg zwak zijn en in de risicogroep vallen.
Die vallen nu steeds buiten de boot.![]()
Als sommige mensen het daarbij hadden gelaten dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das een beetje een kromme gedachten ToT Je kan door zoveel dingen dik of dikker worden. Je hebt het niet altijd in de hand.![]()
![]()
FOK! werkt veel te traag om nog fatsoenlijk te kunnen quoten.
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!![]()
![]()
Ik wou net vragen of het aan mijn internet lag.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!
Niet dus.
Tnx voor je helderziende antwoord.![]()
![]()
![]()
![]()
En hier zeggen ze weer wat anders, er zal best iets zijn anders roepen ze dit niet, waarom zeggen ze dit niet bij die andere vaccins dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef ToT het volgende:
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organicEn het klopt dus idd niet!
Maar het is geen wappie-theorie.
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-naar-65-plussersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of het aan mijn internet lag.
Niet dus.
Tnx voor je helderziende antwoord.![]()
![]()
Ja de laatste paar dagen is het echt ongelooflijk treurig gesteld met FOK!.![]()
Oh ok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de laatste paar dagen is het echt ongelooflijk treurig gesteld met FOK!.![]()
![]()
Grappigquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als sommige mensen het daarbij hadden gelaten dan was er niks aan de hand geweest.
Ik denk serieus dat kranten soms beter speurwerk doen dan sommige instanties!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier zeggen ze weer wat anders, er zal best iets zijn anders roepen ze dit niet, waarom zeggen ze dit niet bij die andere vaccins dan?
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-naar-65-plussers![]()
![]()
Het was vanmorgen nog erger.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de laatste paar dagen is het echt ongelooflijk treurig gesteld met FOK!.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs met schildklier aandoeningen ben je gewoon een vetklep als je serieus overgewicht hebt. Ik ken mensen die gewoon hun medicatie op orde hebben en regelmatig op controle gaan en dan eventueel hun medicatie bijstellen en op hun voeding letten die een gezond gewicht hebben voor hun lengte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Soms weet je ook niet meer wat je nog wel en wat je niet meer moet geloven.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat kranten soms beter speurwerk doen dan sommige instanties!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is maar een grapje natuurlijk.quote:
Ik weet ook wel dat veel mensen er niks of niet veel aan kunnen doen.![]()
Nog erger dan dit?quote:
Heeft danny zijn internet aansluiting niet volledig betaald?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ik ken iemand die ook netjes zijn medicatie inneemt, gezond eet. 3 keer in de week hardloopt ondanks zijn neuropatie in de voeten door chemo en toch dik is geworden daarna/daardoorquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs met schildklier aandoeningen ben je gewoon een vetklep als je serieus overgewicht hebt. Ik ken mensen die gewoon hun medicatie op orde hebben en regelmatig op controle gaan en dan eventueel hun medicatie bijstellen en op hun voeding letten die een gezond gewicht hebben voor hun lengte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet wat er vaak fout gaat, die gebeurd met de regelmaat van de klok.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog erger dan dit?
Heeft danny zijn internet aansluiting niet volledig betaald?
Waarom, geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet me denken aan een ex collega van me, die verlaten was door haar man voor een minder dik exemplaar. Zij deed zo haar best om af te vallen maar het lukte niet, dus wou ze een maagverkleiining. Omdat dat een risico met zich meebrengt tijdens de operatie mag dat pas vanaf een bepaald BMI (dus alleen de zwaardere gevallen krijgen een maagverkleining, tenzij ze zo zwaar zijn dat ze ook de operatie niet zullen overleven).. Dus wat deed zij, ze ging zich echt volproppen met ongezond voedsel zodat ze over de grens voor een maagverkleining zou komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!
Nu heeft ze die maagverkleining en is ze lekker slank. En doet ze aan allerlei dingen die het daglicht niet kunnen verdragen qua rondneuken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja is ook wel eens op tv geweest idd, dat mensen NÉT een paar kilo te licht waren voor zo'n operatie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:00 schreef Maanvis het volgende:
t, dus wou ze een maagverkleiining. Omdat dat een risico met zich meebrengt tijdens de operatie mag dat pas vanaf een bepaald BMI (dus alleen de zwaardere gevallen krijgen een maagverkleining, tenzij ze zo zwaar zijn dat ze ook de operatie niet zu@ dat rondneuken nu dan!
![]()
Maar had ze geen problemen met overtollig vel toen ze afviel?![]()
Lekker laten neuken, houdt haar in bewegingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doet me denken aan een ex collega van me, die verlaten was door haar man voor een minder dik exemplaar. Zij deed zo haar best om af te vallen maar het lukte niet, dus wou ze een maagverkleiining. Omdat dat een risico met zich meebrengt tijdens de operatie mag dat pas vanaf een bepaald BMI (dus alleen de zwaardere gevallen krijgen een maagverkleining, tenzij ze zo zwaar zijn dat ze ook de operatie niet zullen overleven).. Dus wat deed zij, ze ging zich echt volproppen met ongezond voedsel zodat ze over de grens voor een maagverkleining zou komen.
Nu heeft ze die maagverkleining en is ze lekker slank. En doet ze aan allerlei dingen die het daglicht niet kunnen verdragen qua rondneuken
dat weet ik niet, ik heb haar niet in bikini gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is ook wel eens op tv geweest idd, dat mensen NÉT een paar kilo te licht waren voor zo'n operatie.@ dat rondneuken nu dan!
![]()
Maar had ze geen problemen met overtollig vel toen ze afviel?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat schijnt ook een ellende te zijn, en dat vel weghalen schijnt dan weer niet vergoed te worden bij sommigequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik heb haar niet in bikini gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hah goeiequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker laten neuken, houdt haar in beweging
't is dat je niet op breedgeschouderde mannelijke kale mannen valt die een kruising zijn tussen andy vd meijde en pascal jacobse en net een +/- 10 tot 15 kg te veel meezeulen, anders had ik nog wel wat lichaamsbeweging willen doen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zelf mag ik ook echt wel wat aankomen; ik weeg goftedomme nog maar 69 kilo met m'n 1m79.
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.![]()
OHNEE CORONA
Beste voorbehoedsmiddel ooitTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan is het ook een opstapeling van aandoeningen en niet enkel de schildklierquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik ken iemand die ook netjes zijn medicatie inneemt, gezond eet. 3 keer in de week hardloopt ondanks zijn neuropatie in de voeten door chemo en toch dik is geworden daarna/daardoor
Valt nog mee, ik was55 met 176 was echt niet mooi.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef ToT het volgende:
Zelf mag ik ook echt wel wat aankomen; ik weeg goftedomme nog maar 69 kilo met m'n 1m79.
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit met 65kg boven mijn ideale gewicht met 1.70mquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef ToT het volgende:
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.
ik voel me zelf het beste met +/- 10kg overgewicht,dan kijk ik in de spiegel en vind ik me het aantrekkelijkst.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef ToT het volgende:
Op m'n zwaarst heb ik 78 kilo gewogen, maar dat kwam door medicijnen, jaren geleden.
Ook vind ik het dan het fijnste als ik... Ik weet niet of andere mannen dat ook hebben,maar als je een andere man tegen komt dan maak je meteen een beoordeling : 'zou ik hem aankunnen in een gevecht' en met die 10kg teveel heb ik het gevoel dat ik bijna iedereen aan kan of ze moeten een kop groter zijn (ben zelf 1m83)Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
thX BABEquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
Grapperhaus is er op, Rutte heb ik net gemist
https://nos.nl/livestream(...)tspraak-rechter.htmlTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij had het al voor hij andere ziektes kreeg, werd eerst heel mager omdat hij te snel werktequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het ook een opstapeling van aandoeningen en niet enkel de schildklier
Toen radioactief gekregen toen werkte hij te langzaam em ondanks medicatie werd hij toch dikker
Ieder mens/lichaam werkt anders natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna 10k mensen kijken op youtube. Valt nog mee.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Snap ik!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik voel me zelf het beste met +/- 10kg overgewicht,dan kijk ik in de spiegel en vind ik me het aantrekkelijkst.
Ook vind ik het dan het fijnste als ik... Ik weet niet of andere mannen dat ook hebben,maar als je een andere man tegen komt dan maak je meteen een beoordeling : 'zou ik hem aankunnen in een gevecht' en met die 10kg teveel heb ik het gevoel dat ik bijna iedereen aan kan of ze moeten een kop groter zijn (ben zelf 1m83)Een dunne krielkip wordt minder snel serieus genomen, ook al kom je zelden in situaties waarin je fysiek moet vechten.
![]()
Gij zeit klein voor een menneke, voor een konijntje dan weer grootquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit met 65kg boven mijn ideale gewicht met 1.70m
Jij rookte toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Valt nog mee, ik was
[..]
55 met 176 was echt niet mooi.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Toen niet, was zo afgevallen na de bevalling van een tweeling. DIe lagen op mijn maag kon toen echt bijna niet eten. Dis de kleintjes hebben al mijn reserve opgegetenquote:
Maar ik kreeg het er niet meer aan. Heeft echt een jaar of 9 geduurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word ook regelmatig gevraagd als vrijwillige beveiliger op psytrance feestjes (toen dat nog mocht voor corona)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!Een dunne krielkip wordt minder snel serieus genomen, ook al kom je zelden in situaties waarin je fysiek moet vechten.
Komt ook omdat ik nergens voor aan de kant ga.. Eigenlijk wel verkeerd maargoed, heb vroeger veel moeten vechten om te overleven. Als ik iets met mijn ogen doe en daarmee boos kijk dan kan ik vaak het fysieke geweld achterwege laten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb grootse daden en een nog grotere persoonlijkheidquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gij zeit klein voor een menneke, voor een konijntje dan weer groot
Hey Mrslquote:
Ik heb overigens gesolliciteerd als beveiliger bij de Samsung Winkel.
Dan kan ik me straks Guardian of the Galaxy noemen!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan zeidde gij een gelukkig mennekequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb grootse daden en een nog grotere persoonlijkheid
Ben je weer toe aan werken?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb overigens gesolliciteerd als beveiliger bij de Samsung Winkel.
Dan kan ik me straks Guardian of the Galaxy noemen!![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zeidde gij een gelukkig menneke
Kabinet komt met spoedwet avondklok
Wie neemt dit nog serieus, gooi jezelf weg. Echt
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
Kabinet komt met spoedwet avondklok
Wie neemt dit nog serieus, gooi jezelf weg. Echt![]()
!!!
![]()
![]()
Ow en ze gaan vanmiddag ook nog eens al in hoger beroep?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit begint een behoorlijke soap te worden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: