Nick wist wel dat hij van You Can Leave Your Hat Onquote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, weet dat ze jong zijn maar een beetje muziek kennis is toch wel op zijn plaats.
Kan je nagaan hoe genoeg mensen hadden van Els.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
Nee de evt nieuwe bewoner.quote:
Ja ik had dat wel verwacht van Thomas vanwege zijn muziekliefhebberij en keuze.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig, weet dat ze jong zijn maar een beetje muziek kennis is toch wel op zijn plaats.
Dat was dus een wat domme keuze. Els was prima voor BBquote:Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe genoeg mensen hadden van Els.
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel mogen ze vandaag nog over de schutting bonjouren
Jill woont in Landsmeer dus niet in Brabantquote:Op maandag 1 februari 2021 19:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee de evt nieuwe bewoner.
Als het aan mij ligt wel . Incl drank.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:19 schreef Sestra666 het volgende:
is vanavond meteen dat feestje? #dtv
je linkje naar youtube plaatsen (met knop plaats een youtube filmpje)quote:Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef JosSmos37 het volgende:
Intro Lowriderz in het sportpaleis waarover Nick het zonet had
Kindje van zijn partner is overleden. Toen is hij gestopt.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Jockari het volgende:
Nick als DJ in Sportpaleis belgië. Maar waarom bestaat dat "groepke" niet meer vraag ik mij af... Hommeles ???
Lees of luister maar terug. Dan snap je het wel. Je slaat nu de plank mis.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill woont in Landsmeer dus niet in Brabant
Sorry hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 19:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lees of luister maar terug. Dan snap je het wel. Je slaat nu de plank mis.
Ze wil een Brabander in het huis. Hoef je zelf geen Brabander voor te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill woont in Landsmeer dus niet in Brabant
en dan komen de nieuwe verkleed binnen ofzoquote:Op maandag 1 februari 2021 19:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel . Incl drank.
Nou hier doen ze anders ook gelijk een hersenscan en uitstrijkje ineen hoor! ( * Ireth is al 6x de l*l geweest... )quote:Op maandag 1 februari 2021 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Dus de Nederlanders hebben nog geluk
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik begreep de Belgen moppen niet"
Thomas: "Wie? De Belgen?"
Jill: "Nee, ik"
Dit is volgens mij het domste gesprek wat ik vandaag heb gehoord
Ik heb geen idee maar goed planquote:Op maandag 1 februari 2021 19:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en dan komen de nieuwe verkleed binnen ofzo
Daar reageerde ik opquote:Op maandag 1 februari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Jill wilt de Brabantse gezelligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |