quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom niet beide tegelijk wisselen? Hou je nog een wisselmogelijkheid over.
Dick snapt echt helemaal niks van die regelquote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?
Klopt, hij heeft volgens mij geen een keer de mogelijkheid gebruikt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss id Dick nog niet gewend aan 5 spelers mogen wisselen?
Mwa, daar geloof ik niet zo in.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het dan ook wel voor me dat Ajax zometeen expres van AZ gaat verliezen om Feyenoord te sarren
Dick haalt er het maximale uit.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft volgens mij geen een keer de mogelijkheid gebruikt.
lekker boeiend wat die gozer vindtquote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
Ja Senesi echt weer uitstekend.
Maar door 2 foutjes is hij volgens vd Vaart maar hooguit 10 miljoen waard.
Senesi prima ja. Botteghin in dit soort wedstrijden waarin we niet diep spelen natuurlijk ook wel prima.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef fetX het volgende:
Ja Senesi echt weer uitstekend.
Maar door 2 foutjes is hij volgens vd Vaart maar hooguit 10 miljoen waard.
Zelfs zonder publiek terwijl we in baggervorm verkerenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef Caland het volgende:
Nou, de jaarlijkse overwinning op PSV kan ook weer afgevinkt worden.
Klopt, maar had wel beter uitgespeeld moeten worden. Was gewoon 2 tegen 1.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dit was echt geen 100% kans hoor
kreeg hem ook niet lekker mee
Ja sloeg nergens opquote:Op zondag 31 januari 2021 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Berghuis viesmad tegen Hans.
Onterecht wel.
Ik snap wel dat hij het gezeik op hem wel zat is. Maar Hans bedoelde dit niet verkeerd neequote:Op zondag 31 januari 2021 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Berghuis viesmad tegen Hans.
Onterecht wel.
Stiekem vind ik de beker belangrijker. 3 potjes winnen en je staat in Europa League. Anders wordt het dat nieuwe toernooi als ik het goed heb.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:33 schreef fetX het volgende:
En nu ook winnen in Groningen graag. In het spoor blijven van Vitesse.
Volgens mij zou hij niet misstaan in plaats van Diemers.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:19 schreef fetX het volgende:
Die Wehrmann is volgens mij een prima speler.
Waarom niet gewoon allebei?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik de beker belangrijker. 3 potjes winnen en je staat in Europa League. Anders wordt het dat nieuwe toernooi als ik het goed heb.
Kunnen we wel werken aan ons coëfficiënt.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik de beker belangrijker. 3 potjes winnen en je staat in Europa League. Anders wordt het dat nieuwe toernooi als ik het goed heb.
Kan best. Ik zou hem verlengen, maar de vraag is of hij het zelf wil.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij zou hij niet misstaan in plaats van Diemers.
Senisi.quote:
Geertruida, Marsman en Senesi wel de beste aan Feyenoordkant vandaag. Hoewel ik Diemers ook best aardig vond.quote:
geertgodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |