Ow!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee flikker in de zin van knipperend licht, niet in de zin van homo
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet echt van de bestialiteit maar ik moet wel zeggen dat ik vandaag over een homijn heen gegaan ben en dat dat toch bevredigend was
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben niet echt van de bestialiteit maar ik moet wel zeggen dat ik vandaag over een homijn heen gegaan ben en dat dat toch bevredigend was
Ff in nieuw tabje geopend, lijkt me interessant om te zien hoe zulke mensen denken.quote:
Hey Brady vertel wat is er?quote:
Wazzup?quote:
Ik word al een tijdje gestalkt door een clubje wat niet te pakken is.quote:
Wat een vieze nare streek.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik word al een tijdje gestalkt door een clubje wat niet te pakken is.
Vanmiddag was de uitvaart en die kon je streamen.
Mijn oma heeft die streamlink op openbaar gezet op Facebook voor al haar vrienden die een laatste eer wilde bewijzen maar er niet bij konden zijn.
Hebben die achterlijke lui van dat stalkclubje dus óók die dienst zitten kijken en op Twitter verslag gedaan..... Ik wil ze zo graag achter de tralies hebben, BAH.
(ik ben overigens wél gegaan last minute)
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Mijn oma heeft die streamlink op openbaar gezet op Facebook voor al haar vrienden die een laatste eer wilde bewijzen maar er niet bij konden zijn.
Hebben die achterlijke lui van dat stalkclubje dus óók die dienst zitten kijken en op Twitter verslag gedaan..... Ik wil ze zo graag achter de tralies hebben, BAH.
Dat is echt een hele vieze lage minne streek zegquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag al warm gegeten. Witlof met kaas en een varksenhaasjequote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:42 schreef Fogel het volgende:
Je kan beter eten koken dan woede op zich.
Wat zal ik eens eten vandaag?
Tjezus wat een schoftenstreek van die lui.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n pc gehackt is.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een hele vieze lage minne streek zeg
Maar hoe wisten ze dan dat linkje te vinden. Dan moeten ze ook weten hoe jou oma heet?
Het klopt voor mij niet iig. Denk dat het iets te op kind gefocust is?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff in nieuw tabje geopend, lijkt me interessant om te zien hoe zulke mensen denken.
Of ze volgens via zijn fb mensen. Maar kan dit met hacken en hoe kan je dat zien en of voorkomen?quote:
tijd om de FOK! knokploeg weer van stal te halenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het later ff. Nu staat dit hier op:quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het klopt voor mij niet iig. Denk dat het iets te op kind gefocust is?
Lekker!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag al warm gegeten. Witlof met kaas en een varksenhaasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |