Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Linkje hebben ze gevonden omdat ze inderdaad weten wie mijn oma is, die staat op mijn facebook als "oma" en dan d'r naam.
Ze had perongeluk dat streamlinkje openbaar staan dus iedereen kon het zien
Viespeuken zijn het, maar heb jij die lui dan nog op je FB? Die kan je in de blok gooien toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Linkje hebben ze gevonden omdat ze inderdaad weten wie mijn oma is, die staat op mijn facebook als "oma" en dan d'r naam.
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het later ff. Nu staat dit hier op:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef ToT het volgende:
Maar vaak als men het over autisme heeft, gaat men idd wel van kinderen uit bij uitleg er over.
quote:
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zoiets doen, maar waarom deel je zoveel persoonlijke dingen? Het is triest dat het moet, maar probeer die persoonlijke dingen voor je te houden als je weet dat je in de gaten gehouden wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:46 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
O dat is jammer? is ook echt lekker, ik eet het zeker 1 tot 2 keer perweekquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker!
Witlof... da’s echt al jaaaaaaaren geleden dat ik dat at, ligt hier niet in de winkels.
gebonden champignonsoep en daarna mac en cheese.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:42 schreef Fogel het volgende:
Je kan beter eten koken dan woede op zich.
Wat zal ik eens eten vandaag?
Hierover mag je best pissig zijnquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik word al een tijdje gestalkt door een clubje wat niet te pakken is.
Vanmiddag was de uitvaart en die kon je streamen.
Mijn oma heeft die streamlink op openbaar gezet op Facebook voor al haar vrienden die een laatste eer wilde bewijzen maar er niet bij konden zijn.
Hebben die achterlijke lui van dat stalkclubje dus óók die dienst zitten kijken en op Twitter verslag gedaan..... Ik wil ze zo graag achter de tralies hebben, BAH.
(ik ben overigens wél gegaan last minute)
Dit stond bij zijn oma op Facebook. Het lijkt wel of ze alles van hem in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zoiets doen, maar waarom deel je zoveel persoonlijke dingen? Het is triest dat het moet, maar probeer die persoonlijke dingen voor je te houden als je weet dat je in de gaten gehouden wordt.
Sowieso triest dat mensen zoveel negatieve energie kunnen stoppen in het stalken en volgen van een ander. Ik kan er niet bij eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
De glitter brigade is nog steeds bezig
FF heeft er zin in vandaagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
De glitter brigade is nog steeds bezig
Ik moet altijd aan iemand denken als iemand glitter plaatstquote:
Jipske.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan iemand denken als iemand glitter plaatst
Nee,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |