Ja dat staat toch onder die profielfoto’s dat noemt Jill toch op. Heeft toch niets met haar woonplaats te maken .quote:
"En misschien heeft ie tatoeages en een grote piemel."quote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"
Maakt Jill zo leuk vind ik. Het domme gansje wekt enthousiasme op.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik begreep de Belgen moppen niet"
Thomas: "Wie? De Belgen?"
Jill: "Nee, ik"
Dit is volgens mij het domste gesprek wat ik vandaag heb gehoord
Maar niet voor mij....quote:Op maandag 1 februari 2021 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was dus een wat domme keuze. Els was prima voor BB
Neem deze dan meequote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef engine het volgende:
Thomas en Jill willen meer jeugd erin zodat ze ook eens in een gesprek mee kunnen doen
Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
Discriminatie!quote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
de make up artiest is volgens liese en zoey zwart en zodoende wil zoey hem in bb
??quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
het wordt er niet beter op
Neequote:Op maandag 1 februari 2021 19:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ahhhh...wil jij er niet meer mee spelen?
Ik kan me hier wel in vindenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Jill's favorieten lijstje:
#1 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
#2 23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
#3 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
#4 25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
#5 51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
Persoon X = kippenboer of zoiets (zou het ornitholoog noemen of zo voor Jill, kan ze weer antwoorden met "Euh???")quote:Op maandag 1 februari 2021 19:26 schreef Benny het volgende:
Jill's favorieten lijstje:
#1 19 - man - event manager - zorgzaam en lief
#2 23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
#3 28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
#4 25 - man - make-up artist - grappig en fanatiek
#5 51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
Alleen als jij mijn fan wordtquote:Op maandag 1 februari 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem deze dan mee[ link | afbeelding ]
of we kunnen samen gaan rummikubbenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ok. Je sluit mij uit....
Ik ga wel puzzelen dan
Dat was toch mag ik hopen een grap.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:24 schreef Benny het volgende:
Jill: "De brabantste gezelligheid, want de Brabantse nachten zijn lang en het kans de zoon van Guus Meeuwis zijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |