Ik zie het dan ook wel voor me dat Ajax zometeen expres van AZ gaat verliezen om Feyenoord te sarrenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het zou me niks verbazen als Feyenoord expres gaat verliezen om Ajax te sarren.
Dat hebben ze de eerste helft ook gedaan en het lijkt te werken hè. PSV creëert niets.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een totaal beroerde tweede helft. Had toch gehoopt dat ze iets minder gingen afwachten, zo speel je PSV wel in de kaart hoor
En enorm veel gelukquote:Op zondag 31 januari 2021 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we een goede keeper.
Nee johquote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef fetX het volgende:
Het is echt wachten op de 3-2 zo. Dit gaat helemaal niet goed.
Ik ben er nog niet gerust op. We komen echt nog amper van onze eigen helft.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hebben ze de eerste helft ook gedaan en het lijkt te werken hè. PSV creëert niets.
Bij 3-1 voor... Echt typisch Feyenoord weerquote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
20 minuutjes met het zweet tussen de bilnaad
PSV creëert echt veel kansen hoor, alleen bijna allemaal in de kleine ruimte.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat hebben ze de eerste helft ook gedaan en het lijkt te werken hè. PSV creëert niets.
Even afkloppen maar PSV begint uitgeraasd te ogen. Zullen zo wel gaan wisselen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef fetX het volgende:
Het is echt wachten op de 3-2 zo. Dit gaat helemaal niet goed.
Die kan er echt helemaal niets van inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Haringkop het volgende:
Die Sangare heeft ondertussen elke Feyenoorder geraakt. Wat een onbeholpen voetballer is dat zeg.
Maar het staat bij PSV positioneel zo slecht dat ik - ondanks de mogelijkheden voor PSV - eerder de 4-1 zie vallen dan de 3-2.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. We komen echt nog amper van onze eigen helft.
EEN GROOT BEESTquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Haringkop het volgende:
Die Sangare heeft ondertussen elke Feyenoorder geraakt. Wat een onbeholpen voetballer is dat zeg.
Had idd z'n 2e geel wel mogen krijgenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Haringkop het volgende:
"Mogelijkheden"quote:Op zondag 31 januari 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV creëert echt veel kansen hoor, alleen bijna allemaal in de kleine ruimte.
Maar Dick moet nu echt Sini erin gaan zetten.
Waarom? Die levert niet de verdedigende arbeid die we nodig hebben.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV creëert echt veel kansen hoor, alleen bijna allemaal in de kleine ruimte.
Maar Dick moet nu echt Sini erin gaan zetten.
Rijnmond is erg vermakelijkquote:Op zondag 31 januari 2021 16:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een vreselijk doodse commentator trouwens
Mee eens. Gewoon een slechte tweede helft.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
We spelen de counters nu ook gewoon heel slecht uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |