Die beroepen zijn altijd wat belachelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan liggen de evenemten ook al een jaar stil, dus was hij dat al op zijn 18e?
Heb je al een aanmelding gedaan? Bij het BB challenge team?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Dan is één paarse dildo niet meer genoeg
Zoey is ook "DJ"quote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan liggen de evenemten ook al een jaar stil, dus was hij dat al op zijn 18e?
de went zall wat werken gaan,waarschijnlik 2quote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga jij er ook in danquote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gooi die 19 jarige broekkie er maar in. Wordt hij misschien man
Ben net thuis joh. Kan toch niet vanaf mijn werk gaan lopen solliciteren voor BBquote:Op maandag 1 februari 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je al een aanmelding gedaan? Bij het BB challenge team?
Ah ja, kun je meteen even over Fok vertellen en hoe lief we zijnquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon alle 5 er in gooien. Bij de eerstvolgende nominaties die 5 vrijstellen. Dan wordt het daarna heel moeilijk om met de "oude"bewoners allemaal de nieuwe weg te stemmen en zal er dus weer lekker tactisch gespeeld moeten worden.
Die liep er na twee weken al uitquote:Op maandag 1 februari 2021 18:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Doe maar een paar stoere rauwe kerels met veel humor.
en het afgelopen jaar geen event door gegaan, en in het huis ook weinig tot niets te eventen. Alle mensen met een beetje levendig beroep gaat de verveling niet trekken toch daarquote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
als bij en 19jarige eventmanager staat komt me
de koffie hoog![]()
![]()
wat heeft dat jong in leven geleistet,helemal niks
Als je ok je werk kan streamen kan je er ook een open sollicitatie uitgooien👍quote:Op maandag 1 februari 2021 18:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben net thuis joh. Kan toch niet vanaf mijn werk gaan lopen solliciteren voor BB
Volgens henzelf waren ze "pittig", "eerlijk", "voor het groepsbelang". Snapjuh?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die omschrijvingen zijn zo positief:
Zorgzaam en lief
Vrolijk en gezellig
...
Was er bij Nathalie/Daniëlle dan: Achterbaks en zuur?
Theo was niet stoer en rauw,quote:
Had wel pit en maakte het leuk, maar de viva en fok gastjes vonden het leuk dat Theo eruit ging.quote:
Liese zei er al iets van:"Mogen wij ook mee lachen".quote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef Mjelleke het volgende:
Kan er niets aan doen maar vind Naomi vet irritant aan het worden
Ben sowieso allergisch voor het woordje ‘zorgzaam’, tegenwoordig omschrijft vrijwel iedereen zich als zorgzaamquote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die omschrijvingen zijn zo positief:
Zorgzaam en lief
Vrolijk en gezellig
...
Was er bij Nathalie/Daniëlle dan: Achterbaks en zuur?
Die was niet stoer, geen humor en niet rauw maar lauw.quote:
en 19 jarig jongetje kann en speleevent of lego event managenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en het afgelopen jaar geen event door gegaan, en in het huis ook weinig tot niets te eventen. Alle mensen met een beetje levendig beroep gaat de verveling niet trekken toch daar
Ik vermoed alle vijf erin en er 3 uit as donderdagquote:Op maandag 1 februari 2021 18:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
het zou toch lachen zijn als ze er gewoon alle 5 in komen en 3 van de huidige groep moeten gaan, reset
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je ok je werk kan streamen kan je er ook een open sollicitatie uitgooien👍
Het maakt niet zo veel uit he? Hij was een spraakmaker.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die was niet stoer, geen humor en niet rauw maar lauw.
Hopelijk👍quote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat als ze alle 5 erin gaan en die persoon die ze kiezen wordt meteen huismeester
quote me, ik ga nog gelijk krijgen
Ik denk dat het snel boven je pet gaat, mits hij op de plee zitquote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 19 jarig jongetje kann en speleevent of lego event managen
Lauwe hapquote:Op maandag 1 februari 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Theo was niet stoer en rauw,
Eerder grote bek en nep
Had van mij mogen blijven.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Had wel pit en maakte het leuk, maar de viva en fok gastjes vonden het leuk dat Theo eruit ging.
Merkte ik ook op.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:31 schreef zodeju het volgende:
Zo en dan zeggen dat Juli een grijze muis is......
Zoey en Naomi bleven maar giechelen en fluisteren.....Juli die tegenover hunzit zegt: Mogen wij ook mee lachen of wa is da?? Allebei stil en gaven geen anwoord terug. Waren net betrapte kinderen.![]()
![]()
Vond je?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet zo veel uit he? Hij was een spraakmaker.
Jij niet dit is leuker iddquote:
Voor het eerst ben ik het je eens. Meer mannen graagquote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een paar kerels erin graag die niet menstrueren
Wordt nieuw maatje voor zoey danquote:Op maandag 1 februari 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Make-Up artist van 23. Nieuwe homo ipv Jowi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |