GAAP !!!!!!quote:
de rest van de zin heb je niet gehoord of wat, jullie kiezen wie er in mijn huis komt wonenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dit zijn jullie nieuwe huisgenoten, dus alle 5.
De voice over doet me ook afhaken Wie was dat ook al weerquote:Op maandag 1 februari 2021 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat krijg je als je josties als regie- en productie medewerkers neerzet.
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gelul, ze komen gewoon alle 5, net als met Patrick die er later ook gewoon bij kwam.
19 is mooie leeftijd.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zat toch een meisje van 19 erbij?![]()
Lijkt me zeer jong dit.
Maatje voor Jill?
Is een man helaasss pearlquote:Op maandag 1 februari 2021 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
19 is mooie leeftijd.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Ik helemaal terugspoelen, maar we krijgen dus niks mee?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:19 schreef freaky40 het volgende:
Lekker onduidelijk van BB om moet er niet bij te zeggen uit hoeveel ze mogen kiezen uit de 5. Gewoon een mindfuck dit dus.
Dame is 23 zie ik. Ook goed.quote:
Ik vond Patjes idee wel aardig: alle 5 op zicht en er dan 3 wegstemmen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon alle 5 er in gooien. Bij de eerstvolgende nominaties die 5 vrijstellen. Dan wordt het daarna heel moeilijk om met de "oude"bewoners allemaal de nieuwe weg te stemmen en zal er dus weer lekker tactisch gespeeld moeten worden.
Hoe meer vrouwen hoe liever.quote:
Komt door de kleuren.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jammer, omdat het verder weg is is het niet zo duidelijk
op zich wel aardig alleen moet de huidige kliek ook gebroken worden, anders zijn die nieuwe straks zo weer weg...quote:Op maandag 1 februari 2021 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond Patjes idee wel aardig: alle 5 op zicht en er dan 3 wegstemmen.
Nee een paar kerels erin graag die niet menstruerenquote:
Gun een ander ook watquote:
als bij en 19jarige eventmanager staat komt mequote:
Ze kunnen anders vast het cupje van Naomi wel lenen🤪🤪🤪quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een paar kerels erin graag die niet menstrueren
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
als bij en 19jarige eventmanager staat komt me
de koffie hoog![]()
![]()
wat heeft dat jong in leven geleistet,helemal niks
Kopje koffie erbij?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koffie hoog![]()
![]()
En wat nu als het een dame was geweest Mario?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koffie hoog![]()
![]()
En dan liggen de evenemten ook al een jaar stil, dus was hij dat al op zijn 18equote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koffie hoog![]()
![]()
Ja. Dan is één paarse dildo niet meer genoegquote:
1 en 4 ook man, één daarvan beroep: Make-up artistquote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
???
51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
???
19 - man - event manager - zorgzaam en lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |