quote:Op maandag 1 februari 2021 19:43 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer dat Nat er nu niet meer is, die had hier vast heel veel zin in gehad.
POLLquote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die polls
Nee geen pics graag, was net aan het vervagen in mijn hoofd.quote:
Ik weet het wel, de laatste BBquote:Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
"Wat is het grappigste wat je ooit hebt meegemaakt?"
Goed zo, ik vind dat ze in de geschiedenis boeken moet komen, wijze lessen voor de jeugdquote:Op maandag 1 februari 2021 19:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee geen pics graag, was net aan het vervagen in mijn hoofd.
Dit soort vragen geven mij altijd kortsluiting in mijn hoofd, bang dat ik per ongeluk het op één na grappigste ga vertellen.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Benny het volgende:
"Wat is het grappigste wat je ooit hebt meegemaakt?"
Nou, de top 1 danquote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Waarom, toch niet om een piemelgrapje?
Soort van sollicitatie gesprekquote:Op maandag 1 februari 2021 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit soort vragen geven mij altijd kortsluiting in mijn hoofd, bang dat ik per ongeluk het op één na grappigste ga vertellen.
BB6 was epicquote:
Je valt in herhalingquote:Op maandag 1 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
Komt deze nacht of volgende nacht in orde !
[ afbeelding ]
Ja,uhhh nou dat ik hier zitquote:Op maandag 1 februari 2021 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Wat is je beste eigenschap?"
dat is niet grappig, maar viesquote:Op maandag 1 februari 2021 19:51 schreef suzi1 het volgende:
zoey die pipi deed tijdens 1 van haar dj-sets in een hoekske backstage, want de plee was op slot. en toen kwam de manager net daar en zag haar poep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |