abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197766310

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
https://www.goplay.be/vid(...)g-brother#livestream
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5, herhaling volgende dag om 17.00 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op VIER, herhaling volgende dag om 19.00 uur op VIJF
Liveshow (elke donderdag)
[NL] 21.30 uur op RTL5
[BE] 21.30 uur op VIER, herhaling vrijdag 18.20 op VIJF
Weekoverzicht (elk weekend)
[NL] zaterdag 18.00 uur op RTL5, herhaling zondag om 23.00 uur
[BE] zondag: 21.45 uur op VIER, herhaling maandag om 18.55 uur

Bewoners

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Nuttige woorden- en afkortingenlijst:
Febo: Regie/productie
Achter: Regie/productie
Minions: Camera's
DBK = dagboekkamer
SL = streamlock
DGK = De Gouden Kooi

De gene die het topic sluit, opent het nieuwe.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_197766316
Dat duurde ranzig lang.
pi_197766333
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat duurde ranzig lang.
Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voor

Met de titel " Waar we wachten op een nieuw topic. "
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_197766334
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Wordt nieuw maatje voor zoey dan :r
Kunnen we stemmen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197766342
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat duurde ranzig lang.
Je kan ook zelf openen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197766344
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voor

Met de titel " Waar we wachten op een nieuw topic. "
@Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!
  maandag 1 februari 2021 @ 18:41:12 #7
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766351
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat die 19-jarige knul een bitcherige diva is.
Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuh
pi_197766353
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_197766364
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Je kan ook zelf openen
Ik kaap geen topics :{w
pi_197766365
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Kunnen we stemmen?
Geen idee. Gewoon nee. Niet nog een die uren voor een spiegel staat.
pi_197766374
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Make-Up artist van 23. Nieuwe homo ipv Jowi.
Opvallend ook dat Miesjel daar gelijk enthousiast over is. Zou hij dan toch? Of bang voor concurrentie als hetero mooiboy?
pi_197766382
pi_197766384
Weten ze daar ook niet wanneer de nieuwe komen is er geen ultimatum gesteld aan het kiezen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_197766388
Doe eens meer screenshots posten van de five, luiwammesen
Hoi ik ben Miep
pi_197766394
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

@:Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!
Sorry, weet niet hoe dat werkt.
pi_197766396
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Ik kaap geen topics :{w
Kapen doe je niet na 2 minuten. Ik wel wat eerder ma ja O-)
pi_197766397
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuh
Als het maar geen dramaqueen is die hoe dan ook steeds in beeld wil zijn.
pi_197766400
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Weten ze daar ook niet wanneer de nieuwe komen is er geen ultimatum gesteld aan het kiezen.
We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.
pi_197766412
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197766413
pi_197766423
Daarom zei ik al gooi er een soort Palma in . De boel ophitsen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_197766424
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Ik ben niet boos :s) .

Als je laatste post heb sluit het topic automatisch, enige wat je hoeft te doen is op “Open nieuw deel” knopje te klikken en eventueel de TT aanpassen.
pi_197766429
25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
19 - man - event manager - zorgzaam en lief

Ik heb bingo *O*

[ Bericht 20% gewijzigd door VraagjeAanDeRegie op 01-02-2021 18:55:38 ]
Hoi ik ben Miep
pi_197766430
Na Koken met Nick hebben we nu de spin-off Schrobben met Jill en Thomas _O_
pi_197766434
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.
Dan moeten wij ook wachten :P
pi_197766439
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Je kan het nog honderd keer zeggen maar dat gaat niet gebeuren oen.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:46:22 #27
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_197766440
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill O+

Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill:

Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leuker :@ en dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit :+

1. Thomas wordt onzeker
2. Jill is aan het blozen :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_197766447
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.
pi_197766457
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill O+

Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leuker :@ en dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit :+

1. Thomas wordt onzeker
Zit je aan de drank?
pi_197766462
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Ik ben niet boos :s) .

Als je laatste post heb sluit het topic automatisch, enige wat je hoeft te doen is op “Open nieuw deel” knopje te klikken en eventueel de TT aanpassen.
Oke, weet ik het voor de volgende keer!
  maandag 1 februari 2021 @ 18:47:30 #31
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766465
Zo dan. mijn sollicitatie voor de BB Event Manager:

Beste Big Brother Productie,

Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.

Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.

Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.

Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.

Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.

Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.

Met vriendelijke groet,
Whuzz
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 1 februari 2021 @ 18:47:38 #32
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766469
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie???
pi_197766476
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on topic title
  maandag 1 februari 2021 @ 18:48:21 #34
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_197766480
quote:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

1. Thomas wordt onzeker
Denk niet dat Jill daar echt blij mee is..
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_197766488
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

hallooo geen sorry zeggen, het openen lost zich vanzelf op.
wat een zeur die WA
  maandag 1 februari 2021 @ 18:49:18 #36
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766489
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een debielen lopen er hier rond
Waarom nou weer zo tegen greysbones :?
  maandag 1 februari 2021 @ 18:49:32 #37
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766491
quote:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill: och wat heerlijk vals. I love it👹👹

1. Thomas wordt onzeker
wat heerlijk vals
pi_197766497
wanneer moeten ze de keuze doorgeven?
pi_197766503
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:

Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.

Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.

Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.

Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.

Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.

Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.

Met vriendelijke groet,
Whuzz
_O-

Ik wil assistente worden :Y
pi_197766505
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Waarom nou weer zo tegen greysbones :?
Het is niet grappig en een beetje uhhhh.......
pi_197766514
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
gruwelijk hè?
pi_197766518
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
  maandag 1 februari 2021 @ 18:51:27 #43
421867 greysbones
pi_197766521
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:

Met vriendelijke groet,
Whuzz
Ik zou hem serieus opsturen.. misschien die paarse dildo eruit..
😂😂❤
  maandag 1 februari 2021 @ 18:51:46 #44
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766526
quote:
Ik wil dat huis in.

Mijn plan zou zijn:

1. Thomas wordt onzeker
Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomen
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_197766527
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:49 schreef danilel het volgende:
wanneer moeten ze de keuze doorgeven?
Morgen gaan de bewoners overleggen en wat ik begrepen heb komen donderdag de nieuwen. 2 stuks. Maar pin me er niet op vast...die Nomi heeft een schreeuwerige bek (understatement) en ik kon niet alles verstaan.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:52:10 #46
Belg
pi_197766534
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"
Misschien maatje voor Jill en wordt thomas boos
  maandag 1 februari 2021 @ 18:52:18 #47
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_197766537
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 1 februari 2021 @ 18:52:23 #48
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766540
bij 1 stond er als kenmerk fanatiek.

Nu ik zou nooit de make up artist kiezen, als hij gay is, dan is ofwel mega vals ofwel mega lief en sociaal en in beide gevallen meestal ook populair.
pi_197766541
quote:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
thnx ^O^
  maandag 1 februari 2021 @ 18:52:32 #50
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766544
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben niet grappig en een beetje uhhhh.......
:Y
pi_197766548
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"
Misschien maatje voor Jill en wordt thomas boos
en wat vullen we bij jou in?
leeftijd
werk/school
2 eigenschappen
  maandag 1 februari 2021 @ 18:53:24 #52
421867 greysbones
pi_197766554
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
Fokkers als FEBO dan komt het goed
pi_197766556
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]

:Y
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneu
  maandag 1 februari 2021 @ 18:54:47 #54
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766566
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneu
Gast, jij hebt geen issues, jij BENT een issue
  maandag 1 februari 2021 @ 18:54:49 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197766568
De Plaatjes Teaser is geactiveerd begrijp ik.. en dat showtje duurt tot Donderdag , zonde van de tijd
pi_197766569
pi_197766576
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De Plaatjes Teaser is geactiveerd begrijp ik.. en dat showtje duurt tot Donderdag , zonde van de tijd
Beetje speculatie. Op zich wel prima
pi_197766578
Jolientje
pi_197766585
kan er een suk tape op die smoel van Naomie
de goedlachse serveerster van de gesloten Vegan keet

zeldzaam irritant dat geskreeuw
pi_197766590
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey er is wat veranderd :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197766596
quote:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomas :P
  maandag 1 februari 2021 @ 18:57:14 #62
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766599
-niet nodig-

[ Bericht 97% gewijzigd door Benny op 01-02-2021 18:57:52 ]
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:57:31 #63
Belg
pi_197766604
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

@capuchon_jongen
@Soury
@Benny
@Chanel5
@utopia2.0
@Whuzz
@suzi1
@LionHeart
@greysbones
@5thencounter
@Aggie46
@odie22
@StruisZVeugelT
@mario390
  maandag 1 februari 2021 @ 18:58:15 #64
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766617
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

@:capuchon_jongen
@:Soury
@:Benny
@:Chanel5
@:Utopia2.0
@:Whuzz
@:Suzi1
@:Lionheart
@:Greysbones
@:5thencounter
@:Aggie46
@:odie22
@:StruiszveugelT
@:Mario390
_O-

Kijkcijfers through the roof :D
  maandag 1 februari 2021 @ 18:58:35 #65
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766620
zou mooi zijn als er geen aandacht wordt geschonken in de live show aan de afhakers en dat deze show draait om de nieuwe bewoners
  maandag 1 februari 2021 @ 18:58:37 #66
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766622
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Samen met Struis, gaat goedkomen.
pi_197766628
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

als dat geen noicke wrd

en fijn wc streams ..die doet onze swansie
  maandag 1 februari 2021 @ 18:59:05 #68
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766632
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Mag ik niet meedoen? :') 😉
pi_197766641
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:58 schreef Kefke04 het volgende:
zou mooi zijn als er geen aandacht wordt geschonken in de live show aan de afhakers en dat deze show draait om de nieuwe bewoners
Ik ben vooral benieuwd hoe ze vanavond het hele gedoe gaan samenvatten
pi_197766644
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Haal mij maar van de lijst.
De gemiddelde leeftijd vliegt dan omhoog :)
pi_197766645
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
alles is irritant aan dat wijf :X
als ze uit het huis is ga ik haar keihard gaan uitlachen in het vegantentje waar ze werkt, ik woon er vlakbij
pi_197766647
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 18:59:46 #73
Belg
pi_197766648
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Mag ik niet meedoen? :') 😉
Was je vergeten :@
pi_197766651
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan :{
pi_197766655
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

@:odie22 + Liese
*;
Jolientje
pi_197766660
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomen
_O-
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:00:22 #77
Belg
pi_197766662
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
pi_197766664
Kan het hele FOK! versie van BB in de SC?
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers

Thanks
  maandag 1 februari 2021 @ 19:00:35 #79
421867 greysbones
pi_197766666
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

😜
  maandag 1 februari 2021 @ 19:00:53 #80
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_197766669
quote:

[..]

Zou wat zijn

"BB FOK! editie"

Bewoners:

Ik zie wel potentie met een deelneemster
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:05 #81
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766676
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

als dat geen noicke wrd

en fijn wc streams ..die doet onze swansie
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:24 #82
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766683
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheen ;)
pi_197766684
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan :{
Wij gaan wel presenteren dan :{
pi_197766685
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef 20100 het volgende:

[..]

alles is irritant aan dat wijf :X
als ze uit het huis is ga ik haar keihard gaan uitlachen in het vegantentje waar ze werkt, ik woon er vlakbij
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:28 #85
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766686
Is zoey nu gaan klagen bij bb over een mop van Patje
  maandag 1 februari 2021 @ 19:01:30 #86
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766688
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Haal mij maar van de lijst.
De gemiddelde leeftijd vliegt dan omhoog :)
Niet te bescheiden
pi_197766689
Patje mag geen homo grappen meer maken :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:01:47 #88
Belg
pi_197766690
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef Benny het volgende:
Kan het hele FOK! versie van BB in de SC?
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers

Thanks
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn he ;)
pi_197766697
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan er een suk tape op die smoel van Naomie
de goedlachse serveerster afwasservan de gesloten Vegan keet

zeldzaam irritant dat geskreeuw
die laten ze echt niet de klanten bestellen met die vreselijke stem
  maandag 1 februari 2021 @ 19:02:14 #90
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_197766699
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.
_O-

Ik vermoed alleen dat Zoey de eerste is die zou klagen.
pi_197766702
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef Yolk het volgende:

[..]

Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomas :P
Nummer 2
  maandag 1 februari 2021 @ 19:02:34 #92
494450 Kefke04
Patje for huismeester
pi_197766706
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef engine het volgende:
Patje mag geen homo grappen meer maken :D
zo kinderachtig en ik denk dat het van Zoey komt. het is daar toch geen lagere school
pi_197766709

een dag geen Liese gecapped is een dag niet geleeft *O* *O*
Jolientje
pi_197766713
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn he ;)
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:
quote:
Deze reeks is bedoeld voor commentaar op de streams. Voor andere zaken: SC
  maandag 1 februari 2021 @ 19:02:59 #95
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197766716
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheen ;)
Maar,,, dan scheurt hij zijn ternnagelm joh🤣
pi_197766723
Ik vond Naomi wel leuk, maar bleek dat ze zichzelf niet was, door bijvoorbeeld het gedrag van Nathalie. Maar deze Naomi is niet zo leuk meer. Mij iets te vrolijk en schreeuwerig. Doe daar ff een pammetje in! :{
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 19:03:35 #97
Belg
pi_197766724
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Benny het volgende:

[..]

Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:
[..]

Soms moet je een oogje dicht knijpen anders is het een saaie boel hier, net zoals nu in het huis
  maandag 1 februari 2021 @ 19:03:41 #98
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_197766725
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Nu is Benny aan het vegen, zit dan zelf ook niet te dagen
pi_197766734
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉
Dat is wel waar .
pi_197766735
Moe gestreden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')