quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom niet beide tegelijk wisselen? Hou je nog een wisselmogelijkheid over.
Dick snapt echt helemaal niks van die regelquote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?
Klopt, hij heeft volgens mij geen een keer de mogelijkheid gebruikt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?
Mwa, daar geloof ik niet zo in.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook wel voor me dat Ajax zometeen expres van AZ gaat verliezen om Feyenoord te sarren
Dick haalt er het maximale uit.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft volgens mij geen een keer de mogelijkheid gebruikt.
lekker boeiend wat die gozer vindtquote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
Ja Senesi echt weer uitstekend.
Maar door 2 foutjes is hij volgens vd Vaart maar hooguit 10 miljoen waard.
Senesi prima ja. Botteghin in dit soort wedstrijden waarin we niet diep spelen natuurlijk ook wel prima.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
Ja Senesi echt weer uitstekend.
Maar door 2 foutjes is hij volgens vd Vaart maar hooguit 10 miljoen waard.
Zelfs zonder publiek terwijl we in baggervorm verkerenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
Nou, de jaarlijkse overwinning op PSV kan ook weer afgevinkt worden.
Klopt, maar had wel beter uitgespeeld moeten worden. Was gewoon 2 tegen 1.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dit was echt geen 100% kans hoor
kreeg hem ook niet lekker mee
Ja sloeg nergens opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Berghuis viesmad tegen Hans.
Onterecht wel.
Ik snap wel dat hij het gezeik op hem wel zat is. Maar Hans bedoelde dit niet verkeerd neequote:Op zondag 31 januari 2021 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Berghuis viesmad tegen Hans.
Onterecht wel.
Stiekem vind ik de beker belangrijker. 3 potjes winnen en je staat in Europa League. Anders wordt het dat nieuwe toernooi als ik het goed heb.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef fetX het volgende:
En nu ook winnen in Groningen graag. In het spoor blijven van Vitesse.
Volgens mij zou hij niet misstaan in plaats van Diemers.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:19 schreef fetX het volgende:
Die Wehrmann is volgens mij een prima speler.
Waarom niet gewoon allebei?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik de beker belangrijker. 3 potjes winnen en je staat in Europa League. Anders wordt het dat nieuwe toernooi als ik het goed heb.
Kunnen we wel werken aan ons coëfficiënt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik de beker belangrijker. 3 potjes winnen en je staat in Europa League. Anders wordt het dat nieuwe toernooi als ik het goed heb.
Kan best. Ik zou hem verlengen, maar de vraag is of hij het zelf wil.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij niet misstaan in plaats van Diemers.
Senisi.quote:
Geertruida, Marsman en Senesi wel de beste aan Feyenoordkant vandaag. Hoewel ik Diemers ook best aardig vond.quote:
geertgodquote:
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Diemers gestemd. (deze keer terecht)
De Vrij inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geertgod
zou wel lekker zijn als hij ook centraal kan straks
beetje voetbal vanaf die plek is wel een tijdje geleden geloof ik
wie was de laatste rechter centrale met een beetje voetballendvermogen? de vrij?
Van Beekquote:Op zondag 31 januari 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geertgod
zou wel lekker zijn als hij ook centraal kan straks
beetje voetbal vanaf die plek is wel een tijdje geleden geloof ik
wie was de laatste rechter centrale met een beetje voetballendvermogen? de vrij?
Gaf nog verrekte veel tikkies terug waar er een betere oplossing vooruit was.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef aTypisch het volgende:
op de een of andere manier hadden ze besloten om bij diemers niet zoveel druk te zetten leek het, dan kan die wel aardig meedoen
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.quote:Met het naderen van de transferdeadline is de vraag of er bij Feyenoord nog iets staat te gebeuren. Er kan bijvoorbeeld gedacht worden aan een vertrek van Jordy Wehrmann. Op de persconferentie na Feyenoord - PSV geeft Advocaat aan dat er wel iets speelt rond de middenvelder.
"Die is wel bezig met wat anders", bevestigt Advocaat. "Er is nog een aantal landen waar de markt morgen niet sluit." Om welke club het gaat of hoe concreet het is, kan hij niet vertellen. "Meer weet ik eerlijkheidshalve niet."
Wehrmann is al met meerdere clubs in verband gebracht. De Graafschap zou geïnteresseerd zijn om de middenvelder te huren, maar volgens VI hoopt het Duitse Hoffenheim hem definitief in te lijven. Eerder was er ook al sprake van Italiaanse interesse.
tokkie terugquote:Op zondag 31 januari 2021 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gaf nog verrekte veel Tokkies terug waar er een betere oplossing vooruit was.
Potver, autocorrectie.quote:
Ja, ik denk dat we daar best spijt van zouden kunnen gaan krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.
Dan heb je niet goed gekeken dat malen volledig faalde is een ander verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef Elan het volgende:
Jaaaa genot.
Voor mensen die hier nog aan Senesigod twijfelden heb die Malen en Zahavi de hele wedstrijd niet gezien
Het is een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk maar vond Senesi echt goed vandaag, ook opbouwend weer heel sterk.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken dat malen volledig faalde is een ander verhaal.
Al speelde Senesi zeker goed.
er is geen kip of geen ei, want malen was niet onzichtbaarquote:Op zondag 31 januari 2021 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk maar vond Senesi echt goed vandaag, ook opbouwend weer heel sterk.
Scheelde niet veel.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is geen kip of geen ei, want malen was niet onzichtbaar
Ben ik ook bang voor, valt hij eigenlijk altijd wel goed in. Had met het drukke speelschema ook wel meer minuten mogen krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.
PERSGODquote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
..en hij zag dat het goed was.
Ik geef ‘t hem te doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dick gaf al aan van niet, gaat wel weer aansluiten om de spitsen te trainen.
Bedenkt me nu inderdaad dat ik volgens mij nog nooit een interview met hem gezien heb.quote:ESPN onthult: stotterende Geertruida verschijnt niet voor camera
Lutsharel Geertruida verschijnt nooit voor de camera, omdat hij stottert. Dat heeft Jan Joost van Gangelen zondagavond onthuld bij ESPN.
De betaalzender wilde een item maken met Geertruida, maar in overleg met Feyenoord ging dat niet door. "Nu is er reden toe om dat uit te leggen. Hij heeft weer goed gespeeld, maar hij stottert enorm! Daarom heeft Feyenoord in samenspraak met hem besloten om geen interviews te doen", aldus Van Gangelen.
Feyenoord zelf probeerde eerder al om een fanitem met Geertruida op te nemen. "Maar zelfs dat lukte niet. Iemand die lichamelijk top is en een revelatie is, komt er gewoon niet uit. Dat is voor hem zelf vooral heel vervelend", besluit Van Gangelen.
Eerste helft niet gezien zeker? Hij speelde prima, maar zeker niet foutloos.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef Elan het volgende:
Jaaaa genot.
Voor mensen die hier nog aan Senesigod twijfelden heb die Malen en Zahavi de hele wedstrijd niet gezien
wie speelde foutloos en wie beweert dat?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Eerste helft niet gezien zeker? Hij speelde prima, maar zeker niet foutloos.
Malen en Zahavi niet gezien terwijl ze een dikke 1op1 kans kregen uit de rug van Senesi.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie speelde foutloos en wie beweert dat?
Goed voor de eredivisie is nog wel wat anders als rijp voor subtop europa. In alle grote wedstrijden krijgt zijn tegenstander een enorme 1 op 1 kans uit zijn rug.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:10 schreef fetX het volgende:
![]()
Sommigen hebben er wel heel veel moeite mee om toe te geven dat Senesi een uitstekende verdediger is. Natuurlijk maakt hij zijn foutjes. Is ook gewoon nog een jonge speler hè.
Ja, dat zie je bij De Ligt nou nooit. Die had dat ook nog vaak zat in de Eredivisie.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Goed voor de eredivisie is nog wel wat anders als rijp voor subtop europa. In alle grote wedstrijden krijgt zijn tegenstander een enorme 1 op 1 kans uit zijn rug.
Is toch geen vergelijking op dit moment. De Ligt blonk uit in de CL en Senesi heeft een paar potjes EL mogen spelen en wat topwedstrijden in de eredivisie. Ik hoop van harte dat Senesi op dat niveau komt maar die vergelijking slaat op dit moment helemaal nergens op.quote:
Jawel hoor, prima vergelijking. Ik heb het niet over de kwaliteiten nu natuurlijk (de Ligt is véél verder), maar zijn genoeg wedstrijden geweest in de Eredivisie waarin de Ligt zijn fouten maakte. Inherent aan jong zijn. Je ziet toch aan alles dat Senesi gewoon een groot verdedigend talent is?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is toch geen vergelijking op dit moment. De Ligt blonk uit in de CL en Senesi heeft een paar potjes EL mogen spelen en wat topwedstrijden in de eredivisie. Ik hoop van harte dat Senesi op dat niveau komt maar die vergelijking slaat op dit moment helemaal nergens op.
De Ligt was ook een stuk jonger. Ik vind ''groot'' wat overdreven.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel hoor, prima vergelijking. Ik heb het niet over de kwaliteiten nu natuurlijk (de Ligt is véél verder), maar zijn genoeg wedstrijden geweest in de Eredivisie waarin de Ligt zijn fouten maakte. Inherent aan jong zijn. Je ziet toch aan alles dat Senesi gewoon een groot verdedigend talent is?
Het enige verschil is dat Senesi zich op topniveau (CL dus) niet kan bewijzen. In de EL bleef hij behoudens zijn rode kaart trouwens prima overeind.
Er is wel een limiet aan hoeveel beter hij kan worden. Sneller gaat ie niet worden, dus hij moet op het gebied van positioneren en anticiperen echt absoluut fantastisch worden om dat te compenseren. Daar heeft ie wel talent voor, maar of ie goed genoeg wordt voor de Europese top is nu moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel hoor, prima vergelijking. Ik heb het niet over de kwaliteiten nu natuurlijk (de Ligt is véél verder), maar zijn genoeg wedstrijden geweest in de Eredivisie waarin de Ligt zijn fouten maakte. Inherent aan jong zijn. Je ziet toch aan alles dat Senesi gewoon een groot verdedigend talent is?
Het enige verschil is dat Senesi zich op topniveau (CL dus) niet kan bewijzen. In de EL bleef hij behoudens zijn rode kaart trouwens prima overeind.
Ik beweer ook nergens dat hij de Europese top wel even gaat halen (de subtop denk ik wel trouwens). Het punt is dat het onzin is om, zoals @Caland hierboven al zegt, hem te downplayen om een paar foutjes. Bij andere clubs in Nederland wordt zo’n speler de hemel ingeprezen bij wijze van spreken.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is wel een limiet aan hoeveel beter hij kan worden. Sneller gaat ie niet worden, dus hij moet op het gebied van positioneren en anticiperen echt absoluut fantastisch worden om dat te compenseren. Daar heeft ie wel talent voor, maar of ie goed genoeg wordt voor de Europese top is nu moeilijk te zeggen.
Hij lijkt wel op De Vrij en ik denk dat ie dat niveau ook moet kunnen halen, alleen hopen dat we er bij Senesi een stuk meer aan verdienen.
Hij doet het ook goed en voor de verandering wel eens een leuke aankoop. Maar beweren dat Zahavi en Malen onzichtbaar waren vandaag slaat gewoon nergens op.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dat hij de Europese top wel even gaat halen (de subtop denk ik wel trouwens). Het punt is dat het onzin is om, zoals @:caland hierboven al zegt, hem te downplayen om een paar foutjes. Bij andere clubs in Nederland wordt zo’n speler de hemel ingeprezen bij wijze van spreken.
Hij doet het tot nu toe uitstekend.
Dat ben ik deels met je eens (Zahavi echt amper gezien), maar dat was mijn punt ook nietquote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij doet het ook goed en voor de verandering wel eens een leuke aankoop. Maar beweren dat Zahavi en Malen onzichtbaar waren vandaag slaat gewoon nergens op.
Eerder richting de 30+ er is al een bod van 22 mio afgeslagen tenslotte.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:31 schreef Caland het volgende:
In heel Europa zoeken ze linksbenige centrale verdedigers die kunnen voetballen. Heeft een Europees paspoort, spreekt Spaans, jong, voorselectie Argentijns elftal en in zijn eerste echte seizoen in Europa is hij al uitgegroeid tot één van de betere verdedigers in Nederland.
Ja tuurlijk zal hij nog foutjes maken, maar ik snap die drang om zijn potentie te downplayen nooit zo. Daar ga je met kinderlijk gemak 20+ miljoen voor vangen.
Precies dit dus.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:31 schreef Caland het volgende:
In heel Europa zoeken ze linksbenige centrale verdedigers die kunnen voetballen. Heeft een Europees paspoort, spreekt Spaans, jong, voorselectie Argentijns elftal en in zijn eerste echte seizoen in Europa is hij al uitgegroeid tot één van de betere verdedigers in Nederland.
Ja tuurlijk zal hij nog foutjes maken, maar ik snap die drang om zijn potentie te downplayen nooit zo. Daar ga je met kinderlijk gemak 20+ miljoen voor vangen.
Zijn toch spelers die normaal wel raad weten met ruimte en makkelijk scoren maar ze werden uitstekend geneutraliseerd, ook weinig echt hoeven billenknijpen op wat gerommel in de 16 na maar dat dat steeds goed af liep heeft natuurlijk ook met scherp verdedigen te maken, niet alleen door Senesi vandaag trouwens Botje was ook goed.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij doet het ook goed en voor de verandering wel eens een leuke aankoop. Maar beweren dat Zahavi en Malen onzichtbaar waren vandaag slaat gewoon nergens op.
Dat lijkt me dan toch Rini Coolen te worden?quote:Het is nog niet bekend wie de opvolger gaat worden van Zeljko Petrovic. Marino Pusic zal als assistent-trainer naar De Kuip komen, maar pas in de zomer, wanneer Arne Slot het stokje overneemt van Dick Advocaat. Tot die tijd zal er waarschijnlijk intern naar een oplossing gekeken worden.
Dat bleek althans uit de woorden van Dick Advocaat. "Je moet aan Frank vragen wie dat wordt, in ieder geval iemand vanuit Feyenoord", zei hij na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen PSV. Er klonken verhalen dat Robin van Persie het gat in de staf zou opvullen. Hij gaat inderdaad weer aan de slag, maar niet als assistent. "We hadden sowieso al besloten om hem na die periode weer erbij te halen. Hij zal z'n programma moeten aangeven, wanneer wel en wanneer niet."
Feyenoord raakte assistent-trainer Petrovic eerder deze week kwijt, omdat hij de kans kreeg om bij Willem II het roer over te nemen van de ontslagen Adrie Koster. Petrovic kende in ieder geval een goede start in Tilburg. In zijn eerste wedstrijd versloeg zijn ploeg FC Emmen met 2-0.
Dirkje wordt het.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan toch Rini Coolen te worden?
Ga eerst nog naar even oefenen in het PSV topic ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Malen en Zahavi niet gezien terwijl ze een dikke 1op1 kans kregen uit de rug van Senesi.
Gegenpressing, houd op met me.quote:
hoezo niet? hij heeft nog een contractquote:Op zondag 31 januari 2021 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou niet stroken met 'intern naar een oplossing kijken'.
Kuyt? Als wat dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo niet? hij heeft nog een contract
Lol. Oke, dat vind ik wel erg vreemd eerlijk gezegdquote:Op zondag 31 januari 2021 23:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
flierefluiter
hij doet momenteel niks maar heeft wel een contract volgens Krabby
Het houdt in dat ze counters er zo snel mogelijk uithalen. Nou met counters kom je er vrij gemakkelijk doorheen. Met een aanval vanuit achteren opgezet eigenlijk ook.quote:
soms zou je willen dat kuyt niet de man was tijdens de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Oke, dat vind ik wel erg vreemd eerlijk gezegd
quote:Op zondag 31 januari 2021 23:30 schreef Max23 het volgende:
Pi-air: Spelers wilden dat Botteghin zou spelen ipv Spajic. Dat heeft Berghuis aangegeven in het gesprek met Dick
Ik vertrouw Pierre niet zo op zijn woorden.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:09 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk bizar dat er dus blijkbaar amper/geen videoanalyses worden gedaan.
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).quote:Op maandag 1 februari 2021 09:09 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk bizar dat er dus blijkbaar amper/geen videoanalyses worden gedaan.
Dan nog, een beetje hoofdklasser doet al aan video-analyses, bij de jeugd wordt het gedaan en dan zou het bij het eerste worden weggelaten. Lijkt me heel erg sterk.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).
Nee, Yöri Bosschaart was video analist voor het eerste. Maar die ging met Bronckhorst mee naar China, en destijds werd gemeld dat zijn vertrek intern opgevangen zou worden. Maar dat was in februari 2020, toen was Bakatti ook al weg natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).
wel vreemd dan als zo'n man weggaat dat ze het dan maar laten zitten.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel redelijk met het verhaal dat Bakkati en Bosschaart weg zijn waardoor er niet iemand lijkt te zijn die die taak goed kon overnemen. Aan de andere kant wordt er al sinds de jaren 80 met video-analyses gewerkt toen Dickie zelf nog mee balde, dus mogelijk heeft het vooral te maken met de kwaliteit van de video-analyses (dat het meer af en toe er bij wordt gedaan ipv dat het een belangrijk onderdeel is).quote:Op maandag 1 februari 2021 09:14 schreef DicCaland het volgende:
[..]
Dan nog, een beetje hoofdklasser doet al aan video-analyses, bij de jeugd wordt het gedaan en dan zou het bij het eerste worden weggelaten. Lijkt me heel erg sterk.
Nee Bakkati is pas weg sinds deze zomer.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Yöri Bosschaart was video analist voor het eerste. Maar die ging met Bronckhorst mee naar China, en destijds werd gemeld dat zijn vertrek intern opgevangen zou worden. Maar dat was in februari 2020, toen was Bakatti ook al weg natuurlijk.
Oh, nouja, dan deed ie het een paar maanden misschien.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel redelijk met het verhaal dat Bakkati en Bosschaart weg zijn waardoor er niet iemand lijkt te zijn die die taak goed kon overnemen. Aan de andere kant wordt er al sinds de jaren 80 met video-analyses gewerkt toen Dickie zelf nog mee balde, dus mogelijk heeft het vooral te maken met de kwaliteit van de video-analyses (dat het meer af en toe er bij wordt gedaan ipv dat het een belangrijk onderdeel is).
[..]
Nee Bakkati is pas weg sinds deze zomer.
Ik verwacht dat hij er sowieso wel een rol in speelde, onder Stam was het al de taak van Bakkati om analyses te maken van de tegenstander en de eigen prestaties omdat Jaap niet snapte hoe computers werken.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, nouja, dan deed ie het een paar maanden misschien.
Ik zie het, hij werkt al vijf jaar in die rol dus het zal dan wel meevallen. Denk dat het dan meer een probleem is hoe de staf er gebruik van maakt, lijkt mij ook vreemd dat er nooit een video afgespeeld wordt ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Volgens de 'staf' pagina is Etienne Shew-Atjon de huidige Video-analist.
Zijn huidige functie (dus echt video analist Feyenoord 1) vanaf februari 2020 volgens LinkedIn, precies het moment dat die Bosschaart vertrok.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het, hij werkt al vijf jaar in die rol dus het zal dan wel meevallen. Denk dat het dan meer een probleem is hoe de staf er gebruik van maakt, lijkt mij ook vreemd dat er nooit een video afgespeeld wordt ofzo.
Zal wel iets zijn dat ze een TV op wielen in een klaslokaaltje rijden om een videoband met beelden van studio sport af te spelen ofzo.
Het viel me mee dat hij die Giakoumakis gisteren bij Studio Voetbal niet naar ons praatte.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn huidige functie (dus echt video analist Feyenoord 1) vanaf februari 2020 volgens LinkedIn, precies het moment dat die Bosschaart vertrok.
Hoe dan ook, Pierre zal wel een ontevreden selectie lid hebben gesproken, of het interview van Diemers na de wedstrijd waarin hij zei 'op papier is het toch anders dan in het veld' en daar zijn eigen draai aan hebben gegeven. Het blijft in elk geval de lul die ons Kazim verkocht heeft, dus hij mag wel met iets meer komen dan dit.
Schijnt dat Berghuis heel specifiek heeft benadrukt in een interview dat ze nu op TV-beelden gingen analyseren wat er goed ging tegen PSV tov de uitpot van Heerenveenquote:Op maandag 1 februari 2021 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn huidige functie (dus echt video analist Feyenoord 1) vanaf februari 2020 volgens LinkedIn, precies het moment dat die Bosschaart vertrok.
Hoe dan ook, Pierre zal wel een ontevreden selectie lid hebben gesproken, of het interview van Diemers na de wedstrijd waarin hij zei 'op papier is het toch anders dan in het veld' en daar zijn eigen draai aan hebben gegeven. Het blijft in elk geval de lul die ons Kazim verkocht heeft, dus hij mag wel met iets meer komen dan dit.
Wel leuk als je bij AZ werkt en iemand heeft interesse in je dan word je ontslagen. Helemaal geen paniekerige angstcultuur verder, gewoon een gezellige club in de regio.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Is Svensson al ontslagen?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zó consequent zullen ze daar ook weer niet zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd wat er met Svensson gaat gebeuren, want die gaat natuurlijk ook komen.
Heb zo'n vermoeden van niet. Zeker niet na zijn aanvaring met onze Arnesen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat Eenhoorn nog komt als Algemeen Directeur
Topsportklimaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zó consequent zullen ze daar ook weer niet zijn.
Fijn clubje om te werken wel dat AZ.
AZ is net een klein kind in een speetuin die zijn zin niet krijgt en boos om zich heen gaat janken.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ook wel een beetje op hem afgeknapt dus laat hem maar lekker in Alkmaar janken.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het begint zich steeds meer te profileren als een soort sekte. Dijkshoorn schreef daar vroeger al leuke stukjes over hoe het eraan toe ging in de jeugdopleiding aldaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
AZ is net een klein kind in een speetuin die zijn zin niet krijgt en boos om zich heen gaat janken.
Leuke werkplek, het zal er vast erg dynamisch en flexibel zijn.
hij kan het weten want z'n zoon speelde daar, kwam erna naar AFC.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint zich steeds meer te profileren als een soort sekte. Dijkshoorn schreef daar vroeger al leuke stukjes over hoe het eraan toe ging in de jeugdopleiding aldaar.
Die fout is ernstig, maar hij heeft verder wel vaak rake teksten (en soms open deuren)quote:Op maandag 1 februari 2021 09:12 schreef Scrummie het volgende:
Bedoel, hij vond Kazim ook een goede spits voor ons.
Bij Slot werd wel gezegd dat het vooral ging om het feit dat hij niks gecommuniceerd had toch? Weet niet of Pusic dat wel gedaan heeft..quote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef Elan het volgende:
Tja dat deden ze met Slot ook, moet je wel consequent in zijn natuurlijk.
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Slot werd wel gezegd dat het vooral ging om het feit dat hij niks gecommuniceerd had toch? Weet niet of Pusic dat wel gedaan heeft..
Keer lang interview met hem gezien, volgens mij op Rijnmond hij vindt Feyenoord, met name bestuurtechnisch niks. Al begint het inmiddels meer op een soort blinde haat/obsessie te lijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Samenwerken met Arnesen en Slot, lijkt mij wel een goede reden om te komen
Kan me goed voorstellen dat die op de bank blijft de rest van het seizoenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd wat er met Svensson gaat gebeuren, want die gaat natuurlijk ook komen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint zich steeds meer te profileren als een soort sekte. Dijkshoorn schreef daar vroeger al leuke stukjes over hoe het eraan toe ging in de jeugdopleiding aldaar.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
Zo raar is het toch niet allemaal.
Zijn genoeg bedrijven waar ze je er ook direct uitflikkeren als je met de concurrent gaat lopen leuren.
Dan is de logica... euuhh... de logica is er eigenlijk nietquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.
De logica is dat ze vies mad zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is de logica... euuhh... de logica is er eigenlijk niet
"Goed overleg" zijn de woorden van AZ. Was waarschijnlijk een monoloog van de kant van AZquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.
quote:'Feyenoord doet weer poging om Abraham aan te trekken'
Feyenoord zou zich wederom hebben gemeld voor de achttienjarige aanvaller Paulos Abraham. Dat meldt Stefan Bleeker, journalist bij RTV Noord. FC Groningen is ook geïnteresseerd en is al rond met zijn werkgever AIK Solna, maar de Rotterdammers hebben zich 'op het laatste moment ook weer gemeld'.
Schijnt wel een groot talent te zijn.quote:
Daar komt het vast op neer, maar had dat dan ook gewoon aangegeven bij Slot destijds i.p.v. een mooi verhaal eromheen..quote:
En waarom mocht Pusic gisteren dan nog wel op de bank zitten terwijl Slot bij het eerste lek al exit was?quote:
Wat is het voor speler?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schijnt wel een groot talent te zijn.
Zo deden we dat toch ook bij Diemers? Dubbele salaris bieden, nog een clubje die vies mad is.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[ [url=https://twitter.com/StefanBleeker/status/1356193758740697089?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1356193758740697089%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2F56622-feyenoord-doet-weer-poging-om-abraham-aan-te-trekken.html]twitter[/url] ]
Lijkt me trouwens wel te laat.
Dat leek bij Diemers ook het geval en die hebben we vervolgend ook keihard van ze gekaapt!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[ [url=https://twitter.com/StefanBleeker/status/1356193758740697089?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1356193758740697089%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2F56622-feyenoord-doet-weer-poging-om-abraham-aan-te-trekken.html]twitter[/url] ]
Aan Abraham zou een prijskaartje hangen van rond de 2 miljoen euro. Hij kan als spits uit de voeten, maar is ook op alle andere posities in de voorste linie inzetbaarquote:
Maar die werd toch niet al gekeurd?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo deden we dat toch ook bij Diemers? Dubbele salaris bieden, nog een clubje die vies mad is.
Die kennis/informatie heeft hij toch sowieso al, of hij nu blijft of niet?quote:Op maandag 1 februari 2021 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat het ook is dat ze bang zijn dat hij vertrouwelijke informatie naar Feyenoord gaat lekken. Begrijp dat ook wel hoor. Het is inmiddels wel duidelijk dat Feyenoord veel afkijkt bij AZ en als hun assistent trainer volgend seizoen naar ons vertrekt is dat gewoon niet zo heel handig.
Op zich begreep ik ook wel dat Slot bij AZ moest vertrekken maar de manier waarop was zo abrupt en kinderachtig.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
Ik ook. Feyenoord is wel echt duidelijk een ander weg ingeslagen.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
De vijver waarin ze vissen vind ik dit jaar in ieder geval wel een stuk interessanter.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
De vijver waarin ze vissen vind ik dit jaar in ieder geval wel een stuk interessanter.
Dacht even dat dit nu wasquote:Op maandag 1 februari 2021 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zijn ze al een jaar geleden mee begonnen
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zijn ze al een jaar geleden mee begonnen
Yep. Met dank aan @hhh38quote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Logo mooi gedaan zeg, jullie hebben toch alleen de tekst doorgegeven?
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Logo mooi gedaan zeg, jullie hebben toch alleen de tekst doorgegeven?
Extra doekie danquote:
Niks is groter dan dat ene woord, Feyenoordquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebben
Gaaf doekie inderdaadMisschien teveel tekst doorgegeven dat sommige namen weggevallen zijn?
Nouja we hadden ervoor gedoneerd toch dus het is tegen de verwachting in wel lulligquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het boeit verder geen klap en toch baal ik er van
Ik had de namen van de users die het minst hadden bijgedragen wel achteraan gezetquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebben
Gaaf doekie inderdaadMisschien teveel tekst doorgegeven dat sommige namen weggevallen zijn?
Ik neem dit mee naar achteren, komt goedquote:Op maandag 1 februari 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor een FP berichtje
Wie regelt dat?
@:Onlogisch @:Yvonne
Misschien staan jullie op de achterkant.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nouja we hadden ervoor gedoneerd toch dus het is tegen de verwachting in wel lullig
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had de namen van de users die het minst hadden bijgedragen wel achteraan gezet
Hier moest ik om lachenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien staan jullie op de achterkant.
Je hebt gelijk. Heel jammerquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon random de namen gekozen volgens mij.
Hardop gelachen, bedankt voor je kwaliteitspost.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien staan jullie op de achterkant.
Ajoh, ze hebben iig gewerkt voor hun kanjergeld. Mooie doekie is het gewordenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker weten!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ajoh, ze hebben iig gewerkt voor hun kanjergeld. Mooie doekie is het geworden
[..]
@:Bombvis , @:fetx , @:caland , @:theplaneteer , @:erasmus en @:bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval.
[..]
@:Bombvis , @:fetx , @:caland , @:theplaneteer , @:erasmus en @:bottendaal weten weer waar ze staan.
Zal ervoor zorgen dat dat doekje op zijn kop wordt opgehangen.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook wel mooi dat ze elf namen op het doekje hebben gezet van de zeventien
De opstelling is bekend en @:caland met zijn grote bek zit gewoon op het bankie.
Die kaarsrechte lijn van de rust tot die kans in de extra tijdquote:
Heel gaaf inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel echt gaaf dat ze gewoon even de moeite nemen FOK! op te zoeken om te kijken wat het voor logo het is enzo. Niet verwacht.
@RvLaakquote:Op maandag 1 februari 2021 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan het doekie trouwens in de OP geplaatst worden? Eventueel nog wel leuk om de mensen die wel hebben gedoneerd maar niet op het spandoek staan er nog wel bij te plaatsten via Photoshop oid.
We moeten ze eigenlijk ook even de link mailen van het artikel op de FP (als dat er komt).quote:Op maandag 1 februari 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het wel echt gaaf dat ze gewoon even de moeite nemen FOK! op te zoeken om te kijken wat het voor logo het is enzo. Niet verwacht.
Aangezien ie pas 18 is en Groningen hem wilde halen lijkt het me meer één voor de toekomst.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Die Abraham he, is dat weer een transfer voor de toekomst mocht hij komen of ook voor nu al?
Vermoed voor volgend seizoen.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Die Abraham he, is dat weer een transfer voor de toekomst mocht hij komen of ook voor nu al?
Donequote:Op maandag 1 februari 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
https://www.defeijenoorde(...)-29-at-22.21.51.jpeg
[..]
Kan je bovenstaande users er nog even onder mentionen misschien?quote:
Advocaat is zeg maar niet iemand die spelers van 18 opstelt.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Heb je wel opeens erg veel (erg) jonge buitenspelers: Conteh, Sinisterra, Azarkan, Balde, deze Abraham.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat is zeg maar niet iemand die spelers van 18 opstelt.
Die Abraham is voor volgend seizoen verwacht ik.
Zal wel een selectie plaatsvinden in de voorbereiding en een deel naar de O21 gaan. Maar de vraag is of ze daar behoefte aan hebben.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je wel opeens erg veel (erg) jonge buitenspelers: Conteh, Sinisterra, Azarkan, Balde, deze Abraham.
Is ook wel prima, goede buitenspelers zijn exceptioneel duur vind ik altijd en als ze jong zijn ze schieten in transferwaarde snel omhoog. Heb je veel spelers aankomende zomer die kunnen vechten om een basisplek en is het hopen dat er één daarvan doorbreekt.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je wel opeens erg veel (erg) jonge buitenspelers: Conteh, Sinisterra, Azarkan, Balde, deze Abraham.
Ja ik was even het bestaan van de onder 21 alweer vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zal wel een selectie plaatsvinden in de voorbereiding en een deel naar de O21 gaan. Maar de vraag is of ze daar behoefte aan hebben.
Begrijpelijk. Erg vervelend dat nu die hele plaatsing voor de piramide waarschijnlijk nog een jaar wordt uitgesteld. Nog een verloren jaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was even het bestaan van de onder 21 alweer vergeten.
Van Conteh verwacht ik niet zoveel en Balde zal sowieso wel een jaartje Jong gaan spelen denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, Conteh is permanent geblesseerd ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Conteh verwacht ik niet zoveel en Balde zal sowieso wel een jaartje Jong gaan spelen denk ik.
Soort van done. Geen idee of dit werktquote:Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Kan je bovenstaande users er nog even onder mentionen misschien?
Al een paar wekenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, Conteh is permanent geblesseerd ook.
edit: zit schijnbaar wel weer op de bank!
de FP is er al, as we speak, mee bezig.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor een FP berichtje
Wie regelt dat?
@:Onlogisch @:Yvonne
Hahaha, die staan op de achterkant!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi mooiquote:Op maandag 1 februari 2021 13:19 schreef rubbereend het volgende:
d
[..]
de FP is er al, as we speak, mee bezig.
als hij in het stadion ligt zou ik ook daarvan graag weer een kiekje hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
Ik hoop ergens volgende week weer mee te gaan helpen, dus dan zou ik ook een foto kunnen schieten. Vermoedelijk komt hij richting DD/rechts tegen uitvak aan want dat zijn de enige vakken waar nog volop ruimte overgelaten is.
Al is er volgens mij ook nog een doek in productie dat een heel vak vult.
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord-fans op FOK! steunen club met groot spandoek
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
(tikfoutje laatste alinea, 'De troste')
Liam Kelly, Luciano Narsingh, George Johnston, Christian Conteh, Lucas Pratto, Sven van Beek, Ramon ten Hove, Dylan Vente, Nicolai Jörgensenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou nu wel leuk zijn als er onder de header een donatie komt met 'Feyenoord steunt Fok!', met daarnaast elf willekeurige selectienamen.
[..]
Je kan straks bijna elk KK-divisie potje met mij meekijken.quote:
Nu Werhman nog naar De Graafschap en het feestje is compleetquote:Op maandag 1 februari 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan straks bijna elk KK-divisie potje met mij meekijken.
Erg jammerquote:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord-fans op FOK! steunen club met groot spandoek
Jammer inderdaad, dit was wel entertainment at its best.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Geen nieuwe knokpartij in de spelerstunnel dus aankomende zondag.
Alle hoop gevestigd op het duel met AZ dus.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Geen nieuwe knokpartij in de spelerstunnel dus aankomende zondag.
Moises Caicedo is net gehaald door Brighton.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Andere tweet uit die periode. Dennis Man, Vranckx en Kudus zijn inmiddels al voor veel geld naar andere clubs. Die Tanga kan ik niet meer vinden, maar het is interessant om te kijken of ze nog bij die anderen uit gaan komen
Ik was zijn bestaan allang vergetenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn wel druk met verhuren.
Nog nooit van gehoord trouwens.
Ach als Van Beek weer een beetje naar zijn oude vorm toe kan werken is het denk ik wel een prima verdediger voor zo’n club.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scharie zit er ook al, ze weten de ellende wel binnen te halen.
Spelers zonder ritme halen voor een half seizoen degradatievoetbal bij een team wat niet echt goed is ingespeeld, meestal niet zo'n groot succes.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach als Van Beek weer een beetje naar zijn oude vorm toe kan werken is het denk ik wel een prima verdediger voor zo’n club.
Verdediging met van Beek, van der Heijden en Nelom, schitterend dit. Jammer dat Nieuwkoop daar weg is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach als Van Beek weer een beetje naar zijn oude vorm toe kan werken is het denk ik wel een prima verdediger voor zo’n club.
Lol wat, per direct?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
FeyenoordTM meldt bij FC Afkicken net dat Petrovic naar Turkije gaat (welke club wilde hij niet zeggen) met Yellow.Ik zou als Willem 2 fan echt woedend zijn.
Zolang we erin blijven kan me het allemaal geen reet boeienquote:Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
FeyenoordTM meldt bij FC Afkicken net dat Petrovic naar Turkije gaat (welke club wilde hij niet zeggen) met Yellow.Ik zou als Willem 2 fan echt woedend zijn.
Nee na dit seizoen, maar dan nog. Hij zit er net een paar dagen. Ben je wel lekker met Willem 2 bezig.quote:
**Antonucci Burger, Kelly, Narsingh, Johnston, die 3 naar Dordt, 2 naar Willem 2. Azarkan, Hendriks.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef fetX het volgende:
Ze besparen wel lekker op salaris komend half jaar. Hoeveel spelers zijn er nu verhuurd? 8 a 10 zoiets?
Van Beek is een simpele, bloedfanatieke verdediger die geen gekke dingen doet. Denk dat hij daar nog weleens goed uit de bus kan komen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers zonder ritme halen voor een half seizoen degradatievoetbal bij een team wat niet echt goed is ingespeeld, meestal niet zo'n groot succes.
Ah oké. Vreemde move sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na dit seizoen, maar dan nog. Hij zit er net een paar dagen. Ben je wel lekker met Willem 2 bezig.
TM zei overigens ook dat Feyenoord geen cent had en die buiten die Groningen nu heeft gehaald financieel niet haalbaar was waarschijnlijk.
Hendriks, Azarkan, Smeulers, Van Beek, Skogen, Vente, Bannis, Benny Silva, Johnsen, Johnston, Narsingh. Volgens mij zijn ze dat allemaal.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef fetX het volgende:
Ze besparen wel lekker op salaris komend half jaar. Hoeveel spelers zijn er nu verhuurd? 8 a 10 zoiets?
Je bedoelt dat die Abraham ook niet haalbaar was? Zo stond het in de NOS liveblog in ieder geval.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na dit seizoen, maar dan nog. Hij zit er net een paar dagen. Ben je wel lekker met Willem 2 bezig.
TM zei overigens ook dat Feyenoord geen cent had en die buiten die Groningen nu heeft gehaald financieel niet haalbaar was waarschijnlijk.
Prima zaak.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oké. Vreemde move sowieso.
[..]
Hendriks, Azarkan, Smeulers, Van Beek, Skogen, Vente, Bannis, Benny Silva, Johnsen, Johnston, Narsingh. Volgens mij zijn ze dat allemaal.
Van deze winter dan.
Ja precies, hij gaf aan dat het niet haalbaar was. (op dit moment)quote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die Abraham ook niet haalbaar was? Zo stond het in de NOS liveblog in ieder geval.
Afgetroefd worden op transferbudget door Groningenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, hij gaf aan dat het niet haalbaar was. (op dit moment)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |