quote:Op maandag 1 februari 2021 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zijn ze al een jaar geleden mee begonnen
Yep. Met dank aan @hhh38quote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Logo mooi gedaan zeg, jullie hebben toch alleen de tekst doorgegeven?
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Logo mooi gedaan zeg, jullie hebben toch alleen de tekst doorgegeven?
Extra doekie danquote:
Niks is groter dan dat ene woord, Feyenoordquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebben
Gaaf doekie inderdaadMisschien teveel tekst doorgegeven dat sommige namen weggevallen zijn?
Nouja we hadden ervoor gedoneerd toch dus het is tegen de verwachting in wel lulligquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het boeit verder geen klap en toch baal ik er van
Ik had de namen van de users die het minst hadden bijgedragen wel achteraan gezetquote:Op maandag 1 februari 2021 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die spuiters zullen wel even FOK! opgezocht hebben
Gaaf doekie inderdaadMisschien teveel tekst doorgegeven dat sommige namen weggevallen zijn?
Ik neem dit mee naar achteren, komt goedquote:Op maandag 1 februari 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor een FP berichtje
Wie regelt dat?
@:Onlogisch @:Yvonne
Misschien staan jullie op de achterkant.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nouja we hadden ervoor gedoneerd toch dus het is tegen de verwachting in wel lullig
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had de namen van de users die het minst hadden bijgedragen wel achteraan gezet
Hier moest ik om lachenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien staan jullie op de achterkant.
Je hebt gelijk. Heel jammerquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon random de namen gekozen volgens mij.
Hardop gelachen, bedankt voor je kwaliteitspost.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien staan jullie op de achterkant.
Ajoh, ze hebben iig gewerkt voor hun kanjergeld. Mooie doekie is het gewordenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon random de namen gekozen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |