Daarom nummertje twee .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonder
Ze hebben deze week geen nominaties, maar ik verwacht daarna wel weer meer gesprekken om zo tactisch te denken te spelenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe zien deze nu BB te winnen . Je moet toch een tactiek hebben ?
Michel is een 0,0quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mis Els niet.. liever een leuke vent erin nu.. Michel is leuk om te zien, maar verder ook niet heel bijzonder
wees blij als els er nog was zaten we nu nog met Naat en Daan opgescheeptquote:Op maandag 1 februari 2021 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor deze saaie lul moest Els weg. Die was tenminste nog aan het zeiken, deze ligt vooral lang gstrekt
🤣geen fan van dus.. vind hem ook zout nog peper ..( das de juiste uitdrukking toch)quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel mogen ze vandaag nog over de schutting bonjouren
Ze zullen toch voor ze erin gaan wel een plan hebben ? Of zichzelf bij de audities hebben moeten presenteren. En dan zit je met deze saaie bewoners.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze hebben deze week geen nominaties, maar ik verwacht daarna wel weer meer gesprekken om zo tactisch te denken te spelen
Dat vind ik nu heel goed bij hem passen👍quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 19:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar is ieeeeeeee, weer lekker onder zijn gewaad![]()
![]()
helaas kwam er iemand door het beeld heen lopen
Nick is net zo.. staat alleen op om eten te kokenquote:
Er liggen wel wat plannen in duigen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze zullen toch voor ze erin gaan wel een plan hebben ? Of zichzelf bij de audities hebben moeten presenteren. En dan zit je met deze saaie bewoners.
Ik ook en het liefste nu.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Hoop eigenlijk dat ze er gewoon alle 5 inkomen.
Ik hoop met je meequote:Op maandag 1 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
Hoop eigenlijk dat ze er gewoon alle 5 inkomen.
sssstttquote:Op maandag 1 februari 2021 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Hebben ze Naomi op zijn kop in de hottub gezet.
Ik hoor haar niet meer overal boven uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |