Nee, Yöri Bosschaart was video analist voor het eerste. Maar die ging met Bronckhorst mee naar China, en destijds werd gemeld dat zijn vertrek intern opgevangen zou worden. Maar dat was in februari 2020, toen was Bakatti ook al weg natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).
wel vreemd dan als zo'n man weggaat dat ze het dan maar laten zitten.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).
Het klopt wel redelijk met het verhaal dat Bakkati en Bosschaart weg zijn waardoor er niet iemand lijkt te zijn die die taak goed kon overnemen. Aan de andere kant wordt er al sinds de jaren 80 met video-analyses gewerkt toen Dickie zelf nog mee balde, dus mogelijk heeft het vooral te maken met de kwaliteit van de video-analyses (dat het meer af en toe er bij wordt gedaan ipv dat het een belangrijk onderdeel is).quote:Op maandag 1 februari 2021 09:14 schreef DicCaland het volgende:
[..]
Dan nog, een beetje hoofdklasser doet al aan video-analyses, bij de jeugd wordt het gedaan en dan zou het bij het eerste worden weggelaten. Lijkt me heel erg sterk.
Nee Bakkati is pas weg sinds deze zomer.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Yöri Bosschaart was video analist voor het eerste. Maar die ging met Bronckhorst mee naar China, en destijds werd gemeld dat zijn vertrek intern opgevangen zou worden. Maar dat was in februari 2020, toen was Bakatti ook al weg natuurlijk.
Oh, nouja, dan deed ie het een paar maanden misschien.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel redelijk met het verhaal dat Bakkati en Bosschaart weg zijn waardoor er niet iemand lijkt te zijn die die taak goed kon overnemen. Aan de andere kant wordt er al sinds de jaren 80 met video-analyses gewerkt toen Dickie zelf nog mee balde, dus mogelijk heeft het vooral te maken met de kwaliteit van de video-analyses (dat het meer af en toe er bij wordt gedaan ipv dat het een belangrijk onderdeel is).
[..]
Nee Bakkati is pas weg sinds deze zomer.
Ik verwacht dat hij er sowieso wel een rol in speelde, onder Stam was het al de taak van Bakkati om analyses te maken van de tegenstander en de eigen prestaties omdat Jaap niet snapte hoe computers werken.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, nouja, dan deed ie het een paar maanden misschien.
Ik zie het, hij werkt al vijf jaar in die rol dus het zal dan wel meevallen. Denk dat het dan meer een probleem is hoe de staf er gebruik van maakt, lijkt mij ook vreemd dat er nooit een video afgespeeld wordt ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Volgens de 'staf' pagina is Etienne Shew-Atjon de huidige Video-analist.
Zijn huidige functie (dus echt video analist Feyenoord 1) vanaf februari 2020 volgens LinkedIn, precies het moment dat die Bosschaart vertrok.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het, hij werkt al vijf jaar in die rol dus het zal dan wel meevallen. Denk dat het dan meer een probleem is hoe de staf er gebruik van maakt, lijkt mij ook vreemd dat er nooit een video afgespeeld wordt ofzo.
Zal wel iets zijn dat ze een TV op wielen in een klaslokaaltje rijden om een videoband met beelden van studio sport af te spelen ofzo.
Het viel me mee dat hij die Giakoumakis gisteren bij Studio Voetbal niet naar ons praatte.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn huidige functie (dus echt video analist Feyenoord 1) vanaf februari 2020 volgens LinkedIn, precies het moment dat die Bosschaart vertrok.
Hoe dan ook, Pierre zal wel een ontevreden selectie lid hebben gesproken, of het interview van Diemers na de wedstrijd waarin hij zei 'op papier is het toch anders dan in het veld' en daar zijn eigen draai aan hebben gegeven. Het blijft in elk geval de lul die ons Kazim verkocht heeft, dus hij mag wel met iets meer komen dan dit.
Schijnt dat Berghuis heel specifiek heeft benadrukt in een interview dat ze nu op TV-beelden gingen analyseren wat er goed ging tegen PSV tov de uitpot van Heerenveenquote:Op maandag 1 februari 2021 09:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn huidige functie (dus echt video analist Feyenoord 1) vanaf februari 2020 volgens LinkedIn, precies het moment dat die Bosschaart vertrok.
Hoe dan ook, Pierre zal wel een ontevreden selectie lid hebben gesproken, of het interview van Diemers na de wedstrijd waarin hij zei 'op papier is het toch anders dan in het veld' en daar zijn eigen draai aan hebben gegeven. Het blijft in elk geval de lul die ons Kazim verkocht heeft, dus hij mag wel met iets meer komen dan dit.
Wel leuk als je bij AZ werkt en iemand heeft interesse in je dan word je ontslagen. Helemaal geen paniekerige angstcultuur verder, gewoon een gezellige club in de regio.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Is Svensson al ontslagen?quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zó consequent zullen ze daar ook weer niet zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd wat er met Svensson gaat gebeuren, want die gaat natuurlijk ook komen.
Heb zo'n vermoeden van niet. Zeker niet na zijn aanvaring met onze Arnesen.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat Eenhoorn nog komt als Algemeen Directeur
Topsportklimaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zó consequent zullen ze daar ook weer niet zijn.
Fijn clubje om te werken wel dat AZ.
AZ is net een klein kind in een speetuin die zijn zin niet krijgt en boos om zich heen gaat janken.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben ook wel een beetje op hem afgeknapt dus laat hem maar lekker in Alkmaar janken.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het begint zich steeds meer te profileren als een soort sekte. Dijkshoorn schreef daar vroeger al leuke stukjes over hoe het eraan toe ging in de jeugdopleiding aldaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
AZ is net een klein kind in een speetuin die zijn zin niet krijgt en boos om zich heen gaat janken.
Leuke werkplek, het zal er vast erg dynamisch en flexibel zijn.
hij kan het weten want z'n zoon speelde daar, kwam erna naar AFC.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint zich steeds meer te profileren als een soort sekte. Dijkshoorn schreef daar vroeger al leuke stukjes over hoe het eraan toe ging in de jeugdopleiding aldaar.
Die fout is ernstig, maar hij heeft verder wel vaak rake teksten (en soms open deuren)quote:Op maandag 1 februari 2021 09:12 schreef Scrummie het volgende:
Bedoel, hij vond Kazim ook een goede spits voor ons.
Bij Slot werd wel gezegd dat het vooral ging om het feit dat hij niks gecommuniceerd had toch? Weet niet of Pusic dat wel gedaan heeft..quote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef Elan het volgende:
Tja dat deden ze met Slot ook, moet je wel consequent in zijn natuurlijk.
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Slot werd wel gezegd dat het vooral ging om het feit dat hij niks gecommuniceerd had toch? Weet niet of Pusic dat wel gedaan heeft..
Keer lang interview met hem gezien, volgens mij op Rijnmond hij vindt Feyenoord, met name bestuurtechnisch niks. Al begint het inmiddels meer op een soort blinde haat/obsessie te lijkenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Samenwerken met Arnesen en Slot, lijkt mij wel een goede reden om te komen
Kan me goed voorstellen dat die op de bank blijft de rest van het seizoenquote:Op maandag 1 februari 2021 11:45 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd wat er met Svensson gaat gebeuren, want die gaat natuurlijk ook komen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint zich steeds meer te profileren als een soort sekte. Dijkshoorn schreef daar vroeger al leuke stukjes over hoe het eraan toe ging in de jeugdopleiding aldaar.
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:51 schreef Elan het volgende:
Zo raar is het toch niet allemaal.
Zijn genoeg bedrijven waar ze je er ook direct uitflikkeren als je met de concurrent gaat lopen leuren.
Dan is de logica... euuhh... de logica is er eigenlijk nietquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.
De logica is dat ze vies mad zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is de logica... euuhh... de logica is er eigenlijk niet
"Goed overleg" zijn de woorden van AZ. Was waarschijnlijk een monoloog van de kant van AZquote:Op maandag 1 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ESPN zeiden ze van wel, en in het persbericht van AZ staat ook 'in goed overleg' kort genoemd.
quote:'Feyenoord doet weer poging om Abraham aan te trekken'
Feyenoord zou zich wederom hebben gemeld voor de achttienjarige aanvaller Paulos Abraham. Dat meldt Stefan Bleeker, journalist bij RTV Noord. FC Groningen is ook geïnteresseerd en is al rond met zijn werkgever AIK Solna, maar de Rotterdammers hebben zich 'op het laatste moment ook weer gemeld'.
Schijnt wel een groot talent te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |