abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197766310

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
https://www.goplay.be/vid(...)g-brother#livestream
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5, herhaling volgende dag om 17.00 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op VIER, herhaling volgende dag om 19.00 uur op VIJF
Liveshow (elke donderdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op VIER, herhaling vrijdag 18.20 op VIJF
Weekoverzicht (elk weekend)
[NL] zaterdag 18.00 uur op RTL5, herhaling zondag om 23.00 uur
[BE] zondag: 21.45 uur op VIER, herhaling maandag om 18.55 uur

Bewoners

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Nuttige woorden- en afkortingenlijst:
Febo: Regie/productie
Achter: Regie/productie
Minions: Camera's
DBK = dagboekkamer
SL = streamlock
DGK = De Gouden Kooi

De gene die het topic sluit, opent het nieuwe.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_197766316
Dat duurde ranzig lang.
pi_197766333
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat duurde ranzig lang.
Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voor

Met de titel " Waar we wachten op een nieuw topic. "
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_197766334
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Wordt nieuw maatje voor zoey dan :r
Kunnen we stemmen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197766342
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat duurde ranzig lang.
Je kan ook zelf openen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197766344
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voor

Met de titel " Waar we wachten op een nieuw topic. "
@Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!
  maandag 1 februari 2021 @ 18:41:12 #7
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766351
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat die 19-jarige knul een bitcherige diva is.
Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuh
pi_197766353
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_197766364
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Je kan ook zelf openen
Ik kaap geen topics :{w
pi_197766365
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Kunnen we stemmen?
Geen idee. Gewoon nee. Niet nog een die uren voor een spiegel staat.
pi_197766374
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Make-Up artist van 23. Nieuwe homo ipv Jowi.
Opvallend ook dat Miesjel daar gelijk enthousiast over is. Zou hij dan toch? Of bang voor concurrentie als hetero mooiboy?
pi_197766382
pi_197766384
Weten ze daar ook niet wanneer de nieuwe komen is er geen ultimatum gesteld aan het kiezen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_197766388
Doe eens meer screenshots posten van de five, luiwammesen
Hoi ik ben Miep
pi_197766394
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

@:Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!
Sorry, weet niet hoe dat werkt.
pi_197766396
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Ik kaap geen topics :{w
Kapen doe je niet na 2 minuten. Ik wel wat eerder ma ja O-)
pi_197766397
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuh
Als het maar geen dramaqueen is die hoe dan ook steeds in beeld wil zijn.
pi_197766400
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Weten ze daar ook niet wanneer de nieuwe komen is er geen ultimatum gesteld aan het kiezen.
We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.
pi_197766412
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197766413
pi_197766423
Daarom zei ik al gooi er een soort Palma in . De boel ophitsen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_197766424
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Ik ben niet boos :s) .

Als je laatste post heb sluit het topic automatisch, enige wat je hoeft te doen is op “Open nieuw deel” knopje te klikken en eventueel de TT aanpassen.
pi_197766429
25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
19 - man - event manager - zorgzaam en lief

Ik heb bingo *O*

[ Bericht 20% gewijzigd door VraagjeAanDeRegie op 01-02-2021 18:55:38 ]
Hoi ik ben Miep
pi_197766430
Na Koken met Nick hebben we nu de spin-off Schrobben met Jill en Thomas _O_
pi_197766434
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.
Dan moeten wij ook wachten :P
pi_197766439
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Je kan het nog honderd keer zeggen maar dat gaat niet gebeuren oen.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:46:22 #27
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_197766440
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill O+

Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill:

Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leuker :@ en dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit :+

1. Thomas wordt onzeker
2. Jill is aan het blozen :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_197766447
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.
pi_197766457
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill O+

Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leuker :@ en dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit :+

1. Thomas wordt onzeker
Zit je aan de drank?
pi_197766462
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Ik ben niet boos :s) .

Als je laatste post heb sluit het topic automatisch, enige wat je hoeft te doen is op “Open nieuw deel” knopje te klikken en eventueel de TT aanpassen.
Oke, weet ik het voor de volgende keer!
  maandag 1 februari 2021 @ 18:47:30 #31
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766465
Zo dan. mijn sollicitatie voor de BB Event Manager:

Beste Big Brother Productie,

Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.

Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.

Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.

Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.

Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.

Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.

Met vriendelijke groet,
Whuzz
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 1 februari 2021 @ 18:47:38 #32
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766469
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie???
pi_197766476
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on topic title
  maandag 1 februari 2021 @ 18:48:21 #34
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_197766480
quote:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

1. Thomas wordt onzeker
Denk niet dat Jill daar echt blij mee is..
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_197766488
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

hallooo geen sorry zeggen, het openen lost zich vanzelf op.
wat een zeur die WA
  maandag 1 februari 2021 @ 18:49:18 #36
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766489
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een debielen lopen er hier rond
Waarom nou weer zo tegen greysbones :?
  maandag 1 februari 2021 @ 18:49:32 #37
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766491
quote:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill: och wat heerlijk vals. I love it👹👹

1. Thomas wordt onzeker
wat heerlijk vals
pi_197766497
wanneer moeten ze de keuze doorgeven?
pi_197766503
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:

Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.

Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.

Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.

Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.

Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.

Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.

Met vriendelijke groet,
Whuzz
_O-

Ik wil assistente worden :Y
pi_197766505
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Waarom nou weer zo tegen greysbones :?
Het is niet grappig en een beetje uhhhh.......
pi_197766514
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
gruwelijk hè?
pi_197766518
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
  maandag 1 februari 2021 @ 18:51:27 #43
421867 greysbones
pi_197766521
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:

Met vriendelijke groet,
Whuzz
Ik zou hem serieus opsturen.. misschien die paarse dildo eruit..
😂😂❤
  maandag 1 februari 2021 @ 18:51:46 #44
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766526
quote:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

1. Thomas wordt onzeker
Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomen
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_197766527
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:49 schreef danilel het volgende:
wanneer moeten ze de keuze doorgeven?
Morgen gaan de bewoners overleggen en wat ik begrepen heb komen donderdag de nieuwen. 2 stuks. Maar pin me er niet op vast...die Nomi heeft een schreeuwerige bek (understatement) en ik kon niet alles verstaan.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:52:10 #46
Belg
pi_197766534
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"
Misschien maatje voor Jill en wordt thomas boos
  maandag 1 februari 2021 @ 18:52:18 #47
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_197766537
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 1 februari 2021 @ 18:52:23 #48
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766540
bij 1 stond er als kenmerk fanatiek.

Nu ik zou nooit de make up artist kiezen, als hij gay is, dan is ofwel mega vals ofwel mega lief en sociaal en in beide gevallen meestal ook populair.
pi_197766541
quote:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
thnx ^O^
  maandag 1 februari 2021 @ 18:52:32 #50
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766544
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben niet grappig en een beetje uhhhh.......
:Y
pi_197766548
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"
Misschien maatje voor Jill en wordt thomas boos
en wat vullen we bij jou in?
leeftijd
werk/school
2 eigenschappen
  maandag 1 februari 2021 @ 18:53:24 #52
421867 greysbones
pi_197766554
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
Fokkers als FEBO dan komt het goed
pi_197766556
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]

:Y
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneu
  maandag 1 februari 2021 @ 18:54:47 #54
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766566
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneu
Gast, jij hebt geen issues, jij BENT een issue
  maandag 1 februari 2021 @ 18:54:49 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197766568
De Plaatjes Teaser is geactiveerd begrijp ik.. en dat showtje duurt tot Donderdag , zonde van de tijd
pi_197766569
pi_197766576
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De Plaatjes Teaser is geactiveerd begrijp ik.. en dat showtje duurt tot Donderdag , zonde van de tijd
Beetje speculatie. Op zich wel prima
pi_197766578
Jolientje
pi_197766585
kan er een suk tape op die smoel van Naomie
de goedlachse serveerster van de gesloten Vegan keet

zeldzaam irritant dat geskreeuw
pi_197766590
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey er is wat veranderd :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197766596
quote:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomas :P
  maandag 1 februari 2021 @ 18:57:14 #62
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766599
-niet nodig-

[ Bericht 97% gewijzigd door Benny op 01-02-2021 18:57:52 ]
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:57:31 #63
Belg
pi_197766604
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

@capuchon_jongen
@Soury
@Benny
@Chanel5
@utopia2.0
@Whuzz
@suzi1
@LionHeart
@greysbones
@5thencounter
@Aggie46
@odie22
@StruisZVeugelT
@mario390
  maandag 1 februari 2021 @ 18:58:15 #64
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766617
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

@:capuchon_jongen
@:Soury
@:Benny
@:Chanel5
@:Utopia2.0
@:Whuzz
@:Suzi1
@:Lionheart
@:Greysbones
@:5thencounter
@:Aggie46
@:odie22
@:StruiszveugelT
@:Mario390
_O-

Kijkcijfers through the roof :D
  maandag 1 februari 2021 @ 18:58:35 #65
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766620
zou mooi zijn als er geen aandacht wordt geschonken in de live show aan de afhakers en dat deze show draait om de nieuwe bewoners
  maandag 1 februari 2021 @ 18:58:37 #66
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766622
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Samen met Struis, gaat goedkomen.
pi_197766628
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

als dat geen noicke wrd

en fijn wc streams ..die doet onze swansie
  maandag 1 februari 2021 @ 18:59:05 #68
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766632
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Mag ik niet meedoen? :') 😉
pi_197766641
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:58 schreef Kefke04 het volgende:
zou mooi zijn als er geen aandacht wordt geschonken in de live show aan de afhakers en dat deze show draait om de nieuwe bewoners
Ik ben vooral benieuwd hoe ze vanavond het hele gedoe gaan samenvatten
pi_197766644
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Haal mij maar van de lijst.
De gemiddelde leeftijd vliegt dan omhoog :)
pi_197766645
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
alles is irritant aan dat wijf :X
als ze uit het huis is ga ik haar keihard gaan uitlachen in het vegantentje waar ze werkt, ik woon er vlakbij
pi_197766647
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:59:46 #73
Belg
pi_197766648
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Was je vergeten :@
pi_197766651
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan :{
pi_197766655
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

@:odie22 + Liese
*;
Jolientje
pi_197766660
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomen
_O-
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:00:22 #77
Belg
pi_197766662
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
pi_197766664
Kan het hele FOK! versie van BB in de SC?
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers

Thanks
  maandag 1 februari 2021 @ 19:00:35 #79
421867 greysbones
pi_197766666
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

😜
  maandag 1 februari 2021 @ 19:00:53 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197766669
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Ik zie wel potentie met een deelneemster
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:05 #81
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766676
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

als dat geen noicke wrd

en fijn wc streams ..die doet onze swansie
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:24 #82
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766683
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheen ;)
pi_197766684
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ok. Je sluit mij uit....
Wij gaan wel presenteren dan :{
pi_197766685
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef 20100 het volgende:

[..]

alles is irritant aan dat wijf :X
als ze uit het huis is ga ik haar keihard gaan uitlachen in het vegantentje waar ze werkt, ik woon er vlakbij
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:28 #85
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766686
Is zoey nu gaan klagen bij bb over een mop van Patje
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:30 #86
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766688
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Haal mij maar van de lijst.
De gemiddelde leeftijd vliegt dan omhoog :)
Niet te bescheiden
pi_197766689
Patje mag geen homo grappen meer maken :D
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:01:47 #88
Belg
pi_197766690
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef Benny het volgende:
Kan het hele FOK! versie van BB in de SC?
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers

Thanks
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn he ;)
pi_197766697
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan er een suk tape op die smoel van Naomie
de goedlachse serveerster afwasservan de gesloten Vegan keet

zeldzaam irritant dat geskreeuw
die laten ze echt niet de klanten bestellen met die vreselijke stem
  maandag 1 februari 2021 @ 19:02:14 #90
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766699
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.
_O-

Ik vermoed alleen dat Zoey de eerste is die zou klagen.
pi_197766702
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef Yolk het volgende:

[..]

Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomas :P
Nummer 2
  maandag 1 februari 2021 @ 19:02:34 #92
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766706
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef engine het volgende:
Patje mag geen homo grappen meer maken :D
zo kinderachtig en ik denk dat het van Zoey komt. het is daar toch geen lagere school
pi_197766709

een dag geen Liese gecapped is een dag niet geleeft *O* *O*
Jolientje
pi_197766713
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn he ;)
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:
quote:
Deze reeks is bedoeld voor commentaar op de streams. Voor andere zaken: SC
  maandag 1 februari 2021 @ 19:02:59 #95
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766716
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheen ;)
Maar,,, dan scheurt hij zijn ternnagelm joh🤣
pi_197766723
Ik vond Naomi wel leuk, maar bleek dat ze zichzelf niet was, door bijvoorbeeld het gedrag van Nathalie. Maar deze Naomi is niet zo leuk meer. Mij iets te vrolijk en schreeuwerig. Doe daar ff een pammetje in! :{
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:03:35 #97
Belg
pi_197766724
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Benny het volgende:

[..]

Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:
[..]

Soms moet je een oogje dicht knijpen anders is het een saaie boel hier, net zoals nu in het huis
  maandag 1 februari 2021 @ 19:03:41 #98
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766725
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Nu is Benny aan het vegen, zit dan zelf ook niet te dagen
pi_197766734
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉
Dat is wel waar .
pi_197766735
Moe gestreden
pi_197766740
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Kefke04 het volgende:

[..]

zo kinderachtig en ik denk dat het van Zoey komt. het is daar toch geen lagere school
Beetje puzzelen en middagdutje...ik denk dat er op de meeste basisscholen meer gebeurd :P

Maar Zoey zei net wel inderdaad dat ze die grap niet vond kunnen. En dan maar hopen op heftige bewoners....heeft geen zin....ze mogen toch niks.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:04:50 #102
421867 greysbones
pi_197766748
Geen homo grapjes dus .. hoelang houdt pat het nog vol.. als hij straks helemaal geen grapjes meer mag maken
pi_197766752
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Kefke04 het volgende:

[..]

Zoey heeft iets tegen Patje. Vanmorgen toen ze alleen met Thomas buiten zat zei ze dat ze denk dat Patrick expres dom doet omdat andere dat grappig vinden, en dat irriteerde haar.
pi_197766759
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Moe gestreden
[ afbeelding ]
Volgevreten ;)
pi_197766763
Pat: "Zoek maar eens op "Woodstock Joe Cocker" '

Ik denk echt dat ze dat na het BB avontuur nog precies weten
pi_197766766
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

-O-
@MissyZ
51
Moeder van René
Niet preuts.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
pi_197766769
Joe Cocker
Is het fransman vraagt Thomas, een Belg?

Van Patje moet Thomas Woodstock en Joe Cocker eens googlen
  maandag 1 februari 2021 @ 19:06:03 #108
421867 greysbones
pi_197766771
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:04 schreef engine het volgende:

[..]

Beetje puzzelen en middagdutje...ik denk dat er op de meeste basisscholen meer gebeurd :P

Maar Zoey zei net wel inderdaad dat ze die grap niet vond kunnen. En dan maar hopen op heftige bewoners....heeft geen zin....ze mogen toch niks.
Ze krijgen inderdaad snel een tik over de vingers
pi_197766772

ik zocht eigenlijk Nicks
Jolientje
  maandag 1 februari 2021 @ 19:06:07 #110
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_197766774
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Ik kom met het idee en wordt ook gewoon genegeerd }:| :{w

(Sorry @Benny zag je vraag pas nadat ik deze had gepost)
  maandag 1 februari 2021 @ 19:06:27 #111
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766776
Zoey mag gaan, ze moet Patje met rust laten
  maandag 1 februari 2021 @ 19:06:53 #112
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766783
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:04 schreef Ebinas het volgende:
Moe gestreden
[ afbeelding ]
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
pi_197766785
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik kom met het idee en wordt ook gewoon genegeerd }:| :{w
Jij mag ook mee.
Ik ben je moeder niet. Snotneus.
pi_197766786
Ik blijf wel Cossen over jullie ;-) en anders ben ik reserve.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:07:09 #115
421867 greysbones
pi_197766787
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey mag gaan, ze moet Patje met rust laten
Patje voegt ook niet veel toe.. ligt ook de hele dag al op de bank
pi_197766791
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:05 schreef JimLaFleur het volgende:

[..]

Zoey heeft iets tegen Patje. Vanmorgen toen ze alleen met Thomas buiten zat zei ze dat ze denk dat Patrick expres dom doet omdat andere dat grappig vinden, en dat irriteerde haar.
De pot en de ketel....
Zoey was vlak voor het eten aan het fluisteren met Naomi en dan heel hard lachen.
Zelfs Liese ergerde zich eraan.En zei er wat van.
pi_197766792
Als Pat nou Joe Cocker deed tijdens Idols... Gaf ik hem nog een klein kansje
  maandag 1 februari 2021 @ 19:07:39 #118
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_197766796
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Dit is dan een homo en lesbo editie?
pi_197766799
Hoe zien deze nu BB te winnen . Je moet toch een tactiek hebben ?
  maandag 1 februari 2021 @ 19:08:11 #120
421867 greysbones
pi_197766803
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonder
pi_197766806
wat was de mop van patje dan?
pi_197766807
quote:

[..]

Dat zie je dan verkeerd.
Staat smorgens best vroeg op. Hij sport. Doet ook spelletjes.
En eerlijk gezegd wat moet je nu ook doen. Voor de miljoenste keer uno doen dan?
pi_197766808
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:

[..]

Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonder
Michel mogen ze vandaag nog over de schutting bonjouren
  maandag 1 februari 2021 @ 19:08:43 #124
421867 greysbones
pi_197766811
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:

[..]

Dit is dan een homo en lesbo editie?
Whaaaa.. 😂😂😂
  maandag 1 februari 2021 @ 19:08:52 #125
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766814
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef diditje64 het volgende:
Ik blijf wel Cossen over jullie ;-) en anders ben ik reserve.
Je gaat mij een eikel vinden.
pi_197766815
quote:

[..]

Daarom nummertje twee .
pi_197766817
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe zien deze nu BB te winnen . Je moet toch een tactiek hebben ?
Ze hebben deze week geen nominaties, maar ik verwacht daarna wel weer meer gesprekken om zo tactisch te denken te spelen
pi_197766818
quote:

[..]

Michel is een 0,0
  maandag 1 februari 2021 @ 19:09:19 #129
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766821
quote:

[..]

wees blij als els er nog was zaten we nu nog met Naat en Daan opgescheept
pi_197766824

daar is ieeeeeeee, weer lekker onder zijn gewaad *O* *O*

helaas kwam er iemand door het beeld heen lopen O-)
Jolientje
  maandag 1 februari 2021 @ 19:09:39 #131
421867 greysbones
pi_197766825
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:

[..]

🤣geen fan van dus.. vind hem ook zout nog peper ..( das de juiste uitdrukking toch)
pi_197766827
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Je gaat mij een eikel vinden.
Gebaseerd op wat?
pi_197766835
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ze hebben deze week geen nominaties, maar ik verwacht daarna wel weer meer gesprekken om zo tactisch te denken te spelen
Ze zullen toch voor ze erin gaan wel een plan hebben ? Of zichzelf bij de audities hebben moeten presenteren. En dan zit je met deze saaie bewoners.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:10:35 #134
421867 greysbones
pi_197766836
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Michel is een 0,0
Dat vind ik nu heel goed bij hem passen👍
Helemaal juist Soury
pi_197766840

125 camera's en dan dit beeld?
pi_197766842
Hebben ze Naomi op haar kop in de hottub gezet.
Ik hoor haar niet meer overal boven uit
pi_197766848
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

daar is ieeeeeeee, weer lekker onder zijn gewaad *O* *O*

helaas kwam er iemand door het beeld heen lopen O-)
_O-
  maandag 1 februari 2021 @ 19:12:01 #138
421867 greysbones
pi_197766857
quote:
Nick is net zo.. staat alleen op om eten te koken
pi_197766858
Intro Lowriderz in het sportpaleis waarover Nick het zonet had
pi_197766859
Hoop eigenlijk dat ze er gewoon alle 5 inkomen.
pi_197766864
Ik begrijp er niets van ze blijven BB maar een experiment noemen, man dat programma is al zo oud als de weg naar Kralingen....hoezooo experiment, ja dat ze Belgen en Nederlanders bij elkaar hebben gegooid, nou dat is dus mooi mislukt.
pi_197766865
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ze zullen toch voor ze erin gaan wel een plan hebben ? Of zichzelf bij de audities hebben moeten presenteren. En dan zit je met deze saaie bewoners.
Er liggen wel wat plannen in duigen.
Zelfs de Belgische meiden kunnen niet meer verder met hun strategie.
Denk dat ze even wachten wat er gaat binnenkomen en dan opnieuw gaan denken
  maandag 1 februari 2021 @ 19:12:27 #143
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766867
Patje weer naar de DBK
pi_197766870
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Ik ook en het liefste nu.
pi_197766876
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef Kefke04 het volgende:
Patje weer naar de DBK
Zelfs even te horen....soort van.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:12:52 #146
421867 greysbones
pi_197766877
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Ik hoop met je mee
pi_197766879
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Hebben ze Naomi op zijn kop in de hottub gezet.
Ik hoor haar niet meer overal boven uit
ssssttt
pi_197766880
We hoorden kort een (onbekende) man praten
pi_197766882
Ze zijn vandaag wel vaak in de dagboekkamer geweest zeg.
pi_197766886
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef Kefke04 het volgende:
Patje weer naar de DBK
We hoorden weer even een andere BB stem: "hey, Patrick" (Nederlandse stem)
pi_197766892
quote:

[..]

Michel is voorlopig de enige kans dat er nog gene*kt zal worden deze BB dus hou hem er nog maar ff in
  maandag 1 februari 2021 @ 19:14:03 #152
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766893
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

klopt en Patrick antwoorde Goede avond Big brother
pi_197766894
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er is hoop
pi_197766897
jill heeft een erogene zone diep in haar neus
pi_197766898
Patrick zijn microfoon stond nog open in de dagboekkamer
pi_197766902
thomas zegt 19
jill 28
pi_197766903
Over de coronatest.
Stokje in je hersenen, stokje wat wat vast zit in je neus.

Jill vond het wel lekker, zelf kan je er niet goed bij, nu is het even goed schoongemaakt
  maandag 1 februari 2021 @ 19:15:01 #158
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197766904
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:03 schreef Sangha het volgende:
Ik vond Naomi wel leuk, maar bleek dat ze zichzelf niet was, door bijvoorbeeld het gedrag van Nathalie. Maar deze Naomi is niet zo leuk meer. Mij iets te vrolijk en schreeuwerig. Doe daar ff een pammetje in! :{
Ik weet haar leeftijd niet, en vond haar ook heel lief en dat lachje was dacht ik een zenuwlachje. Maar vindt haar nu zo vreselijk aanwezig dat ze me inderdaad gaat irriteren. Of ze moeten haar mic op haar geluid afstemmen.
pi_197766913
Jill wilt de Brabantse gezelligheid
pi_197766918
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ik weet haar leeftijd niet, en vond haar ook heel lief en dat lachje was dacht ik een zenuwlachje. Maar vindt haar nu zo vreselijk aanwezig dat ze me inderdaad gaat irriteren. Of ze moeten haar mic op haar geluid afstemmen.
Ik was ook Naomie fan maar nu even niet
pi_197766919
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat heeft ze net ook in DBK gezegd, hoor ik haar nog fluisteren
pi_197766920
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Slimme meid :Y :P
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:16:33 #163
Belg
pi_197766923
quote:

[..]

Zo onlief over Michel :@
pi_197766924
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Over de coronatest.
Stokje in je hersenen, stokje wat wat vast zit in je neus.

Jill vond het wel lekker, zelf kan je er niet goed bij, nu is het even goed schoongemaakt
Die coronaswipes die ze in België gebruiken kunde meteen een uitstrijkje mee doen, zo lang zijn die swipes.
pi_197766926
quote:
Ze woont in Landsmeer??
  maandag 1 februari 2021 @ 19:16:50 #166
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766928
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef diditje64 het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat?
Ga je merken op de streams
pi_197766929
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dacht rond de 30. Maar inderdaad, ze is erg aanwezig. Mag wel standje minder. :Y
  maandag 1 februari 2021 @ 19:16:57 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197766930
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
125 camera's en dan dit beeld?
Ze moeten nog dagen rekken . het is een teaser .oftewel .. een Blijf Ingódsaam Kijken
pi_197766934
quote:
*O* *O* *O*
  maandag 1 februari 2021 @ 19:17:15 #170
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197766935
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Joe Cocker
Is het fransman vraagt Thomas, een Belg?

Van Patje moet Thomas Woodstock en Joe Cocker eens googlen
Jemig, weet dat ze jong zijn maar een beetje muziek kennis is toch wel op zijn plaats.
pi_197766936
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:16 schreef Jockari het volgende:

[..]

Die coronaswipes die ze in België gebruiken kunde meteen een uitstrijkje mee doen, zo lang zijn die swipes.
:D

Dus de Nederlanders hebben nog geluk
pi_197766938
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:14 schreef TheRacingElf het volgende:

[..]

Michel is voorlopig de enige kans dat er nog gene*kt zal worden deze BB dus hou hem er nog maar ff in
Hij is leuk!
Staat al een poll op zijn Insta, over hem en Julie. Zijn vrienden zien dus ook iets.
pi_197766941

-O- het wordt er niet beter op :N
Jolientje
pi_197766946
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:16 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Dat heeft ze net ook in DBK gezegd, hoor ik haar nog fluisteren
Klopt dus daar geven ze hun stem door.
pi_197766948
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:16 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze moeten nog dagen rekken . het is een teaser .oftewel .. een Blijf Ingódsaam Kijken
ze zijn aan het ienemienemutte welk beeld ze laten zien :Y
pi_197766950
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:

[..]

Jemig, weet dat ze jong zijn maar een beetje muziek kennis is toch wel op zijn plaats.
Nick wist wel dat hij van You Can Leave Your Hat On
pi_197766951
Jill loert wel vaak in de camera
  maandag 1 februari 2021 @ 19:18:40 #178
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197766956
quote:

[..]

Kan je nagaan hoe genoeg mensen hadden van Els. :+
pi_197766957
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze woont in Landsmeer??
Nee de evt nieuwe bewoner.
pi_197766958
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ja ik had dat wel verwacht van Thomas vanwege zijn muziekliefhebberij en keuze.
pi_197766968
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef zodeju het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe genoeg mensen hadden van Els. :+
Dat was dus een wat domme keuze. Els was prima voor BB
  maandag 1 februari 2021 @ 19:19:48 #182
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197766969
is vanavond meteen dat feestje? #dtv
pi_197766971
misofonie incoming
pi_197766974
Nick als DJ in Sportpaleis belgië. Maar waarom bestaat dat "groepke" niet meer vraag ik mij af... Hommeles ???
pi_197766975
Wat smekken ze zeg.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:20:37 #186
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197766981
quote:

[..]

:{w :{w o|O o|O
pi_197766983
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nee de evt nieuwe bewoner.
Jill woont in Landsmeer dus niet in Brabant
pi_197766985
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
is vanavond meteen dat feestje? #dtv
Als het aan mij ligt wel . Incl drank.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:20:58 #189
389345 IkFok
jij fokt. wij fokken.
pi_197766986
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef JosSmos37 het volgende:
Intro Lowriderz in het sportpaleis waarover Nick het zonet had
je linkje naar youtube plaatsen (met knop plaats een youtube filmpje)
Dan is die ook afspeelbaar
pi_197766991
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Jockari het volgende:
Nick als DJ in Sportpaleis belgië. Maar waarom bestaat dat "groepke" niet meer vraag ik mij af... Hommeles ???
Kindje van zijn partner is overleden. Toen is hij gestopt.
pi_197766992
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Lees of luister maar terug. Dan snap je het wel. Je slaat nu de plank mis.
pi_197767000
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Lees of luister maar terug. Dan snap je het wel. Je slaat nu de plank mis.
Sorry hoor
pi_197767005
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze wil een Brabander in het huis. Hoef je zelf geen Brabander voor te zijn.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:22:37 #194
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_197767007
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt wel . Incl drank.
en dan komen de nieuwe verkleed binnen ofzo
  maandag 1 februari 2021 @ 19:22:48 #195
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_197767008
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Dus de Nederlanders hebben nog geluk
Nou hier doen ze anders ook gelijk een hersenscan en uitstrijkje ineen hoor! ( * Ireth is al 6x de l*l geweest... )
pi_197767013
Jill: "Ik begreep de Belgen moppen niet"
Thomas: "Wie? De Belgen?"
Jill: "Nee, ik"

Dit is volgens mij het domste gesprek wat ik vandaag heb gehoord
pi_197767019
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:

_O-
pi_197767020
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:22 schreef Sestra666 het volgende:

[..]

en dan komen de nieuwe verkleed binnen ofzo
Ik heb geen idee maar goed plan :Y
pi_197767027
quote:
Daar reageerde ik op
pi_197767032
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"

pi_197767037
Thomas en Jill willen meer jeugd erin zodat ze ook eens in een gesprek mee kunnen doen :D
  maandag 1 februari 2021 @ 19:25:46 #202
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197767042
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef Soury het volgende:
Jill loert wel vaak in de camera
Is ook vreselijk benieuwd als ze er uit komt hoe ze er op staat en hoe de anderen.
pi_197767043
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar reageerde ik op
Ja dat staat toch onder die profielfoto’s dat noemt Jill toch op. Heeft toch niets met haar woonplaats te maken .
pi_197767047
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"

"En misschien heeft ie tatoeages en een grote piemel." :')
pi_197767052
Jill's favorieten lijstje:
#1 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
#2 23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
#3 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
#4 25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
#5 51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
pi_197767060
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:

Maakt Jill zo leuk vind ik. Het domme gansje wekt enthousiasme op.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:26:55 #207
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197767061
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat was dus een wat domme keuze. Els was prima voor BB
Maar niet voor mij.... :P
pi_197767066
Van alles wat, een 20iger, 30iger en 50iger als er maar 3 in komen wat we nog steeds meer weten.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 februari 2021 @ 19:27:51 #209
494390 Keep_on_Track
Houd je roer recht...
pi_197767078
Zelfs Jill denkt dat er stagieres aan het werk zijn achter de schermen :)
pi_197767081
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef engine het volgende:
Thomas en Jill willen meer jeugd erin zodat ze ook eens in een gesprek mee kunnen doen :D
Neem deze dan mee
pi_197767084
de make up artiest is volgens liese en zoey zwart en zodoende wil zoey hem in bb
pi_197767087
Jill die steeds U tegen Patrick zegt, schattig... :D
pi_197767089
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?
pi_197767092
23, 28 en 51 mij betreft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_197767096
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
de make up artiest is volgens liese en zoey zwart en zodoende wil zoey hem in bb
Discriminatie! :{w
pi_197767102
Jill: "Welk liedje ken jij van Guus Meeuwis? Dan ga ik die zingen"
Thomas: "Het is een nacht he.."

Jill begint te zingen.

Zet de polonaise maar in *O*
pi_197767111
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]

-O- het wordt er niet beter op :N
??
pi_197767113
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?
Nee :*
  maandag 1 februari 2021 @ 19:29:39 #219
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_197767115
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Ik kan me hier wel in vinden :Y
pi_197767119
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Persoon X = kippenboer of zoiets (zou het ornitholoog noemen of zo voor Jill, kan ze weer antwoorden met "Euh???")
pi_197767122
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee :*
Aardig van je om het weg te geven O+
pi_197767124
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
Alleen als jij mijn fan wordt
pi_197767126
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ok. Je sluit mij uit....
of we kunnen samen gaan rummikubben
  maandag 1 februari 2021 @ 19:30:17 #224
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197767127
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:

Dat was toch mag ik hopen een grap.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:30:22 #225
18653 crew  D.
pi_197767128
Ah, 5 nieuwe bewoners dus?

En ze mogen kiezen, of ze speculeren?
pi_197767140
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

"En misschien heeft ie tatoeages en een grote piemel." :')
Dat zei ze toch niet ?
pi_197767141
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Aardig van je om het weg te geven O+
COS Aggie80
pi_197767142
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef D. het volgende:
Ah, 5 nieuwe bewoners dus?

En ze mogen kiezen, of ze speculeren?
Ze mogen er 2 (volgens mij) uit kiezen.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:31:17 #229
Belg
pi_197767153

Leek de opdracht van vanochtend hier op?
pi_197767157
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat zei ze toch niet ?
Jawel, fluisterend tegen Thomas. :D
pi_197767159
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:29 schreef Toweler het volgende:

[..]

??
2 jongeren van net 20 die samen onderuitgezakt onder een kleedje liggen :{w
Jolientje
pi_197767171
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat zei ze toch niet ?
Ja zei ze wel! :D
pi_197767177
Patje verveelt zich.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:32:18 #234
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197767178
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
Hoe weten ze dat nu..... :s)
pi_197767179
De diversiteit is wel flink afgenomen eergisteren :P. Alleen Zoey nog. Jill is kwart Italiaans, meen ik, maar verder...
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:32:47 #236
18653 crew  D.
pi_197767190
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Kansloos :Y Jill mag ook wel naar huis :Y
pi_197767194
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

pi_197767196
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:

[..]

2 jongeren van net 20 die samen onderuitgezakt onder een kleedje liggen :{w
Ze hebben de tafel afgeruimd, borden afgespoeld, vaatwasser ingeruimd en de tafels afgenomen.
pi_197767199
De koers is weer volledig stilgelegd. Platte tube...
pi_197767205
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:32 schreef zodeju het volgende:

[..]

Misschien gezien bij de audities.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:33:47 #241
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197767210
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:29 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik kan me hier wel in vinden :Y
Hoezo

Eventmandager.. werkeloze
Afgestudeerd in Wát ook een Werkloze
Adviseur.. in wát ook een Werkeloze
Make-up mannetje Homo Nr zoveel
Sportschool eigenaar . ook werkloos

Allemaal vluchten in BB ... slim of zielig
pi_197767212
quote:

[..]

hadden hem gezien, maar waar weet ik niet. had heel lang zwart haar en een baardje en een bril
pi_197767217
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:32 schreef D. het volgende:

[..]

Kansloos :Y Jill mag ook wel naar huis :Y
Huh, waarom?
pi_197767221
Nee Patje, Michel (Wuyts) is GEEN straffe man, maar een walgelijke chauvinist.
pi_197767224
quote:

[..]

Ze zijn allemaal aan het speculeren.
pi_197767226
Oh ja... Ze moeten nog speeddaten
pi_197767234
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hoezo

Eventmandager.. werkeloze
Afgestudeerd in Wát ook een Werkloze
Adviseur.. in wát ook een Werkeloze
Make-up mannetje Homo Nr zoveel
Sportschool eigenaar . ook werkloos

Allemaal vluchten in BB ... slim of zielig
wat een aannames
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:35:43 #248
18653 crew  D.
pi_197767235
Ze moeten nog steeds nomineren?
Hoe laat was dat vorige keren?
  maandag 1 februari 2021 @ 19:36:04 #249
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_197767241
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:

[..]

hadden hem gezien, maar waar weet ik niet. had heel lang zwart haar en een baardje en een bril
Oh als ze hem gezien hebben kan ik me er wat bij voorstellen....Dacht dat ze via het profiel konden uitmaken dat hij zwart was.
pi_197767243
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef D. het volgende:
Nee, geen nominaties deze week.
pi_197767245
nee ze hoeven vandaag niet te nomineren
pi_197767258
quote:
Er komt geen nominatie donderdag.

edit: ok spuit elf dus. lol
pi_197767263
quote:
Nomineren gebeurt niet deze week.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:37:48 #254
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197767281
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef rinardo het volgende:

[..]

wat een aannames
Speculaasjes .. Donderdag, of later weten we het , maar de meesten zijn precies wat ik schetste .. Zonder Persepctievelingen
pi_197767283
Ik smelt iedere keer een klein beetje als Djill Patje aanspreekt met U :@ .
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:37:55 #256
18653 crew  D.
pi_197767284
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:36 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Nee, geen nominaties deze week.
-O-

Eén van de weinige lichtpuntjes iedere week -O-
pi_197767309
hahaha wil jij mijn mosseltje
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:39:33 #258
18653 crew  D.
pi_197767319
*Jill de top 3 uit schopt
pi_197767322
We hebben een woonbooot......
pi_197767331
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:39 schreef D. het volgende:
Dat vraagt om een poll.

POLL
pi_197767335
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Dat vraagt om een poll.

[poll=1559]
Sowieso Ajax trouwens
pi_197767337
Jolientje
  maandag 1 februari 2021 @ 19:41:21 #263
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197767348
quote:

[..]

Dat vraagt om een poll.

[poll=1559]
Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die polls
pi_197767350
Kookplaat is blijkbaar nog niet hersteld. Ze wachten waarschijnlijk op Jowie die dat in bijberoep doet naast zijn bijberoep als kapper.
pi_197767351
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:39 schreef D. het volgende:
Waarom, toch niet om een piemelgrapje? :P
  maandag 1 februari 2021 @ 19:41:54 #266
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197767359
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ook het figuur van een peer
pi_197767380
Speed daten
pi_197767386
Jammer dat Nat er nu niet meer is, die had hier vast heel veel zin in gehad. _O-
pi_197767392
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:42 schreef Blackprinces het volgende:
Speed daten
Yes -O-
  maandag 1 februari 2021 @ 19:43:34 #270
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_197767397
In die blauw pottekes zaten geen kaarsen in.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_197767406
zal nick echt de vraag "mentos of fruitella' hebben gezet
pi_197767411
Jesus wat is Jill dom, het is haast schattig
  maandag 1 februari 2021 @ 19:44:03 #273
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_197767414
quote:

[..]

Dat vraagt om een poll.

[poll=1559]
Liese natuurlijk, wie anders?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 1 februari 2021 @ 19:44:10 #274
494390 Keep_on_Track
Houd je roer recht...
pi_197767415
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer dat Nat er nu niet meer is, die had hier vast heel veel zin in gehad. _O-
Eigenlijk missen we die heel erg....

Zou ze de verhuisdozen al uitgepakt hebben? Op fok zich hebben ingeschreven? Elders aan het rellen?
pi_197767432

shake it baby ~O>
Jolientje
pi_197767433
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
pi_197767437
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die polls
POLL
pi_197767438
Komt deze nacht of volgende nacht in orde !
pi_197767450
"Wat is het grappigste wat je ooit hebt meegemaakt?"
pi_197767451
quote:
17s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Naomi natuurlijk *; .
pi_197767453
quote:

[..]

onnodige poll :Y
Jolientje
pi_197767457
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee geen pics graag, was net aan het vervagen in mijn hoofd. :{w
pi_197767469
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Ik weet het wel, de laatste BB
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:46:42 #284
18653 crew  D.
pi_197767470
quote:

[..]

De rest, natuurlijk :Y
pi_197767481
Jolientje
pi_197767484
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:46 schreef Sangha het volgende:

[..]

Nee geen pics graag, was net aan het vervagen in mijn hoofd. :{w
Goed zo, ik vind dat ze in de geschiedenis boeken moet komen, wijze lessen voor de jeugd
pi_197767487
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
Dit soort vragen geven mij altijd kortsluiting in mijn hoofd, bang dat ik per ongeluk het op één na grappigste ga vertellen.
pi_197767489
grappigste wat die blonde belg heeft meegemaakt was toen ze op haar 15/16 van de trap afflikkerde met een zaal vol publiek
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:48:51 #289
18653 crew  D.
pi_197767505
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef Yolk het volgende:

[..]

Waarom, toch niet om een piemelgrapje? :P
Nou, de top 1 dan :Y

Niet dat dat grapje, maar het feit dat ze al de hele dag hint naar die man :Y
pi_197767506
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dit soort vragen geven mij altijd kortsluiting in mijn hoofd, bang dat ik per ongeluk het op één na grappigste ga vertellen.
Soort van sollicitatie gesprek
pi_197767514
ach het idee is van daantje, vandaar :r
Jolientje
  maandag 1 februari 2021 @ 19:49:27 #292
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_197767517
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet het wel, de laatste BB
BB6 was epic :Y
BB5 trouwens ook. :)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_197767524
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Soort van sollicitatie gesprek
Inderdaad.
"Wat is je beste eigenschap?" :r
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:50:04 #294
18653 crew  D.
pi_197767531
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
Komt deze nacht of volgende nacht in orde !
[ afbeelding ]
Je valt in herhaling :{
pi_197767536
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:49 schreef odie22 het volgende:
ach het idee is van daantje, vandaar :r
Die gaat nu verantwoordelijkheid voor de goede sfeer opeisen.
pi_197767539
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Inderdaad.
"Wat is je beste eigenschap?" :r
Ja,uhhh nou dat ik hier zit :@
  maandag 1 februari 2021 @ 19:50:56 #297
494390 Keep_on_Track
Houd je roer recht...
pi_197767551
Zoey lacht echt nep.
pi_197767555
zoey die pipi deed tijdens 1 van haar dj-sets in een hoekske backstage, want de plee was op slot. en toen kwam de manager net daar en zag haar poep
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:52:19 #299
18653 crew  D.
pi_197767577
2 leeghoofden samen, daar komen we niet veel verder mee :P
pi_197767579
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:51 schreef suzi1 het volgende:
zoey die pipi deed tijdens 1 van haar dj-sets in een hoekske backstage, want de plee was op slot. en toen kwam de manager net daar en zag haar poep
dat is niet grappig, maar vies
pi_197767588
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:50 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zoey lacht echt nep.
Zoëy is nep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')