Ja dat staat toch onder die profielfoto’s dat noemt Jill toch op. Heeft toch niets met haar woonplaats te maken .quote:
"En misschien heeft ie tatoeages en een grote piemel."quote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"
Maakt Jill zo leuk vind ik. Het domme gansje wekt enthousiasme op.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik begreep de Belgen moppen niet"
Thomas: "Wie? De Belgen?"
Jill: "Nee, ik"
Dit is volgens mij het domste gesprek wat ik vandaag heb gehoord
Maar niet voor mij....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was dus een wat domme keuze. Els was prima voor BB
Neem deze dan meequote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef engine het volgende:
Thomas en Jill willen meer jeugd erin zodat ze ook eens in een gesprek mee kunnen doen
Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
Discriminatie!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
de make up artiest is volgens liese en zoey zwart en zodoende wil zoey hem in bb
??quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
het wordt er niet beter op
Neequote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?
Ik kan me hier wel in vindenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Jill's favorieten lijstje:
#1 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
#2 23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
#3 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
#4 25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
#5 51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
Persoon X = kippenboer of zoiets (zou het ornitholoog noemen of zo voor Jill, kan ze weer antwoorden met "Euh???")quote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Jill's favorieten lijstje:
#1 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
#2 23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
#3 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
#4 25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
#5 51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
Alleen als jij mijn fan wordtquote:Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
of we kunnen samen gaan rummikubbenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan
Dat was toch mag ik hopen een grap.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"
Dat zei ze toch niet ?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"En misschien heeft ie tatoeages en een grote piemel."
COS Aggie80quote:
Ze mogen er 2 (volgens mij) uit kiezen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef D. het volgende:
Ah, 5 nieuwe bewoners dus?
En ze mogen kiezen, of ze speculeren?
Jawel, fluisterend tegen Thomas.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat zei ze toch niet ?
Ja zei ze wel!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat zei ze toch niet ?
Hoe weten ze dat nu.....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
de make up artiest is volgens liese en zoey zwart en zodoende wil zoey hem in bb
Kansloosquote:Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, fluisterend tegen Thomas.
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, fluisterend tegen Thomas.
Ze hebben de tafel afgeruimd, borden afgespoeld, vaatwasser ingeruimd en de tafels afgenomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
2 jongeren van net 20 die samen onderuitgezakt onder een kleedje liggen
Misschien gezien bij de audities.quote:
Hoezoquote:
hadden hem gezien, maar waar weet ik niet. had heel lang zwart haar en een baardje en een brilquote:
wat een aannamesquote:Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoezo
Eventmandager.. werkeloze
Afgestudeerd in Wát ook een Werkloze
Adviseur.. in wát ook een Werkeloze
Make-up mannetje Homo Nr zoveel
Sportschool eigenaar . ook werkloos
Allemaal vluchten in BB ... slim of zielig
Oh als ze hem gezien hebben kan ik me er wat bij voorstellen....Dacht dat ze via het profiel konden uitmaken dat hij zwart was.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hadden hem gezien, maar waar weet ik niet. had heel lang zwart haar en een baardje en een bril
Nee, geen nominaties deze week.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:35 schreef D. het volgende:
Ze moeten nog steeds nomineren?
Hoe laat was dat vorige keren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |