quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mini-bolk moet het nog maar eens uitleggen.
En idd dat vind ik zo extreem cool aan oa jou dat je van die heerlijke humor hebt. dat houdt DTS Leuk.
Mijn beleid als dictator van het universum is dat mods nimmer een mini dictatortje mogen wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:21 schreef Fogel het volgende:
Later als ik groot ben ga ik dictator worden
Het zijn gelukkig niet mijn bevinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar was toch ook nog onduidelijkheid over?
Ze hebben al moeite om het weer van gisteren te voorspellen hequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja buienradag zegt Zon en weeronline zegt regen
Da’s jammer voor jequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn beleid als dictator van het universum is dat mods nimmer een mini dictatortje mogen worden
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite om het weer van gisteren te voorspellen he
Ja ook dat, maar ik doelde meer nu op de berichtgeving omtrent het virus Het een zegt die de ander dt Dus gaf even een vergelijk met verschillende weerberichtgevingenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite om het weer van gisteren te voorspellen he
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn beleid als dictator van het universum is dat mods nimmer een mini dictatortje mogen worden
Je kloon?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]Dit kan ik echter wel weer waarderen!
https://forum.fok.nl/user/history/467263
De link met kluun kan ik niet echt snappenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]Dit kan ik echter wel weer waarderen!
https://forum.fok.nl/user/history/467263
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De link met kluun kan ik niet echt snappen
Eindelijk doen ze eens wat!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:30 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Neuh!
[..]Z'n topics worden nu steeds vrijwel direct op slot gepleurd, door bijna elk modje!
Ik kom niet rond van mijn modsalaris, dus werk ik full-time erbijquote:
Een flikker konijnquote:
Dit zijn jouw woorden.quote:
Nee flikker in de zin van knipperend licht, niet in de zin van homoquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]Foei toch!
Je bedoelt een LGBTQ+ konijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |