Beetje puzzelen en middagdutje...ik denk dat er op de meeste basisscholen meer gebeurdquote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zo kinderachtig en ik denk dat het van Zoey komt. het is daar toch geen lagere school
Zoey heeft iets tegen Patje. Vanmorgen toen ze alleen met Thomas buiten zat zei ze dat ze denk dat Patrick expres dom doet omdat andere dat grappig vinden, en dat irriteerde haar.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zo kinderachtig en ik denk dat het van Zoey komt. het is daar toch geen lagere school
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:capuchon_jongen
@:Soury
@:Benny
@:Chanel5
@:Utopia2.0
@:Whuzz
@:Suzi1
@:Lionheart
@:Greysbones
@:5thencounter
@:Aggie46
@:odie22
@:StruiszveugelT
@:Mario390
Ze krijgen inderdaad snel een tik over de vingersquote:Op maandag 1 februari 2021 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje puzzelen en middagdutje...ik denk dat er op de meeste basisscholen meer gebeurd
Maar Zoey zei net wel inderdaad dat ze die grap niet vond kunnen. En dan maar hopen op heftige bewoners....heeft geen zin....ze mogen toch niks.
Ik kom met het idee en wordt ook gewoon genegeerdquote:
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrektquote:
Jij mag ook mee.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kom met het idee en wordt ook gewoon genegeerd![]()
Patje voegt ook niet veel toe.. ligt ook de hele dag al op de bankquote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey mag gaan, ze moet Patje met rust laten
De pot en de ketel....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:05 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Zoey heeft iets tegen Patje. Vanmorgen toen ze alleen met Thomas buiten zat zei ze dat ze denk dat Patrick expres dom doet omdat andere dat grappig vinden, en dat irriteerde haar.
Dit is dan een homo en lesbo editie?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:capuchon_jongen
@:Soury
@:Benny
@:Chanel5
@:Utopia2.0
@:Whuzz
@:Suzi1
@:Lionheart
@:Greysbones
@:5thencounter
@:Aggie46
@:odie22
@:StruiszveugelT
@:Mario390
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonderquote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
Dat zie je dan verkeerd.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
Michel mogen ze vandaag nog over de schutting bonjourenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonder
Whaaaa.. 😂😂😂quote:Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is dan een homo en lesbo editie?
Je gaat mij een eikel vinden.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef diditje64 het volgende:
Ik blijf wel Cossen over jullie ;-) en anders ben ik reserve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |