quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:Bombvis , @:fetx , @:caland , @:theplaneteer , @:erasmus en @:bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval.
[..]
@:Bombvis , @:fetx , @:caland , @:theplaneteer , @:erasmus en @:bottendaal weten weer waar ze staan.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord-fans op FOK! steunen club met groot spandoek
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
(tikfoutje laatste alinea, 'De troste')
Liam Kelly, Luciano Narsingh, George Johnston, Christian Conteh, Lucas Pratto, Sven van Beek, Ramon ten Hove, Dylan Vente, Nicolai Jörgensenquote:Op maandag 1 februari 2021 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zou nu wel leuk zijn als er onder de header een donatie komt met 'Feyenoord steunt Fok!', met daarnaast elf willekeurige selectienamen.
[..]
Je kan straks bijna elk KK-divisie potje met mij meekijken.quote:
Nu Werhman nog naar De Graafschap en het feestje is compleetquote:Op maandag 1 februari 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan straks bijna elk KK-divisie potje met mij meekijken.
Erg jammerquote:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord-fans op FOK! steunen club met groot spandoek
Jammer inderdaad, dit was wel entertainment at its best.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Geen nieuwe knokpartij in de spelerstunnel dus aankomende zondag.
Alle hoop gevestigd op het duel met AZ dus.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Geen nieuwe knokpartij in de spelerstunnel dus aankomende zondag.
Moises Caicedo is net gehaald door Brighton.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Andere tweet uit die periode. Dennis Man, Vranckx en Kudus zijn inmiddels al voor veel geld naar andere clubs. Die Tanga kan ik niet meer vinden, maar het is interessant om te kijken of ze nog bij die anderen uit gaan komen
Ik was zijn bestaan allang vergetenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn wel druk met verhuren.
Nog nooit van gehoord trouwens.
Ach als Van Beek weer een beetje naar zijn oude vorm toe kan werken is het denk ik wel een prima verdediger voor zo’n club.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scharie zit er ook al, ze weten de ellende wel binnen te halen.
Spelers zonder ritme halen voor een half seizoen degradatievoetbal bij een team wat niet echt goed is ingespeeld, meestal niet zo'n groot succes.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach als Van Beek weer een beetje naar zijn oude vorm toe kan werken is het denk ik wel een prima verdediger voor zo’n club.
Verdediging met van Beek, van der Heijden en Nelom, schitterend dit. Jammer dat Nieuwkoop daar weg is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach als Van Beek weer een beetje naar zijn oude vorm toe kan werken is het denk ik wel een prima verdediger voor zo’n club.
Lol wat, per direct?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
FeyenoordTM meldt bij FC Afkicken net dat Petrovic naar Turkije gaat (welke club wilde hij niet zeggen) met Yellow.Ik zou als Willem 2 fan echt woedend zijn.
Zolang we erin blijven kan me het allemaal geen reet boeienquote:Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
FeyenoordTM meldt bij FC Afkicken net dat Petrovic naar Turkije gaat (welke club wilde hij niet zeggen) met Yellow.Ik zou als Willem 2 fan echt woedend zijn.
Nee na dit seizoen, maar dan nog. Hij zit er net een paar dagen. Ben je wel lekker met Willem 2 bezig.quote:
**Antonucci Burger, Kelly, Narsingh, Johnston, die 3 naar Dordt, 2 naar Willem 2. Azarkan, Hendriks.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef fetX het volgende:
Ze besparen wel lekker op salaris komend half jaar. Hoeveel spelers zijn er nu verhuurd? 8 a 10 zoiets?
Van Beek is een simpele, bloedfanatieke verdediger die geen gekke dingen doet. Denk dat hij daar nog weleens goed uit de bus kan komen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spelers zonder ritme halen voor een half seizoen degradatievoetbal bij een team wat niet echt goed is ingespeeld, meestal niet zo'n groot succes.
Ah oké. Vreemde move sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na dit seizoen, maar dan nog. Hij zit er net een paar dagen. Ben je wel lekker met Willem 2 bezig.
TM zei overigens ook dat Feyenoord geen cent had en die buiten die Groningen nu heeft gehaald financieel niet haalbaar was waarschijnlijk.
Hendriks, Azarkan, Smeulers, Van Beek, Skogen, Vente, Bannis, Benny Silva, Johnsen, Johnston, Narsingh. Volgens mij zijn ze dat allemaal.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef fetX het volgende:
Ze besparen wel lekker op salaris komend half jaar. Hoeveel spelers zijn er nu verhuurd? 8 a 10 zoiets?
Je bedoelt dat die Abraham ook niet haalbaar was? Zo stond het in de NOS liveblog in ieder geval.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na dit seizoen, maar dan nog. Hij zit er net een paar dagen. Ben je wel lekker met Willem 2 bezig.
TM zei overigens ook dat Feyenoord geen cent had en die buiten die Groningen nu heeft gehaald financieel niet haalbaar was waarschijnlijk.
Prima zaak.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oké. Vreemde move sowieso.
[..]
Hendriks, Azarkan, Smeulers, Van Beek, Skogen, Vente, Bannis, Benny Silva, Johnsen, Johnston, Narsingh. Volgens mij zijn ze dat allemaal.
Van deze winter dan.
Ja precies, hij gaf aan dat het niet haalbaar was. (op dit moment)quote:Op maandag 1 februari 2021 21:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die Abraham ook niet haalbaar was? Zo stond het in de NOS liveblog in ieder geval.
Afgetroefd worden op transferbudget door Groningenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja precies, hij gaf aan dat het niet haalbaar was. (op dit moment)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |