Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voorquote:
Kunnen we stemmen?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wordt nieuw maatje voor zoey dan
Je kan ook zelf openenquote:
@Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!quote:Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voor
Met de titel " Waar we wachten op een nieuw topic. "
Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuhquote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat die 19-jarige knul een bitcherige diva is.
Opvallend ook dat Miesjel daar gelijk enthousiast over is. Zou hij dan toch? Of bang voor concurrentie als hetero mooiboy?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Make-Up artist van 23. Nieuwe homo ipv Jowi.
Sorry, weet niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
@:Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!
Kapen doe je niet na 2 minuten. Ik wel wat eerder ma jaquote:
Als het maar geen dramaqueen is die hoe dan ook steeds in beeld wil zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuh
We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Weten ze daar ook niet wanneer de nieuwe komen is er geen ultimatum gesteld aan het kiezen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet boosquote:Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sorry, weet niet hoe dat werkt.
Dan moeten wij ook wachtenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.
Je kan het nog honderd keer zeggen maar dat gaat niet gebeuren oen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Daarom zei ik al gooi er een soort Palma in . De boel ophitsen.
Zit je aan de drank?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill![]()
Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill:
Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leukeren dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit
1. Thomas wordt onzeker
2. Jill is aan het blozen
Oke, weet ik het voor de volgende keer!quote:Op maandag 1 februari 2021 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.
Als je laatste post heb sluit het topic automatisch, enige wat je hoeft te doen is op “Open nieuw deel” knopje te klikken en eventueel de TT aanpassen.
Wie???quote:Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Daarom zei ik al gooi er een soort Palma in . De boel ophitsen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on topic title
Denk niet dat Jill daar echt blij mee is..quote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill![]()
Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leukeren dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit
1. Thomas wordt onzeker
hallooo geen sorry zeggen, het openen lost zich vanzelf op.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sorry, weet niet hoe dat werkt.
Waarom nou weer zo tegen greysbonesquote:
wat heerlijk valsquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill: och wat heerlijk vals. I love it👹👹
1. Thomas wordt onzeker
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:
Zo dan. mijn sollicitatie voor de BB Event Manager:
Beste Big Brother Productie,
Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.
Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.
Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.
Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.
Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.
Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.
Met vriendelijke groet,
Whuzz
Het is niet grappig en een beetje uhhhh.......quote:
gruwelijk hè?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
Ik zou hem serieus opsturen.. misschien die paarse dildo eruit..quote:Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:
Zo dan. mijn sollicitatie voor de BB Event Manager:
Beste Big Brother Productie,
Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.
Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.
Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.
Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.
Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.
Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.
Met vriendelijke groet,
Whuzz
Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
1. Thomas wordt onzeker
Morgen gaan de bewoners overleggen en wat ik begrepen heb komen donderdag de nieuwen. 2 stuks. Maar pin me er niet op vast...die Nomi heeft een schreeuwerige bek (understatement) en ik kon niet alles verstaan.quote:
Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"quote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
thnxquote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig en een beetje uhhhh.......
en wat vullen we bij jou in?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"
Misschien maatje voor Jill en wordt thomas boos
Fokkers als FEBO dan komt het goedquote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneuquote:
Gast, jij hebt geen issues, jij BENT een issuequote:Op maandag 1 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneu
Beetje speculatie. Op zich wel primaquote:Op maandag 1 februari 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De Plaatjes Teaser is geactiveerd begrijp ik.. en dat showtje duurt tot Donderdag , zonde van de tijd
Hey er is wat veranderdquote:
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomasquote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
Zou wat zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:capuchon_jongen
@:Soury
@:Benny
@:Chanel5
@:Utopia2.0
@:Whuzz
@:Suzi1
@:Lionheart
@:Greysbones
@:5thencounter
@:Aggie46
@:odie22
@:StruiszveugelT
@:Mario390
Samen met Struis, gaat goedkomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
als dat geen noicke wrdquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Mag ik niet meedoen?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze vanavond het hele gedoe gaan samenvattenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:58 schreef Kefke04 het volgende:
zou mooi zijn als er geen aandacht wordt geschonken in de live show aan de afhakers en dat deze show draait om de nieuwe bewoners
Haal mij maar van de lijst.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
alles is irritant aan dat wijfquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Was je vergetenquote:
Ok. Je sluit mij uit....quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:odie22 + Liese
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomen
Kunnen we een bondje smeden tegen Souryquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.
😜quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ik zie wel potentie met een deelneemsterquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als dat geen noicke wrd
en fijn wc streams ..die doet onze swansie
Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
Wij gaan wel presenteren danquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef 20100 het volgende:
[..]
alles is irritant aan dat wijf![]()
als ze uit het huis is ga ik haar keihard gaan uitlachen in het vegantentje waar ze werkt, ik woon er vlakbij
Niet te bescheidenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Haal mij maar van de lijst.
De gemiddelde leeftijd vliegt dan omhoog
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn hequote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef Benny het volgende:
Kan het hele FOK! versie van BB in de SC?
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers
Thanks
die laten ze echt niet de klanten bestellen met die vreselijke stemquote:Op maandag 1 februari 2021 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan er een suk tape op die smoel van Naomie
de goedlachse serveerster afwasservan de gesloten Vegan keet
zeldzaam irritant dat geskreeuw
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.
Nummer 2quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef Yolk het volgende:
[..]
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomas
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn he
quote:Deze reeks is bedoeld voor commentaar op de streams. Voor andere zaken: SC
Maar,,, dan scheurt hij zijn ternnagelm joh🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheen
Soms moet je een oogje dicht knijpen anders is het een saaie boel hier, net zoals nu in het huisquote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:
[..]
Nu is Benny aan het vegen, zit dan zelf ook niet te dagenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
Dat is wel waar .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉
Beetje puzzelen en middagdutje...ik denk dat er op de meeste basisscholen meer gebeurdquote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zo kinderachtig en ik denk dat het van Zoey komt. het is daar toch geen lagere school
Zoey heeft iets tegen Patje. Vanmorgen toen ze alleen met Thomas buiten zat zei ze dat ze denk dat Patrick expres dom doet omdat andere dat grappig vinden, en dat irriteerde haar.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zo kinderachtig en ik denk dat het van Zoey komt. het is daar toch geen lagere school
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ze krijgen inderdaad snel een tik over de vingersquote:Op maandag 1 februari 2021 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje puzzelen en middagdutje...ik denk dat er op de meeste basisscholen meer gebeurd
Maar Zoey zei net wel inderdaad dat ze die grap niet vond kunnen. En dan maar hopen op heftige bewoners....heeft geen zin....ze mogen toch niks.
Ik kom met het idee en wordt ook gewoon genegeerdquote:
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrektquote:
Jij mag ook mee.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom met het idee en wordt ook gewoon genegeerd![]()
Patje voegt ook niet veel toe.. ligt ook de hele dag al op de bankquote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey mag gaan, ze moet Patje met rust laten
De pot en de ketel....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:05 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Zoey heeft iets tegen Patje. Vanmorgen toen ze alleen met Thomas buiten zat zei ze dat ze denk dat Patrick expres dom doet omdat andere dat grappig vinden, en dat irriteerde haar.
Dit is dan een homo en lesbo editie?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonderquote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
Dat zie je dan verkeerd.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
Michel mogen ze vandaag nog over de schutting bonjourenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonder
Whaaaa.. 😂😂😂quote:Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is dan een homo en lesbo editie?
Je gaat mij een eikel vinden.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef diditje64 het volgende:
Ik blijf wel Cossen over jullie ;-) en anders ben ik reserve.
Daarom nummertje twee .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonder
Ze hebben deze week geen nominaties, maar ik verwacht daarna wel weer meer gesprekken om zo tactisch te denken te spelenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe zien deze nu BB te winnen . Je moet toch een tactiek hebben ?
Michel is een 0,0quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wees blij als els er nog was zaten we nu nog met Naat en Daan opgescheeptquote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
🤣geen fan van dus.. vind hem ook zout nog peper ..( das de juiste uitdrukking toch)quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel mogen ze vandaag nog over de schutting bonjouren
Ze zullen toch voor ze erin gaan wel een plan hebben ? Of zichzelf bij de audities hebben moeten presenteren. En dan zit je met deze saaie bewoners.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze hebben deze week geen nominaties, maar ik verwacht daarna wel weer meer gesprekken om zo tactisch te denken te spelen
Dat vind ik nu heel goed bij hem passen👍quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar is ieeeeeeee, weer lekker onder zijn gewaad![]()
![]()
helaas kwam er iemand door het beeld heen lopen
Nick is net zo.. staat alleen op om eten te kokenquote:
Er liggen wel wat plannen in duigen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze zullen toch voor ze erin gaan wel een plan hebben ? Of zichzelf bij de audities hebben moeten presenteren. En dan zit je met deze saaie bewoners.
Ik ook en het liefste nu.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Hoop eigenlijk dat ze er gewoon alle 5 inkomen.
Ik hoop met je meequote:Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Hoop eigenlijk dat ze er gewoon alle 5 inkomen.
sssstttquote:Op maandag 1 februari 2021 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Hebben ze Naomi op zijn kop in de hottub gezet.
Ik hoor haar niet meer overal boven uit
Michel is voorlopig de enige kans dat er nog gene*kt zal worden deze BB dus hou hem er nog maar ff inquote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
klopt en Patrick antwoorde Goede avond Big brotherquote:Op maandag 1 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We hoorden weer even een andere BB stem: "hey, Patrick" (Nederlandse stem)
Er is hoopquote:Op maandag 1 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We hoorden weer even een andere BB stem: "hey, Patrick" (Nederlandse stem)
Ik weet haar leeftijd niet, en vond haar ook heel lief en dat lachje was dacht ik een zenuwlachje. Maar vindt haar nu zo vreselijk aanwezig dat ze me inderdaad gaat irriteren. Of ze moeten haar mic op haar geluid afstemmen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:03 schreef Sangha het volgende:
Ik vond Naomi wel leuk, maar bleek dat ze zichzelf niet was, door bijvoorbeeld het gedrag van Nathalie. Maar deze Naomi is niet zo leuk meer. Mij iets te vrolijk en schreeuwerig. Doe daar ff een pammetje in!
Ik was ook Naomie fan maar nu even nietquote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet haar leeftijd niet, en vond haar ook heel lief en dat lachje was dacht ik een zenuwlachje. Maar vindt haar nu zo vreselijk aanwezig dat ze me inderdaad gaat irriteren. Of ze moeten haar mic op haar geluid afstemmen.
Dat heeft ze net ook in DBK gezegd, hoor ik haar nog fluisterenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill wilt de Brabantse gezelligheid
Slimme meidquote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zo onlief over Michelquote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Die coronaswipes die ze in België gebruiken kunde meteen een uitstrijkje mee doen, zo lang zijn die swipes.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Over de coronatest.
Stokje in je hersenen, stokje wat wat vast zit in je neus.
Jill vond het wel lekker, zelf kan je er niet goed bij, nu is het even goed schoongemaakt
Ze woont in Landsmeer??quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dacht rond de 30. Maar inderdaad, ze is erg aanwezig. Mag wel standje minder.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet haar leeftijd niet, en vond haar ook heel lief en dat lachje was dacht ik een zenuwlachje. Maar vindt haar nu zo vreselijk aanwezig dat ze me inderdaad gaat irriteren. Of ze moeten haar mic op haar geluid afstemmen.
Ze moeten nog dagen rekken . het is een teaser .oftewel .. een Blijf Ingódsaam Kijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
125 camera's en dan dit beeld?
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jemig, weet dat ze jong zijn maar een beetje muziek kennis is toch wel op zijn plaats.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Joe Cocker
Is het fransman vraagt Thomas, een Belg?
Van Patje moet Thomas Woodstock en Joe Cocker eens googlen
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die coronaswipes die ze in België gebruiken kunde meteen een uitstrijkje mee doen, zo lang zijn die swipes.
Hij is leuk!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:14 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Michel is voorlopig de enige kans dat er nog gene*kt zal worden deze BB dus hou hem er nog maar ff in
Klopt dus daar geven ze hun stem door.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat heeft ze net ook in DBK gezegd, hoor ik haar nog fluisteren
ze zijn aan het ienemienemutte welk beeld ze laten zienquote:Op maandag 1 februari 2021 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moeten nog dagen rekken . het is een teaser .oftewel .. een Blijf Ingódsaam Kijken
Nick wist wel dat hij van You Can Leave Your Hat Onquote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, weet dat ze jong zijn maar een beetje muziek kennis is toch wel op zijn plaats.
Kan je nagaan hoe genoeg mensen hadden van Els.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee de evt nieuwe bewoner.quote:
Ja ik had dat wel verwacht van Thomas vanwege zijn muziekliefhebberij en keuze.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, weet dat ze jong zijn maar een beetje muziek kennis is toch wel op zijn plaats.
Dat was dus een wat domme keuze. Els was prima voor BBquote:Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe genoeg mensen hadden van Els.
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill woont in Landsmeer dus niet in Brabantquote:Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee de evt nieuwe bewoner.
Als het aan mij ligt wel . Incl drank.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
is vanavond meteen dat feestje? #dtv
je linkje naar youtube plaatsen (met knop plaats een youtube filmpje)quote:Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef JosSmos37 het volgende:
Intro Lowriderz in het sportpaleis waarover Nick het zonet had
Kindje van zijn partner is overleden. Toen is hij gestopt.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Jockari het volgende:
Nick als DJ in Sportpaleis belgië. Maar waarom bestaat dat "groepke" niet meer vraag ik mij af... Hommeles ???
Lees of luister maar terug. Dan snap je het wel. Je slaat nu de plank mis.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill woont in Landsmeer dus niet in Brabant
Sorry hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lees of luister maar terug. Dan snap je het wel. Je slaat nu de plank mis.
Ze wil een Brabander in het huis. Hoef je zelf geen Brabander voor te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill woont in Landsmeer dus niet in Brabant
en dan komen de nieuwe verkleed binnen ofzoquote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel . Incl drank.
Nou hier doen ze anders ook gelijk een hersenscan en uitstrijkje ineen hoor! ( * Ireth is al 6x de l*l geweest... )quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Dus de Nederlanders hebben nog geluk
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik begreep de Belgen moppen niet"
Thomas: "Wie? De Belgen?"
Jill: "Nee, ik"
Dit is volgens mij het domste gesprek wat ik vandaag heb gehoord
Ik heb geen idee maar goed planquote:Op maandag 1 februari 2021 19:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en dan komen de nieuwe verkleed binnen ofzo
Daar reageerde ik opquote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ja dat staat toch onder die profielfoto’s dat noemt Jill toch op. Heeft toch niets met haar woonplaats te maken .quote:
"En misschien heeft ie tatoeages en een grote piemel."quote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"
Maakt Jill zo leuk vind ik. Het domme gansje wekt enthousiasme op.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik begreep de Belgen moppen niet"
Thomas: "Wie? De Belgen?"
Jill: "Nee, ik"
Dit is volgens mij het domste gesprek wat ik vandaag heb gehoord
Maar niet voor mij....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was dus een wat domme keuze. Els was prima voor BB
Neem deze dan meequote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef engine het volgende:
Thomas en Jill willen meer jeugd erin zodat ze ook eens in een gesprek mee kunnen doen
Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
Discriminatie!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
de make up artiest is volgens liese en zoey zwart en zodoende wil zoey hem in bb
??quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
het wordt er niet beter op
Neequote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?
Ik kan me hier wel in vindenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Jill's favorieten lijstje:
#1 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
#2 23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
#3 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
#4 25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
#5 51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
Persoon X = kippenboer of zoiets (zou het ornitholoog noemen of zo voor Jill, kan ze weer antwoorden met "Euh???")quote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Jill's favorieten lijstje:
#1 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
#2 23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
#3 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
#4 25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
#5 51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
Alleen als jij mijn fan wordtquote:Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
of we kunnen samen gaan rummikubbenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan
Dat was toch mag ik hopen een grap.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"
Dat zei ze toch niet ?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"En misschien heeft ie tatoeages en een grote piemel."
COS Aggie80quote:
Ze mogen er 2 (volgens mij) uit kiezen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef D. het volgende:
Ah, 5 nieuwe bewoners dus?
En ze mogen kiezen, of ze speculeren?
Jawel, fluisterend tegen Thomas.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat zei ze toch niet ?
Ja zei ze wel!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat zei ze toch niet ?
Hoe weten ze dat nu.....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
de make up artiest is volgens liese en zoey zwart en zodoende wil zoey hem in bb
Kansloosquote:Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, fluisterend tegen Thomas.
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, fluisterend tegen Thomas.
Ze hebben de tafel afgeruimd, borden afgespoeld, vaatwasser ingeruimd en de tafels afgenomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
2 jongeren van net 20 die samen onderuitgezakt onder een kleedje liggen
Misschien gezien bij de audities.quote:
Hoezoquote:
hadden hem gezien, maar waar weet ik niet. had heel lang zwart haar en een baardje en een brilquote:
wat een aannamesquote:Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoezo
Eventmandager.. werkeloze
Afgestudeerd in Wát ook een Werkloze
Adviseur.. in wát ook een Werkeloze
Make-up mannetje Homo Nr zoveel
Sportschool eigenaar . ook werkloos
Allemaal vluchten in BB ... slim of zielig
Oh als ze hem gezien hebben kan ik me er wat bij voorstellen....Dacht dat ze via het profiel konden uitmaken dat hij zwart was.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hadden hem gezien, maar waar weet ik niet. had heel lang zwart haar en een baardje en een bril
Nee, geen nominaties deze week.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef D. het volgende:
Ze moeten nog steeds nomineren?
Hoe laat was dat vorige keren?
Er komt geen nominatie donderdag.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef D. het volgende:
Nomineren gebeurt niet deze week.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef D. het volgende:
Speculaasjes .. Donderdag, of later weten we het , maar de meesten zijn precies wat ik schetste .. Zonder Persepctievelingenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, geen nominaties deze week.
Sowieso Ajax trouwensquote:Op maandag 1 februari 2021 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat vraagt om een poll.
[poll=1559]
Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die pollsquote:Op maandag 1 februari 2021 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat vraagt om een poll.
[poll=1559]
Die heeft ook het figuur van een peerquote:
Liese natuurlijk, wie anders?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat vraagt om een poll.
[poll=1559]
Eigenlijk missen we die heel erg....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer dat Nat er nu niet meer is, die had hier vast heel veel zin in gehad.
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer dat Nat er nu niet meer is, die had hier vast heel veel zin in gehad.
POLLquote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die polls
Nee geen pics graag, was net aan het vervagen in mijn hoofd.quote:
Ik weet het wel, de laatste BBquote:Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
"Wat is het grappigste wat je ooit hebt meegemaakt?"
Goed zo, ik vind dat ze in de geschiedenis boeken moet komen, wijze lessen voor de jeugdquote:Op maandag 1 februari 2021 19:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee geen pics graag, was net aan het vervagen in mijn hoofd.
Dit soort vragen geven mij altijd kortsluiting in mijn hoofd, bang dat ik per ongeluk het op één na grappigste ga vertellen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
"Wat is het grappigste wat je ooit hebt meegemaakt?"
Nou, de top 1 danquote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Waarom, toch niet om een piemelgrapje?
Soort van sollicitatie gesprekquote:Op maandag 1 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit soort vragen geven mij altijd kortsluiting in mijn hoofd, bang dat ik per ongeluk het op één na grappigste ga vertellen.
BB6 was epicquote:
Je valt in herhalingquote:Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
Komt deze nacht of volgende nacht in orde !
[ afbeelding ]
Ja,uhhh nou dat ik hier zitquote:Op maandag 1 februari 2021 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Wat is je beste eigenschap?"
dat is niet grappig, maar viesquote:Op maandag 1 februari 2021 19:51 schreef suzi1 het volgende:
zoey die pipi deed tijdens 1 van haar dj-sets in een hoekske backstage, want de plee was op slot. en toen kwam de manager net daar en zag haar poep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |