quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom niet beide tegelijk wisselen? Hou je nog een wisselmogelijkheid over.
Dick snapt echt helemaal niks van die regelquote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?
Klopt, hij heeft volgens mij geen een keer de mogelijkheid gebruikt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?
Mwa, daar geloof ik niet zo in.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook wel voor me dat Ajax zometeen expres van AZ gaat verliezen om Feyenoord te sarren
Dick haalt er het maximale uit.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft volgens mij geen een keer de mogelijkheid gebruikt.
lekker boeiend wat die gozer vindtquote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
Ja Senesi echt weer uitstekend.
Maar door 2 foutjes is hij volgens vd Vaart maar hooguit 10 miljoen waard.
Senesi prima ja. Botteghin in dit soort wedstrijden waarin we niet diep spelen natuurlijk ook wel prima.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
Ja Senesi echt weer uitstekend.
Maar door 2 foutjes is hij volgens vd Vaart maar hooguit 10 miljoen waard.
Zelfs zonder publiek terwijl we in baggervorm verkerenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
Nou, de jaarlijkse overwinning op PSV kan ook weer afgevinkt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |