Misschien staan jullie op de achterkant.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nouja we hadden ervoor gedoneerd toch dus het is tegen de verwachting in wel lullig
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had de namen van de users die het minst hadden bijgedragen wel achteraan gezet
Hier moest ik om lachenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien staan jullie op de achterkant.
Je hebt gelijk. Heel jammerquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon random de namen gekozen volgens mij.
Hardop gelachen, bedankt voor je kwaliteitspost.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien staan jullie op de achterkant.
Ajoh, ze hebben iig gewerkt voor hun kanjergeld. Mooie doekie is het gewordenquote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker weten!quote:Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ajoh, ze hebben iig gewerkt voor hun kanjergeld. Mooie doekie is het geworden
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:Bombvis , @:fetx , @:caland , @:theplaneteer , @:erasmus en @:bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval.
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:Bombvis , @:fetx , @:caland , @:theplaneteer , @:erasmus en @:bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval.
Zal ervoor zorgen dat dat doekje op zijn kop wordt opgehangen.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook wel mooi dat ze elf namen op het doekje hebben gezet van de zeventien
De opstelling is bekend en @:caland met zijn grote bek zit gewoon op het bankie.
Die kaarsrechte lijn van de rust tot die kans in de extra tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |