en wat vullen we bij jou in?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"
Misschien maatje voor Jill en wordt thomas boos
Fokkers als FEBO dan komt het goedquote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneuquote:
Gast, jij hebt geen issues, jij BENT een issuequote:Op maandag 1 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneu
Beetje speculatie. Op zich wel primaquote:Op maandag 1 februari 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De Plaatjes Teaser is geactiveerd begrijp ik.. en dat showtje duurt tot Donderdag , zonde van de tijd
Hey er is wat veranderdquote:
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomasquote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
Zou wat zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:capuchon_jongen
@:Soury
@:Benny
@:Chanel5
@:Utopia2.0
@:Whuzz
@:Suzi1
@:Lionheart
@:Greysbones
@:5thencounter
@:Aggie46
@:odie22
@:StruiszveugelT
@:Mario390
Samen met Struis, gaat goedkomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
als dat geen noicke wrdquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Mag ik niet meedoen?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze vanavond het hele gedoe gaan samenvattenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:58 schreef Kefke04 het volgende:
zou mooi zijn als er geen aandacht wordt geschonken in de live show aan de afhakers en dat deze show draait om de nieuwe bewoners
Haal mij maar van de lijst.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
alles is irritant aan dat wijfquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Was je vergetenquote:
Ok. Je sluit mij uit....quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:odie22 + Liese
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomen
Kunnen we een bondje smeden tegen Souryquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.
😜quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ik zie wel potentie met een deelneemsterquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als dat geen noicke wrd
en fijn wc streams ..die doet onze swansie
Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
Wij gaan wel presenteren danquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef 20100 het volgende:
[..]
alles is irritant aan dat wijf![]()
als ze uit het huis is ga ik haar keihard gaan uitlachen in het vegantentje waar ze werkt, ik woon er vlakbij
Niet te bescheidenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Haal mij maar van de lijst.
De gemiddelde leeftijd vliegt dan omhoog
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn hequote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef Benny het volgende:
Kan het hele FOK! versie van BB in de SC?
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers
Thanks
die laten ze echt niet de klanten bestellen met die vreselijke stemquote:Op maandag 1 februari 2021 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan er een suk tape op die smoel van Naomie
de goedlachse serveerster afwasservan de gesloten Vegan keet
zeldzaam irritant dat geskreeuw
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.
Nummer 2quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef Yolk het volgende:
[..]
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomas
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn he
quote:Deze reeks is bedoeld voor commentaar op de streams. Voor andere zaken: SC
Maar,,, dan scheurt hij zijn ternnagelm joh🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheen
Soms moet je een oogje dicht knijpen anders is het een saaie boel hier, net zoals nu in het huisquote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:
[..]
Nu is Benny aan het vegen, zit dan zelf ook niet te dagenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
Dat is wel waar .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |