Je merkt sowieso wel dat veel maatregelen backfiren (en dat ze ondanks dat niet teruggedraaid worden want tja, besmettingen zijn te hoog!). Denk dat dat wel een van de meer frustrerende dingen is wbt het beleid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mijn laatste werk en huidige werk wel in ieder geval. Maar eens hoor, er kan een hoop thuis als je zelf ook echt wil. Waarschijnlijk ook vervelende kinderen thuis oid.
Nice try N1ek-. Maar je valt niet in zijn doelgroep.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je kunt eens stevig aan m'n pik zuigen.
Dit is geil.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je kunt eens stevig aan m'n pik zuigen.
De terugkeer van Typisch maakt zoals te verwachten viel meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond net een andere OP, met bitcoin erin.
viel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De terugkeer van Typisch maakt zoals te verwachten viel meer kapot dan je lief is.
Dan neem ik mijn 'wtf' terug.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond net een andere OP, met bitcoin erin.
@scrummie.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. Had 'm graag verlengd. Nu moet ik weer een kwartier wachten op de volgende domme opmerking van @:Scrummie.
Doe niet zo dom.quote:
Gelukkig ben jij er nog, voor wie zelfs het mentionen van iemand nog te moeilijk is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. Had 'm graag verlengd. Nu moet ik weer een kwartier wachten op de volgende domme opmerking van @:Scrummie.
Ja, bij mij in de buurt ook hoor. En bij ons gaan er ook mondjesmaat mensen naar kantoor al houden wij het wel op een max van 15 met mondkapjes, lunchen op eigen plek etc.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest een dag op kantoor zijn bij mijn bijbaan om daar examentraining te geven. Op de maandag zat doodleuk driekwart van het kantoor vol en zag je ze gewoon met zijn zessen in een kleine ruimte stand-uppen (voor een kantoorbaan die prima thuis gedaan kan worden). Als andere bedrijven het ook zo aanpakken, geen wonder dat de ellende zich dan zo doorzet.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond de keuze voor het woordje 'viel' apart, maar jullie schijnbaar niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo dom.
Je suggereerde dat er iets fout was, wat is er fout scrummie
WAT IS ER FOUT? ZEG DAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |