Gaf nog verrekte veel tikkies terug waar er een betere oplossing vooruit was.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:48 schreef aTypisch het volgende:
op de een of andere manier hadden ze besloten om bij diemers niet zoveel druk te zetten leek het, dan kan die wel aardig meedoen
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.quote:Met het naderen van de transferdeadline is de vraag of er bij Feyenoord nog iets staat te gebeuren. Er kan bijvoorbeeld gedacht worden aan een vertrek van Jordy Wehrmann. Op de persconferentie na Feyenoord - PSV geeft Advocaat aan dat er wel iets speelt rond de middenvelder.
"Die is wel bezig met wat anders", bevestigt Advocaat. "Er is nog een aantal landen waar de markt morgen niet sluit." Om welke club het gaat of hoe concreet het is, kan hij niet vertellen. "Meer weet ik eerlijkheidshalve niet."
Wehrmann is al met meerdere clubs in verband gebracht. De Graafschap zou geïnteresseerd zijn om de middenvelder te huren, maar volgens VI hoopt het Duitse Hoffenheim hem definitief in te lijven. Eerder was er ook al sprake van Italiaanse interesse.
tokkie terugquote:Op zondag 31 januari 2021 17:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gaf nog verrekte veel Tokkies terug waar er een betere oplossing vooruit was.
Potver, autocorrectie.quote:
Ja, ik denk dat we daar best spijt van zouden kunnen gaan krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.
Dan heb je niet goed gekeken dat malen volledig faalde is een ander verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef Elan het volgende:
Jaaaa genot.
Voor mensen die hier nog aan Senesigod twijfelden heb die Malen en Zahavi de hele wedstrijd niet gezien
Het is een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk maar vond Senesi echt goed vandaag, ook opbouwend weer heel sterk.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken dat malen volledig faalde is een ander verhaal.
Al speelde Senesi zeker goed.
er is geen kip of geen ei, want malen was niet onzichtbaarquote:Op zondag 31 januari 2021 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een beetje een kip-ei verhaal natuurlijk maar vond Senesi echt goed vandaag, ook opbouwend weer heel sterk.
Scheelde niet veel.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er is geen kip of geen ei, want malen was niet onzichtbaar
Ben ik ook bang voor, valt hij eigenlijk altijd wel goed in. Had met het drukke speelschema ook wel meer minuten mogen krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb toch het idee dat we te snel afscheid van hem gaan nemen. Even los van dat we al te weinig middenvelders hebben.
PERSGODquote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
..en hij zag dat het goed was.
Ik geef ‘t hem te doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dick gaf al aan van niet, gaat wel weer aansluiten om de spitsen te trainen.
Bedenkt me nu inderdaad dat ik volgens mij nog nooit een interview met hem gezien heb.quote:ESPN onthult: stotterende Geertruida verschijnt niet voor camera
Lutsharel Geertruida verschijnt nooit voor de camera, omdat hij stottert. Dat heeft Jan Joost van Gangelen zondagavond onthuld bij ESPN.
De betaalzender wilde een item maken met Geertruida, maar in overleg met Feyenoord ging dat niet door. "Nu is er reden toe om dat uit te leggen. Hij heeft weer goed gespeeld, maar hij stottert enorm! Daarom heeft Feyenoord in samenspraak met hem besloten om geen interviews te doen", aldus Van Gangelen.
Feyenoord zelf probeerde eerder al om een fanitem met Geertruida op te nemen. "Maar zelfs dat lukte niet. Iemand die lichamelijk top is en een revelatie is, komt er gewoon niet uit. Dat is voor hem zelf vooral heel vervelend", besluit Van Gangelen.
Eerste helft niet gezien zeker? Hij speelde prima, maar zeker niet foutloos.quote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef Elan het volgende:
Jaaaa genot.
Voor mensen die hier nog aan Senesigod twijfelden heb die Malen en Zahavi de hele wedstrijd niet gezien
wie speelde foutloos en wie beweert dat?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Eerste helft niet gezien zeker? Hij speelde prima, maar zeker niet foutloos.
Malen en Zahavi niet gezien terwijl ze een dikke 1op1 kans kregen uit de rug van Senesi.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wie speelde foutloos en wie beweert dat?
Goed voor de eredivisie is nog wel wat anders als rijp voor subtop europa. In alle grote wedstrijden krijgt zijn tegenstander een enorme 1 op 1 kans uit zijn rug.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:10 schreef fetX het volgende:
![]()
Sommigen hebben er wel heel veel moeite mee om toe te geven dat Senesi een uitstekende verdediger is. Natuurlijk maakt hij zijn foutjes. Is ook gewoon nog een jonge speler hè.
Ja, dat zie je bij De Ligt nou nooit. Die had dat ook nog vaak zat in de Eredivisie.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Goed voor de eredivisie is nog wel wat anders als rijp voor subtop europa. In alle grote wedstrijden krijgt zijn tegenstander een enorme 1 op 1 kans uit zijn rug.
Is toch geen vergelijking op dit moment. De Ligt blonk uit in de CL en Senesi heeft een paar potjes EL mogen spelen en wat topwedstrijden in de eredivisie. Ik hoop van harte dat Senesi op dat niveau komt maar die vergelijking slaat op dit moment helemaal nergens op.quote:
Jawel hoor, prima vergelijking. Ik heb het niet over de kwaliteiten nu natuurlijk (de Ligt is véél verder), maar zijn genoeg wedstrijden geweest in de Eredivisie waarin de Ligt zijn fouten maakte. Inherent aan jong zijn. Je ziet toch aan alles dat Senesi gewoon een groot verdedigend talent is?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is toch geen vergelijking op dit moment. De Ligt blonk uit in de CL en Senesi heeft een paar potjes EL mogen spelen en wat topwedstrijden in de eredivisie. Ik hoop van harte dat Senesi op dat niveau komt maar die vergelijking slaat op dit moment helemaal nergens op.
De Ligt was ook een stuk jonger. Ik vind ''groot'' wat overdreven.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel hoor, prima vergelijking. Ik heb het niet over de kwaliteiten nu natuurlijk (de Ligt is véél verder), maar zijn genoeg wedstrijden geweest in de Eredivisie waarin de Ligt zijn fouten maakte. Inherent aan jong zijn. Je ziet toch aan alles dat Senesi gewoon een groot verdedigend talent is?
Het enige verschil is dat Senesi zich op topniveau (CL dus) niet kan bewijzen. In de EL bleef hij behoudens zijn rode kaart trouwens prima overeind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |