Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voorquote:
Kunnen we stemmen?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wordt nieuw maatje voor zoey dan
Je kan ook zelf openenquote:
@Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!quote:Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik besloot maar om een topic te openen, was TS me toch nog voor
Met de titel " Waar we wachten op een nieuw topic. "
Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuhquote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop dat die 19-jarige knul een bitcherige diva is.
Opvallend ook dat Miesjel daar gelijk enthousiast over is. Zou hij dan toch? Of bang voor concurrentie als hetero mooiboy?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Make-Up artist van 23. Nieuwe homo ipv Jowi.
Sorry, weet niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
@:Dutchgirl23 heeft ernstig verzaakt!
Kapen doe je niet na 2 minuten. Ik wel wat eerder ma jaquote:
Als het maar geen dramaqueen is die hoe dan ook steeds in beeld wil zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Echt he, lekker vals, maar in your face vsls, niet zo achterbaks als snapjuh
We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Weten ze daar ook niet wanneer de nieuwe komen is er geen ultimatum gesteld aan het kiezen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet boosquote:Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sorry, weet niet hoe dat werkt.
Dan moeten wij ook wachtenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We weten niks meer dan de profielen en dat de bewoners moeten kiezen. Verder geen enkele info.
Je kan het nog honderd keer zeggen maar dat gaat niet gebeuren oen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Daarom zei ik al gooi er een soort Palma in . De boel ophitsen.
Zit je aan de drank?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill![]()
Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill:
Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leukeren dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit
1. Thomas wordt onzeker
2. Jill is aan het blozen
Oke, weet ik het voor de volgende keer!quote:Op maandag 1 februari 2021 18:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben niet boos.
Als je laatste post heb sluit het topic automatisch, enige wat je hoeft te doen is op “Open nieuw deel” knopje te klikken en eventueel de TT aanpassen.
Wie???quote:Op maandag 1 februari 2021 18:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Daarom zei ik al gooi er een soort Palma in . De boel ophitsen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on topic title
Denk niet dat Jill daar echt blij mee is..quote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
Vriendschap tussen Jill en Thomas doorbreken, zelf heel close worden met Jill![]()
Jill op TV ben je een leuk meisje, je bent heel populair in de buiten wereld. Maar in het echt ben je nog veel leukeren dan zo'n snede opmerking als Thomas erbij is: Ja Thomas je was populair maar door dat je omging met Nathalie en Danieëlle willen ze je allemaal eruit
1. Thomas wordt onzeker
hallooo geen sorry zeggen, het openen lost zich vanzelf op.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sorry, weet niet hoe dat werkt.
Waarom nou weer zo tegen greysbonesquote:
wat heerlijk valsquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
Ik zou meteen na kennismaking zeggen tegen Jill: och wat heerlijk vals. I love it👹👹
1. Thomas wordt onzeker
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:
Zo dan. mijn sollicitatie voor de BB Event Manager:
Beste Big Brother Productie,
Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.
Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.
Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.
Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.
Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.
Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.
Met vriendelijke groet,
Whuzz
Het is niet grappig en een beetje uhhhh.......quote:
gruwelijk hè?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
Ik zou hem serieus opsturen.. misschien die paarse dildo eruit..quote:Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Whuzz het volgende:
Zo dan. mijn sollicitatie voor de BB Event Manager:
Beste Big Brother Productie,
Graag solliciteer ik bij deze op de functie van "Event Manager" binnen uw productieteam. Dit is wellicht geen formeel openstaande functie, echter ben ik van mening dat deze functie (en mijn invulling daarvan) een grote bijdrage aan het programma kan leveren. Daarnaast zag ik dat één van de mogelijke nieuwe bewoners ook de deze titel als beroep heeft opgegeven. Als een 19-jarige dat kan zeggen lijkt me dat mijn ervaring, alhoewel niet helemaal relevant voor de functie, ruimschoots voldoende zou moeten zijn.
Door het passieve karakter van de huidige groep bewoners is er regelmatig weinig te beleven in het BB-huis. Dit resulteert in bankhangen, bedlegerigheid en algehele luiheid bij de bewoners. Daarnaast zorgt dit ook voor verveling bij de stream-kijker, hetgeen leidt tot aanvaringen tussen kijkers op internet. Ik vermoed dat u ook de Fok! COS-topics volgt en weet waar ik over heb. Ook heb ik het vermoeden dat dit het zeker niet makkelijk zal maken om elke avond een uitzending voor TV te vullen. Ik denk dat ik als Big Brother Certified Event Manager hier verandering in kan brengen.
Voorbeelden van events die ik zou organiseren zijn: Dwergwerpen met Naomi, 100 meter Thomas dragen (eventueel met hordes), Jeu de Kogelstoten (buiten bereik van kookplaten) en Marathonkoken met Nick en Michel. Later kan er ook gedacht worden aan wat extremere events. Tikkertje met een bus deo en een aansteker, of meswerpen op ex-bewoners. Diverse kijkers hebben al hun voorkeur uitgesproken over het doelwit, alhoewel ik persoonlijk denk dat een kin een te makkelijk "target" is.
Ook zou ik met enige regelmaat een grappig voorwerp het huis in brengen. Bijvoobeeld een nerf-gun, een Rubix-kubus met één wit vakje te veel of (op verzoek van FoK!-user greysbones) een paarse dildo.
Ik zit boordevol ideeën om wat meer leven in het BB-huis te brengen, waarbij ik ook zeker de fanatieke stream kijkers van het COS-topic zal betrekken. Ik denk dat de functie van Big Brother Certified Community And Event Manager (BBCCAEM) erg bij mijn ambities en talenten zal aansluiten en dat mijn invulling van deze functie uw productieteam een mooie boost zal geven.
Uiteraard sta ik open voor nadere kennismaking in persoon en verdere verkennende gesprekken.
Met vriendelijke groet,
Whuzz
Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil dat huis in.
Mijn plan zou zijn:
1. Thomas wordt onzeker
Morgen gaan de bewoners overleggen en wat ik begrepen heb komen donderdag de nieuwen. 2 stuks. Maar pin me er niet op vast...die Nomi heeft een schreeuwerige bek (understatement) en ik kon niet alles verstaan.quote:
Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"quote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
thnxquote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig en een beetje uhhhh.......
en wat vullen we bij jou in?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi die 19 jarige er maar in, toch weer een "ander" generatie"
Misschien maatje voor Jill en wordt thomas boos
Fokkers als FEBO dan komt het goedquote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneuquote:
Gast, jij hebt geen issues, jij BENT een issuequote:Op maandag 1 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je mijn qoutes gaat verneuken ben je ook wat sneu
Beetje speculatie. Op zich wel primaquote:Op maandag 1 februari 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
De Plaatjes Teaser is geactiveerd begrijp ik.. en dat showtje duurt tot Donderdag , zonde van de tijd
Hey er is wat veranderdquote:
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomasquote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef JimLaFleur het volgende:
25
Man
Make-up Artist
Grappig en Fanatiek
-
51
Man
Eigenaar Sportschool
Vrolijk en Sociaal
-
23
Vrouw
Net Afgestudeerd
Gezellig en Positief
-
28
Man
Adviseur
Brabantse Gezelligheid
-
19
Man
Event Manager
Zorgzaam en Lief
Zou wat zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 18:52 schreef Ireth het volgende:
Als ik de sollicitatiebrief van Whuzz zo lees kunnen ze het beste volgende editie een sloot fokkers dat huis in gooien. Succes gegarandeerd!
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:capuchon_jongen
@:Soury
@:Benny
@:Chanel5
@:Utopia2.0
@:Whuzz
@:Suzi1
@:Lionheart
@:Greysbones
@:5thencounter
@:Aggie46
@:odie22
@:StruiszveugelT
@:Mario390
Samen met Struis, gaat goedkomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
als dat geen noicke wrdquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Mag ik niet meedoen?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ik ben vooral benieuwd hoe ze vanavond het hele gedoe gaan samenvattenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:58 schreef Kefke04 het volgende:
zou mooi zijn als er geen aandacht wordt geschonken in de live show aan de afhakers en dat deze show draait om de nieuwe bewoners
Haal mij maar van de lijst.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
alles is irritant aan dat wijfquote:Op maandag 1 februari 2021 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat een vreselijke scherpe stem heeft die naomi.[ afbeelding ]
Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Was je vergetenquote:
Ok. Je sluit mij uit....quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
@:odie22 + Liese
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zit er te diep in vriend, gaat niet goedkomen
Kunnen we een bondje smeden tegen Souryquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha Soury en Chanel in één huis, dat zou wat zijn.
😜quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Ik zie wel potentie met een deelneemsterquote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wat zijn
"BB FOK! editie"
Bewoners:
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als dat geen noicke wrd
en fijn wc streams ..die doet onze swansie
Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
Wij gaan wel presenteren danquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef 20100 het volgende:
[..]
alles is irritant aan dat wijf![]()
als ze uit het huis is ga ik haar keihard gaan uitlachen in het vegantentje waar ze werkt, ik woon er vlakbij
Niet te bescheidenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Haal mij maar van de lijst.
De gemiddelde leeftijd vliegt dan omhoog
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn hequote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef Benny het volgende:
Kan het hele FOK! versie van BB in de SC?
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers
Thanks
die laten ze echt niet de klanten bestellen met die vreselijke stemquote:Op maandag 1 februari 2021 18:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan er een suk tape op die smoel van Naomie
de goedlachse serveerster afwasservan de gesloten Vegan keet
zeldzaam irritant dat geskreeuw
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou met een mega irritante stem binnen stappen, kijken of ze wat zegt en dan terugzeggen dat wij daar weken naar hebben moeten luisteren.
Nummer 2quote:Op maandag 1 februari 2021 18:57 schreef Yolk het volgende:
[..]
Doe mij maar 1, 3 en 5. We hebben al een sportopa en ik ben bang dat die adviseur Jill afpakt van Thomas
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als er niets op de streams gebeurd moeten we zelf creatief zijn he
quote:Deze reeks is bedoeld voor commentaar op de streams. Voor andere zaken: SC
Maar,,, dan scheurt hij zijn ternnagelm joh🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nah, dat hek is niet zo hoog hoor. We jonassen d'r zo overheen
Soms moet je een oogje dicht knijpen anders is het een saaie boel hier, net zoals nu in het huisquote:Op maandag 1 februari 2021 19:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Volgens mij is de topicpointer duidelijk genoeg:
[..]
Nu is Benny aan het vegen, zit dan zelf ook niet te dagenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we een bondje smeden tegen Soury
Dat is wel waar .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geeft niet, maar elke RLS heeft een gay bitch nodig😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |