Dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn nieuws, mag je haar ook al weer bezoeken dan?
Had ik maar obesitas.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de risico froeen van 65-75 jarige piezen naast de pot, die krijgen voorlopig helemaal niets
Ja idd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dus dat je kan zoveel mensen mee de ellende in slepen
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het ene wel en het andere niet geloof ik toch?
Ik snap er niet zo heel veel van.
Dan nog val al je in die groep 65-75 zit buitenquote:
Ja en dat AZ-vaccin werkt bij oudjes niets meer dan een placebo.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat worden
Ik ben 48 leave.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog val al je in die groep 65-75 zit buiten
Astra Z is niet geschikt voor ouder dan 64
dat is volgens mij wappie-onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dat AZ-vaccin werkt bij oudjes niets meer dan een placebo.
Ik heb ook collega's waarmee ik op de vloer heb gewerkt die het hebben gehad op een moment dat ik ook nog full op kantoor werkte.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:41 schreef ToT het volgende:
M'n vrouw heeft zij aan zij met iemand gewerkt die het blijkbaar op dat moment had, en op d'r andere werk hadden een paar het ook, met wie ze nauw samenwerkte.
Is het ook slimpie.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg krom.
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg krom.
Ja precies, daar snap ik dus helemaal niks van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn nu 6 verschillende vaccins waarvan we er 4 krijgen waarvan we er 1 maar een bepaald pecentage krijgen waarvan het werkingspercentage loopt van 40 tot 90% en waarvan niemand nu nog weet welk vaccin wanneer aan welke persoon toegediend gaat worden
Dat vind ik dan een bullshit regelingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
Ja dat weet ik, maar ik had het over die groep die overal buiten valtquote:
En kwetsbare ouderen dan? Moeten die maar weer jonger worden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik dan een bullshit regeling![]()
Ga eerst maar eens op gezond gewicht komen vetklep!
Vetkleppen gaan voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik had het over die groep die overal buiten valt
De groep die als een van de eerste aan de beurt zou komen. De ouderen die chronisch ziek zijn, de mensen met het grootste risico
JA ALTIJD MAAR WEER DIE OUDEREN MET "WIJ ZIJN OUD"quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
En kwetsbare ouderen dan? Moeten die maar weer jonger worden?
Nee ik snap je wel hoor!
Das een beetje een kromme gedachten ToT Je kan door zoveel dingen dik of dikker worden. Je hebt het niet altijd in de hand.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dikke mensen hebben een hoger risico om te sterven aan corona, dus moeten die als eerste geholpen worden.Allemaal naar de cafetaria toe dus!
* Gizmogirl28 Zet de frituur aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Als sommige mensen het daarbij hadden gelaten dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das een beetje een kromme gedachten ToT Je kan door zoveel dingen dik of dikker worden. Je hebt het niet altijd in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |