Ga eerst nog naar even oefenen in het PSV topic ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Malen en Zahavi niet gezien terwijl ze een dikke 1op1 kans kregen uit de rug van Senesi.
Gegenpressing, houd op met me.quote:
hoezo niet? hij heeft nog een contractquote:Op zondag 31 januari 2021 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou niet stroken met 'intern naar een oplossing kijken'.
Kuyt? Als wat dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 23:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo niet? hij heeft nog een contract
Lol. Oke, dat vind ik wel erg vreemd eerlijk gezegdquote:Op zondag 31 januari 2021 23:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
flierefluiter
hij doet momenteel niks maar heeft wel een contract volgens Krabby
Het houdt in dat ze counters er zo snel mogelijk uithalen. Nou met counters kom je er vrij gemakkelijk doorheen. Met een aanval vanuit achteren opgezet eigenlijk ook.quote:
soms zou je willen dat kuyt niet de man was tijdens de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2021 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol. Oke, dat vind ik wel erg vreemd eerlijk gezegd
quote:Op zondag 31 januari 2021 23:30 schreef Max23 het volgende:
Pi-air: Spelers wilden dat Botteghin zou spelen ipv Spajic. Dat heeft Berghuis aangegeven in het gesprek met Dick
Ik vertrouw Pierre niet zo op zijn woorden.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:09 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk bizar dat er dus blijkbaar amper/geen videoanalyses worden gedaan.
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).quote:Op maandag 1 februari 2021 09:09 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk bizar dat er dus blijkbaar amper/geen videoanalyses worden gedaan.
Dan nog, een beetje hoofdklasser doet al aan video-analyses, bij de jeugd wordt het gedaan en dan zou het bij het eerste worden weggelaten. Lijkt me heel erg sterk.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).
Nee, Yöri Bosschaart was video analist voor het eerste. Maar die ging met Bronckhorst mee naar China, en destijds werd gemeld dat zijn vertrek intern opgevangen zou worden. Maar dat was in februari 2020, toen was Bakatti ook al weg natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijg je als je een volledig boomerteam aan assistenten hebt. Voorheen deed Bakkati de videoanalyses volgens mij (zoiets had Kuiptalk getweet).
wel vreemd dan als zo'n man weggaat dat ze het dan maar laten zitten.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel redelijk met het verhaal dat Bakkati en Bosschaart weg zijn waardoor er niet iemand lijkt te zijn die die taak goed kon overnemen. Aan de andere kant wordt er al sinds de jaren 80 met video-analyses gewerkt toen Dickie zelf nog mee balde, dus mogelijk heeft het vooral te maken met de kwaliteit van de video-analyses (dat het meer af en toe er bij wordt gedaan ipv dat het een belangrijk onderdeel is).quote:Op maandag 1 februari 2021 09:14 schreef DicCaland het volgende:
[..]
Dan nog, een beetje hoofdklasser doet al aan video-analyses, bij de jeugd wordt het gedaan en dan zou het bij het eerste worden weggelaten. Lijkt me heel erg sterk.
Nee Bakkati is pas weg sinds deze zomer.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Yöri Bosschaart was video analist voor het eerste. Maar die ging met Bronckhorst mee naar China, en destijds werd gemeld dat zijn vertrek intern opgevangen zou worden. Maar dat was in februari 2020, toen was Bakatti ook al weg natuurlijk.
Oh, nouja, dan deed ie het een paar maanden misschien.quote:Op maandag 1 februari 2021 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel redelijk met het verhaal dat Bakkati en Bosschaart weg zijn waardoor er niet iemand lijkt te zijn die die taak goed kon overnemen. Aan de andere kant wordt er al sinds de jaren 80 met video-analyses gewerkt toen Dickie zelf nog mee balde, dus mogelijk heeft het vooral te maken met de kwaliteit van de video-analyses (dat het meer af en toe er bij wordt gedaan ipv dat het een belangrijk onderdeel is).
[..]
Nee Bakkati is pas weg sinds deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |