Je merkt sowieso wel dat veel maatregelen backfiren (en dat ze ondanks dat niet teruggedraaid worden want tja, besmettingen zijn te hoog!). Denk dat dat wel een van de meer frustrerende dingen is wbt het beleid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mijn laatste werk en huidige werk wel in ieder geval. Maar eens hoor, er kan een hoop thuis als je zelf ook echt wil. Waarschijnlijk ook vervelende kinderen thuis oid.
Nice try N1ek-. Maar je valt niet in zijn doelgroep.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je kunt eens stevig aan m'n pik zuigen.
Dit is geil.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je kunt eens stevig aan m'n pik zuigen.
De terugkeer van Typisch maakt zoals te verwachten viel meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond net een andere OP, met bitcoin erin.
viel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De terugkeer van Typisch maakt zoals te verwachten viel meer kapot dan je lief is.
Dan neem ik mijn 'wtf' terug.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond net een andere OP, met bitcoin erin.
@scrummie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. Had 'm graag verlengd. Nu moet ik weer een kwartier wachten op de volgende domme opmerking van @:Scrummie.
Doe niet zo dom.quote:
Gelukkig ben jij er nog, voor wie zelfs het mentionen van iemand nog te moeilijk is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. Had 'm graag verlengd. Nu moet ik weer een kwartier wachten op de volgende domme opmerking van @:Scrummie.
Ja, bij mij in de buurt ook hoor. En bij ons gaan er ook mondjesmaat mensen naar kantoor al houden wij het wel op een max van 15 met mondkapjes, lunchen op eigen plek etc.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest een dag op kantoor zijn bij mijn bijbaan om daar examentraining te geven. Op de maandag zat doodleuk driekwart van het kantoor vol en zag je ze gewoon met zijn zessen in een kleine ruimte stand-uppen (voor een kantoorbaan die prima thuis gedaan kan worden). Als andere bedrijven het ook zo aanpakken, geen wonder dat de ellende zich dan zo doorzet.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond de keuze voor het woordje 'viel' apart, maar jullie schijnbaar niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo dom.
Je suggereerde dat er iets fout was, wat is er fout scrummie
WAT IS ER FOUT? ZEG DAN
Dat is gewoon ABN, je zat mis.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond de keuze voor het woordje 'viel' apart, maar jullie schijnbaar niet.
Zal wel regionale spreektaal zijn.
Je mag best je fout toegeven in plaats van zelfrechtvaardiging toe te passen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond de keuze voor het woordje 'viel' apart, maar jullie schijnbaar niet.
Zal wel regionale spreektaal zijn.
Men wordt ook wat sceptisch natuurlijk omdat de winst/verbetering door een lockdown er niet echt lijkt te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, bij mij in de buurt ook hoor. En bij ons gaan er ook mondjesmaat mensen naar kantoor al houden wij het wel op een max van 15 met mondkapjes, lunchen op eigen plek etc.
Men is gewoon helemaal klaar met binnen zitten en dat constante thuiswerken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het beter gaat worden totdat het mooier weer wordt, tenzij je mensen met extreme maatregelen binnen gaat houden maar dat zie ik in Nederland niet zo snel gebeuren.
Blijkbaar is dat voor Scrummie nogal lastig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag best je fout toegeven in plaats van zelfrechtvaardiging toe te passen.
We zijn hier wel klaar met dat geleuter over die bitcoin, ja. Kunnen ze daar niet gewoon een SC voor openen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De terugkeer van Typisch maakt zoals te verwachten viel meer kapot dan je lief is.
Als het een fout is, prima.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag best je fout toegeven in plaats van zelfrechtvaardiging toe te passen.
Dat komt omdat mensen zich er ook veel minder aan houden dan in maart/april/mei/juni.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Men wordt ook wat sceptisch natuurlijk omdat de winst/verbetering door een lockdown er niet echt lijkt te zijn.
Zoals te verwachten viel, idioot.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een fout is, prima.
Maar: 'maakt viel meer kapot dan je lief is' heb ik echt nog nooit iemand zien zeggen. Op jou na dan.
''maakt zoals te verwachten viel ''quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het een fout is, prima.
Maar: 'maakt viel meer kapot dan je lief is' heb ik echt nog nooit iemand zien zeggen. Op jou na dan.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valt wel mee qua discussie is voornamelijk beetje de nieuwsfeitjes/cijfers bespreken. Zelden dat er echt discussies zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word je er niet moe van om daar dag in dag uit te discussiëren?
Serieuze vraag.
Je hebt gelijk, excuus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''maakt zoals te verwachten viel ''
Sinds corona voelen wij ons wel een beetje 2e rangs Elan. Je bent hier veel minder te vinden. @Scrummie vindt dat vooral erg jammerquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee qua discussie is voornamelijk beetje de nieuwsfeitjes/cijfers bespreken. Zelden dat er echt discussies zijn.
Oke sorry!quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.
Normaal doen, fluitketel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
@:ggmm jij bent echt een vuile teringlijer wist je dat
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Je verwijdert je tweet maar gewoon nu meteen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Heb je weer een ban in COR?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Okequote:Op donderdag 7 januari 2021 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je verwijdert je tweet maar gewoon nu meteen.
Deze reeks spreekt minder tot de verbeelding nu de meeste toffe users weg zijn. Dat constant als wijven elkaar in de haren vliegen vanwege een simpele spelfout (of überhaupt posts van @GGMM lezen)is een ronduit vermoeiende bezigheid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds corona voelen wij ons wel een beetje 2e rangs Elan. Je bent hier veel minder te vinden. @:Scrummie vindt dat vooral erg jammer
wtf hoe heb je dit gedaan ik had hem verwijderdquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, ik wist niet dat @:Caland fan was van Tijl Beckand. Bedankt voor dit weetje @:GGMM
Nee klopt, jij wist wel altijd wat aan niveau toe te voegenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze reeks spreekt minder tot de verbeelding nu de meeste toffe users weg zijn. Dat constant als wijven elkaar in de haren vliegen vanwege een simpele spelfout (of überhaupt posts van @:GGMM lezen)is een ronduit vermoeiende bezigheid.
Ja inderdaad, overschakelen naar extreem of het zelfs verminderen zou ik zeggen. Winkels sluiten leuk en aardig, maar het gevolg is ook dat meer mensen hun dingen gaan kopen bij de AH ipv dat er spreiding ontstaat. Alcohol na 8 uur verbieden om feestjes te voorkomen klinkt leuk maar in de praktijk zorgt het enkel voor meer winkelverkeer binnen de spitstijden. Eerder ook de horeca, gooi het dicht maar het gevolg is enkel dat mensen in thuissituaties meer gaan afspreken. Als je dingen verbiedt verdwijnen contactmomenten niet, ze verplaatsen alleen naar wat nog wel mag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, bij mij in de buurt ook hoor. En bij ons gaan er ook mondjesmaat mensen naar kantoor al houden wij het wel op een max van 15 met mondkapjes, lunchen op eigen plek etc.
Men is gewoon helemaal klaar met binnen zitten en dat constante thuiswerken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het beter gaat worden totdat het mooier weer wordt, tenzij je mensen met extreme maatregelen binnen gaat houden maar dat zie ik in Nederland niet zo snel gebeuren.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf hoe heb je dit gedaan ik had hem verwijderd
En dan wil je duiding van Henk en Ria horen ofzo? Ik word echt doodmoe van al die meningen en inzichten over kerona.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee qua discussie is voornamelijk beetje de nieuwsfeitjes/cijfers bespreken. Zelden dat er echt discussies zijn.
Hiermee val je toch wel een erg groot deel van de users van deze SC aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Screenshots maken van tweets of posts om users daar later mee om de oren te slaan is voor volslagen zwakzinnigen.
Hahaha, @maxi-mus doet alsof @Elan kan lezen. Hahahahaquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je mijn tip over dat boek wel gelezen of doe ik dat voor de kat zijn kut? @:elan
Waarom probeer je meteen naar anderen te wijzen in plaats van een blijk van zelfkritiek te geven?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hiermee val je toch wel een erg groot deel van de users van deze SC aan.
Jammer dat hij afstand heeft genomen van het Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet zeggen, ik geniet erg van de posts van Stinho de laatste tijd. Mooie mix tussen inhoudelijke posts en vegen uitdelen
Er zitten ook plaatjes in hoor, dus ook jij kan hem aanschaffen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, @:maxi-mus doet alsof @:Elan kan lezen. Hahahaha
Waarom moet ik zelfkritiek geven op iets waar ik totaal geen moeite mee heb?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom probeer je meteen naar anderen te wijzen in plaats van een blijk van zelfkritiek te geven?
Daar ga je al. In tegenstelling tot jou heb ik die pretentie ook helemaal nooit gehad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee klopt, jij wist wel altijd wat aan niveau toe te voegen
Hier raakt user @Elan de kern.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ga je al. In tegenstelling tot jou heb ik die pretentie ook helemaal nooit gehad.
Jij hebt deze ooit zo vermakelijke en diverse SC tot een gezwel van je eigen ego gemaakt. Met het constant promoten van je niet grappige tweets en permanente over-acting en herhaling van zetten.
jijbak 359435quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ga je al. In tegenstelling tot jou heb ik die pretentie ook helemaal nooit gehad.
Jij hebt deze ooit zo vermakelijke en diverse SC tot een gezwel van je eigen ego gemaakt. Met het constant promoten van je niet grappige tweets en permanente over-acting en herhaling van zetten.
Ik zal jouw kern eens rakenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier raakt user @:Elan de kern.
Niets van meegekregen (gras is groen), welk boekje?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je mijn tip over dat boek wel gelezen of doe ik dat voor de kat zijn kut? @:elan
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon onderdeel van 'een groot deel van de users van deze SC'.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom probeer je meteen naar anderen te wijzen in plaats van een blijk van zelfkritiek te geven?
Maar je eerste keuze is om het meteen breed te trekken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon deel van 'een groot deel van de users van deze SC'.
Dus waar héb je het over?
Zit je hier nog steeds mee?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon deel van 'een groot deel van de users van deze SC'.
Laat het gewoon rusten, poepzak.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon onderdeel van 'een groot deel van de users van deze SC'.
Ik benoem slechts feiten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar je eerste keuze is om het meteen breed te trekken?
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat het gewoon rusten, poepzak.
Oké sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens, je kan prima voor jezelf beslissen MAAR ZIJ DOEN HET OOKquote:
Laat gaan ouwe reusquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens, je kan prima voor jezelf beslissen MAAR ZIJ DOEN HET OOK![]()
![]()
.
In het echte leven wordt er gehakt gemaakt van zulke redenaties.
Veel plezier makker. Hopelijk tref ik jou vanavond nog in het BB livetopic nu @onlogisch en @Zipportal mij al in de steek hebben gelaten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga aflevering 3 van BB maar even terugkijken. @:fetx
In het echte levenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens, je kan prima voor jezelf beslissen MAAR ZIJ DOEN HET OOK![]()
![]()
.
In het echte leven wordt er gehakt gemaakt van zulke redenaties.
Ja wel aardig productief geweest vergeleken met de eerste 3 dagen.quote:
Ik zou Scrummie eigenlijk wel in de categorie handelingsonbekwaam plaatsen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens,
Jouw probleem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou Scrummie eigenlijk wel in de categorie handelingsonbekwaam plaatsen eerlijk gezegd
Niet echt veel gedaan. Lekker uitgeslapenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wel aardig productief geweest vergeleken met de eerste 3 dagen.
Al zegt dat ook een hoop over de eerste 3 dagen.
En hoe was jouw dag, Davy?
Oké. Doen we niets mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou Scrummie eigenlijk wel in de categorie handelingsonbekwaam plaatsen eerlijk gezegd
Jij was toch heel dik vroeger?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt veel gedaan. Lekker uitgeslapen
Ik baal wel dat de sportschool dicht isWaarschijnlijk gaan ze de lockdown nog verlengen. Was echt een beest aan het worden
@GGMM en ik zouden het waarderen als je eens een keertje eerder kan aansluiten bij hax.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt veel gedaan. Lekker uitgeslapen
Ik baal wel dat de sportschool dicht isWaarschijnlijk gaan ze de lockdown nog verlengen. Was echt een beest aan het worden
Vanavond niet toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik zouden het waarderen als je eens een keertje eerder kan aansluiten bij hax.
Nee echt niet weer vanavond hoor, nu is het echt tijd voor een dagje rustquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
@:GGMM en ik zouden het waarderen als je eens een keertje eerder kan aansluiten bij hax.
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee echt niet weer vanavond hoor, nu is het echt tijd voor een dagje rust
Nou, lekker bezig? Dus niet meerquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was toch heel dik vroeger?![]()
Lekker bezig maatTrots op je
Ik moet ook echt weer gaan, deze kerstdagen hebben mij geen goed gedaan.
Julie spelen nooit op woensdag, weet ik veelquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:34 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niets van meegekregen (gras is groen), welk boekje?
quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan
Ik heb met kerst het boek 'als het bloedt' gekregen van King, 4 korte verhalen. Wel een aanrader.
*ik heb dat boek niet gekregen van King, maar dat is de schrijver. (voor de grappenmakers hier)
Ik ben er vanavond weer, tenzij er weer wereldnieuws is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel plezier makker. Hopelijk tref ik jou vanavond nog in het BB livetopic nu @:onlogisch en @:zipportal mij al in de steek hebben gelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb een maandje geleden gewoon nog dumbbells (2x15) en een kettlebell (30kg) kunnen kopen. Niet zo huilen dus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nou, lekker bezig? Dus niet meerBiceps worden ook weer minder door die kut lockdown.
Die 6kg dumbells die ik hier heb liggen doen ook geen kut.
Oja, die van 30kg kwam een week te laat toch? Hahahaha.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een maandje geleden gewoon nog dumbbells (2x15) en een kettlebell (30kg) kunnen kopen. Niet zo huilen dus.
Ja, kloptquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, die van 30kg kwam een week te laat toch? Hahahaha.
Alleen vandaag?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Scrummie erg vervelend vandaag.
Die is tof ja, sowieso die korte verhalen zijn genot.quote:
Nee, zal even zoeken of ik die terug kan vinden. Hij is wel aardig fel tegen Trump altijd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is tof ja, sowieso die korte verhalen zijn genot.
Heb je die docu gezien over het leven van King? Was op RTL Z laatst.
Ja maar om dat voor een paar weekjes te halen lijkt mij ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb een maandje geleden gewoon nog dumbbells (2x15) en een kettlebell (30kg) kunnen kopen. Niet zo huilen dus.
Gaat nu richting de 2 maanden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar om dat voor een paar weekjes te halen lijkt mij ook niet echt nodig.
Maar voor een leuke prijs wil ik het wel overwegen
Groentenkipwraps.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nasi met saté.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oosterse Zalu, rijstschotel en groente.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat gaan wraps worden vermoed ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics graagquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oosterse Zalu, rijstschotel en groente.
Uitgekookt! Ideaal. Voor de hele week thuisbezorgd. Straks weer bestellen.
Kan ik niet plaatsen.quote:
Heb jij Videoland al dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel plezier makker. Hopelijk tref ik jou vanavond nog in het BB livetopic nu @:onlogisch en @:zipportal mij al in de steek hebben gelaten.
Is RTL5 wel live dan in de avond?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar kijk de afleveringen (deze week, even kijken of het bevalt).
Dank je.quote:
Nee, maar bedoel het livetopic van de aflevering.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is RTL5 wel live dan in de avond?
Kijk je het omdat je de eerste niet zo mee hebt gekregen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar kijk de afleveringen (deze week, even kijken of het bevalt).
Geen idee hoe ik een foto op FOK! moet plaatsen. Wel een plaatje van internet.quote:
Ik wel, toch wel nieuwsgierig omdat je er ook zoveel over gelezen hebt. (maar zoals eerst zal het nooit meer worden)quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je het omdat je de eerste niet zo mee hebt gekregen?
Straks om 17:45 op RTL5. Herhaling van gisteren zie ik net.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar bedoel het livetopic van de aflevering.
Je gaat naar een site als imgur of imgdumper en je upload daar je foto en dan krijg je een link die je heel makkelijk hier kan plaatsen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik een foto op FOK! moet plaatsen. Wel een plaatje van internet.
Dit is abracadabra voor me.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat naar een site als imgur of imgdumper en je upload daar je foto en dan krijg je een link die je heel makkelijk hier kan plaatsen.
Dat weet je toch wel joh.
Ik heb er in NL denk ik 10 minuten van gezien en in Brazilië iets meer omdat ik een vriendinnetje had die het keek maar heb er totaal niets mee met dat soort programma's.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wel, toch wel nieuwsgierig omdat je er ook zoveel over gelezen hebt. (maar zoals eerst zal het nooit meer worden)
De Dikke van Darte. @De_Kraamquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan ook tekst van Wikipedia kopiëren en plakken, dan moet dit ook wel lukken.
Ik heb de eerste big brother niet echt gevolgd inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je het omdat je de eerste niet zo mee hebt gekregen?
DRT feliciteert Dartfreak Jacco met de Viesdikke Vol Fouten.quote:
Ik ook niet, er zijn zelfs mensen die de hele dag zo'n livestream aanhebben, lekker de hele dag naar niks kijken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er in NL denk ik 10 minuten van gezien en in Brazilië iets meer omdat ik een vriendinnetje had die het keek maar heb er totaal niets mee met dat soort programma's.
Wtf???quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie Ik heb werkelijk geen idee
@:littlerabbit Daan
@:caland Mark
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Saind
Knut
Jojoortje
Sjaakbauer
HMF
Scrummie
Caland
Charmed_Angel
Haags
Napoleonfour
GGMM
Happel
Tarado
Doublepain
JC
maxi-mus
DonRaja
Smoofie
Rens
aTypisch
Is het rijtje die ik van naam ken.
@onlogisch geeft het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Vergeet de naam van Littlerabbit mensen!
Ik begrijp hieruit dat Rens wel moeite kostte.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze ligt teveel voor de hand Nelis.
Die begon hier nog met voor en achternaam als usernaam toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat Rens wel moeite kostte.
In die contreien snapt men nog niet zo goed wat internet precies is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die begon hier nog met voor en achternaam als usernaam toch?
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In die contreien snapt men nog niet zo goed wat internet precies is.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In die contreien snapt men nog niet zo goed wat internet precies is.
Een bijzonder tijdstip, maar ik doe gewoon met je mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Tiet voor koffie
@:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Bijzonder tijdstip.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een bijzonder tijdstip, maar ik doe gewoon met je mee.
Wat een ondeugend tijdstip.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, het tijdstip zou ik niet ondeugend willen noemen. ECHTER deze doppio is dat wel degelijk!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sushi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics van je moeder?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet zometeen bij mijn moeder
Agv
Laat je niet gek maken ouwe reus.quote:
MEN VATTE ZE NIE @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ouwe reus.
Je hebt al genoeg te verduren gehad deze week.
nou nou nouquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal
Deze fluitketel bedoelt "raar tijdstip" natuurlijk.
Die komt pas weer terug als bitcoin 40.000 is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Elon kwal Jeff heeft ingehaald @:atypisch
Rijst/kip/boontjesquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot straks makkerquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef aTypisch het volgende:
ik post pas weer op FOK! bij een bitcoin prijs van $40.000
@:el-stinho tot snel
Elon de goatquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Elon kwal Jeff heeft ingehaald @:atypisch
Praat gewoon normaal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Ik ga maar even een ontdeugend uurtje sporten nu @:ggmm @:onlogisch @:buitendam
Musk heeft BTCquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon de goat
Jeff is een verschrikkelijke man
Ik noteer dit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgende week dinsdag is het online nieuwjaarsevenement van mijn werk.
Toch mooi, het heeft eventjes geduurd maar nu kan ik eindelijk totaal geen zin hebben daarin. Das toch een privilege
Nu snap je nog beter waarom ik twijfelde om hier aan mee te doen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Vergeet de naam van Littlerabbit mensen!
Wat een cliffhangerquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:51 schreef Zipportal het volgende:
MED / Het feest is weer voorbij!
@:lenny_leonard
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
LucilleWerner.jpgquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooi moment om voor een mod, ik noem een @:onlogisch, een stapje terug te doen.
Ja, dat lijkt me wel een eerlijke voorwaarde inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom. Dat je maar veel topics van tong mag sluiten.
Nee het is echt waar maatquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
(ik geloof er niks van overigens, voordat @:ggmm straks weer komt met 'hahaha ze dachten het ook nog echt' )
Hoi LR, hoe is je avond?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijke man met een walgelijke uitstraling met een nog walgelijker programma.
Prima keuze.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is echt waar maat
En als je het niet gelooft..
Nou ja eigenlijk kan me dat geen reet schelen
Nog een stapje?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooi moment om voor een mod, ik noem een @:onlogisch, een stapje terug te doen.
@onlogisch kijk hij zegt goedkeurigquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat je op mijn goedkeurig zit te wachten maar ik wilde het toch even zeggen.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Ah, het is weer avond, FOK is weer traag.
Tijd voor een serie! Daar heb ik wel iets over te vertellen;
Ik dacht dat ik gister twee afleveringen had gezien van Vikings, dus ik klik net de volgende aan. Begint het voorstukje, gaat er iemand dood waarvan ik niet wist dat hij (of zij) dood ging! Blijkt dat ik gister maar 1 aflevering heb gezien! Ik had er twee willen kijken maar toen ging ik haxball spelen.
Einde verhaal. Sorry beetje lang geworden.
Tijd om te minderen met blowen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht dat ik gister twee afleveringen had gezien van Vikings, dus ik klik net de volgende aan. Begint het voorstukje, gaat er iemand dood waarvan ik niet wist dat hij (of zij) dood ging! Blijkt dat ik gister maar 1 aflevering heb gezien! Ik had er twee willen kijken maar toen ging ik haxball spelen.
Ja hier heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om te minderen met blowen.
VUILE KLOOTZAKquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch kijk hij zegt goedkeurig
Was het Ragnar? Ik ben niet meer met die serie doorgegaan toen ik op de twitterpagina van Netflix zag dat hij dood was gegaan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Nee, niet Ragnar. Die is al tijden dood. Zit nu laatste seizoen, vond het zelf ook een stuk minder worden nadat Ragnar dood ging, maar nu laatste seizoen dus dan rond ik het wel even af.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Ragnar? Ik ben niet meer met die serie doorgegaan toen ik op de twitterpagina van Netflix zag dat hij dood was gegaan.
Als het niet Ragnar was heb je dat nu wel verraden maatquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Ragnar? Ik ben niet meer met die serie doorgegaan toen ik op de twitterpagina van Netflix zag dat hij dood was gegaan.
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet Ragnar. Die is al tijden dood. Zit nu laatste seizoen, vond het zelf ook een stuk minder worden nadat Ragnar dood ging, maar nu laatste seizoen dus dan rond ik het wel even af.
Oja, serie.
Ik ook maar ik wilde dat hier nog even infietsen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet Ragnar was heb je dat nu wel verraden maat
Maar die tweet was wel dom ja destijds (maar ik was al gestopt omdat ik het allemaal niet zo bijzonder vond)
Ja, dit was hem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Komt jouw topic in VBL ook nog of was dat dit al? @:ggmm
Oh fuck, ik zou ook nog een topic maken. Ik ga even bezig.
Nee hoor, dit was zeer goed nieuws.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit was hem.
Hopelijk beschouw je niet als een teleurstelling. (Zoals je ziet ben ik wel degelijk opzoek naar jouw goedkeurig)
Ik weiger je als mod van VBL te erkennen. Ik bedoel hier moeten eerst @Klummie en @skysherrif een ei over leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi dat een aantal VBL mods het nog niet weten.
Waarom zou je de tong80 uit willen hangen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:49 schreef Coco het volgende:
Mogen wij ook meedoen met de ontgroening of alleen mods?
Hier roddelen we niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zou je de tong80 uit willen hangen?
Scheelt weer wat zaken voor Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
Nice, alle sealbagautomaten worden vandaag/morgen gesloten.
Ach, er waren toch al niet veel ondernemingen over die daar nu nog gebruik van maken.
quote:
Wat een negativiteit weer Stijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Wat @GGMM vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:ggmm schijnt jou een erg goede moderator te vinden
Oh. Wat een leuk grapje!quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik 'm alweer geopend, fluitketel
@:fetX
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat een leuk grapje!
Haha
Kun je hem even reeksen? Het is wel de bedoeling dat je wat doet voor je ..geld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat een leuk grapje!
Haha
Ik heb het maar gedaan. Als je op Lenny moet wachten...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je hem even reeksen? Het is wel de bedoeling dat je wat doet voor je ..geld.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
Tijd voor BB @:maxi-mus @:onlogisch @:zipportal
Vermoedens van een kutaflevering.
Achja was ik 14 ofzo. Jeugdzondequote:Op donderdag 7 januari 2021 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die begon hier nog met voor en achternaam als usernaam toch?
Rikkert is journalist EN GEEN SUPPORTERquote:
JANKENquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Die @:kyran heeft gewoon 3 posts van mij verwijderd in COR :S
Mimimimimimiquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
BB is een mokerwarm bad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Posten in BB gaat goffedomme lekker boys.
@:fetX
@:maxi-mus
Er wordt in deze sc NIET geroddeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat wij vrienden waren, maar je bent net zo'n rat als ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |