quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn lachende smileys VERBODEN!
+1 note voor jou
Erg als je dit laat doen bij je kindquote:
Leef jij in de vorige eeuw?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut, http i.p.v. https.
Begint het wel wat weg van te hebben ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
Gewoon een algeheel verbod invoeren op plezier in het leven hebben!
Kan je er niet gewoon via gyazo een cap van maken en dan plaatsen?quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn lachende smileys VERBODEN!
+1 note voor jou
Te veel moeite voor een smiley.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er niet gewoon via gyazo een cap van maken en dan plaatsen?
je hebt het filmpje niet bekekenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg als je dit laat doen bij je kind
O was een smiley, kon niet zien wat het wasquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel moeite voor een smiley.
Oh well...
LSD is toch geen party drug?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Begint het wel wat weg van te hebben ja.
Ach volgende maand krijgen we gecontroleerde feestjes van max 1500 bezoekers in Ziggo Dome.
Lekker gecontroleerd LSD tot je nemen of een andere party drug
Nee, heb op twee van je geklikt vandaag nu heb ik de radio aan staan en klik ik ff nietquote:
nog een note!quote:
Er zijn vrouwen die dat wel zo ervaren, heb ik begrepen uit betrouwbare bronnen.quote:
ja tis een tweeling, 1 van die 2 heeft een ziekte waardoor ie eens per dag een spuitje moet maar ze zijn niet uit elkaar te houden. het medicijn is schadelijk als je de ziekte niet hebt. daarom heeft de moeder een medische tattoo laten zetten. een klein sproetje op zijn oorlelquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag een enorme lap tekst over één of andere aandoening?
Je kan ook veel beter de img tags van fok gebruiken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Te veel moeite voor een smiley.
Oh well...
Bij alle gerechten een saus gebaseerd op bloem boter en room is ook een goed begin.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
FOK! werkt veel te traag om nog fatsoenlijk te kunnen quoten.
Ik weet dat je met een trage schildklier enzo ook dik kunt worden, maar als je geen overgewicht hebt en je wil het vaccin snel krijgen, zul je toch echt aan de frituur moeten gaan!
Sow, nou, dat is wel een HEEL erg goede TL;DR versie!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis een tweeling, 1 van die 2 heeft een ziekte waardoor ie eens per dag een spuitje moet maar ze zijn niet uit elkaar te houden. daarom heeft de moeder een medische tattoo laten zetten. een klein sproetje op zijn oorlel
Dat is slim bekeken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis een tweeling, 1 van die 2 heeft een ziekte waardoor ie eens per dag een spuitje moet maar ze zijn niet uit elkaar te houden. het medicijn is schadelijk als je de ziekte niet hebt. daarom heeft de moeder een medische tattoo laten zetten. een klein sproetje op zijn oorlel
Ehm, hoe deed ik het dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook veel beter de img tags van fok gebruiken.
[ [url=url]afbeelding[/url] ]
Ik doe meequote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Begint het wel wat weg van te hebben ja.
Ach volgende maand krijgen we gecontroleerde feestjes van max 1500 bezoekers in Ziggo Dome.
Lekker gecontroleerd LSD tot je nemen of een andere party drug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |