Waarom is er geen BTC SC dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat de BTC SC vakkundig de nek is omgedraaid. Daar moet het opeens over inhoud gaan (lol)
ik wist wel wie het wasquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was helemaal niet oprecht geïnteresseerd he
Is er wel, maar dat is een wat hoger niveau dan hier.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:26 schreef aTypisch het volgende:
TT request: new ฿ all-time-high: $38,188
En dat er niet all-time high staat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat de TT niet met een ฿ om kan gaan.
de mod in kwestie, voorheen bekend als Kyran van COR, heeft plotsklaps besloten de SC om te bouwen naar een topic met onduidelijke regelsquote:
Staat al in het topicquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wacht op de sneer van @:ggmm
[ afbeelding ]
dat snijdt geen houdtquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je tussen elk woord een streepje doen (lol). Hou het gewoon bij Nederlands als je geen Engels kunt.
Ik vindt niet dat je lanks de tekst van @aTypisch kunt gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat snijdt geen houdt
Welke taal moet hij nu gaan praten dan
Ik heb een pittige mening over Kyran.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de mod in kwestie, voorheen bekend als Kyran van COR, heeft plotsklaps besloten de SC om te bouwen naar een topic met onduidelijke regels
dus je weet waar je moet klagen!
quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat snijdt geen houdt
Welke taal moet hij nu gaan praten dan
quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke post dan? Ik zie hem niet.
Mankeert er wat aan je hoofd ogen ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:17 schreef GGMM het volgende:
Prima OPMet plezier gelezen!
Bijzonder dat deze man fan is van de Simpsons. Ik wist niet dat mensen ouder dan 12 dat nog steeds leuk vinden.
Wel een wat dikke oude speler, ik ben hier kritisch over.
We roddelen hier nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de mod in kwestie, voorheen bekend als Kyran van COR, heeft plotsklaps besloten de SC om te bouwen naar een topic met onduidelijke regels
dus je weet waar je moet klagen!
ik ook, maar die is net verwijderdquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over Kyran.
Vuile klootzakquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Mankeert er wat aan je hoofd ogen ofzo?
Beter dan hand in hand.quote:
@GGMMquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:43 schreef onlogisch het volgende:
Ja. Het is me niet echt duidelijk wat je met die topic wilt @:tong80
Steek wat meer tijd in je OP.
Geen dank, ik heb nog wat goed te maken na mijn note van gisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Wel weer een topic van user @:tong80 kunnen sluiten.
(Dank je @:Coco )
En die van vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb nog wat goed te maken na mijn note van gisteren.
Eens. Dit loopt de spuigaten uit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User Coco is zich flink aan het misdragen de laatste dagen!
En terecht. Was een kut topic.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Wel weer een topic van user @:tong80 kunnen sluiten.
(Dank je @:Coco )
Je stellingen topic is wel ok. Al had daar ook wat uitleg bij gemogen.quote:
Check al die fluitketels die nog in fiat gelovenquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk @:aTypisch en @:Wereldgozer ook.
Ikzelf ook.
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Je stellingen topic is wel ok. Al had daar ook wat uitleg bij gemogen.
nou nou nouquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Check al die fluitketels die nog in fiat geloven
Hmm, goede vraag. Hier moet ik een paar nachtjes over peinzen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?
Let maar niet op coco hoor, die is erg rebels de laatste dagen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?
Open er anders een topic over.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Hier moet ik een paar nachtjes over peinzen.
Tong en tong80quote:
Je hoeft je niet steeds voor te stellen.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet steeds voor te stellen.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
User tong80 deelt uit aan user Fetx.
Nou vooruitquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland is een smakeloos land.
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard zouden jullie even mijn post in het BEERTOPIC kunnen verwijderen? bvd
Wie noemt zijn kind nou "Julia & Mila"?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard zouden jullie even mijn post in het BEERTOPIC kunnen verwijderen? bvd
Gedaan maat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou een jongen eigenlijk altijd Henk noemenquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gedaan maat.
Wat vind jij dan een leuke naam voor kinderen die nu geboren worden?
Overigens staat de naam van mijn dochter NIET in deze lijst. Ter info.
KeesGodinquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou een jongen eigenlijk altijd Henk noemen
En een meisje Kees
Hier staan verschrikkelijke namen in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook zin om een topic in VBL te openen.
Misschien vanavond eens doen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Waarom spel jij altijd @skysherrif foutiefquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.
@:klummie @:skysheriff
@skysheriffquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.
@:klummie @:skysheriff
Dit was in 2018;quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze lijst lijkt me ook niet representatief voor Friesland. Wat is bij jullie in de mode?
Denk er goed over na, tegenwoordig wordt 90% van de topics gesloten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom spel jij altijd @:skysherrif foutief
Sherrif kan ik niet accepteren. Wat een teringdebiel dat ie z'n eigen username fout had gespeld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom spel jij altijd @:skysherrif foutief
Dat is wel een beetje genant jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sherrif kan ik niet accepteren. Wat een teringdebiel dat ie z'n eigen username fout had gespeld.
Valt me nog mee. Alleen Fardau vind ik wel heel bijzonder. Nooit gehoord.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was in 2018;
https://www.24baby.nl/zwanger/babynamen/babynamen-friesland-2018/
Eensquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sherrif kan ik niet accepteren. Wat een teringdebiel dat ie z'n eigen username fout had gespeld.
Je kent Fardau Wagenaar niet?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Alleen Fardau vind ik wel heel bijzonder. Nooit gehoord.
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vast niet zo lastig voor de Daniel Verlaatjes onder ons. Zo goed heeft de overheid dit soort dingen meestal niet afgeschermd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Zou het lukken om een vaccin te scoren zonder dat je in de daarvoor bedoelde groep behoort? Dus gewoon een gezond iemand van 18-60.
Ben benieuwd of er een journalistje oid is die het probeert. Ik vind het namelijk wel weer tijd voor een nieuwe COVID-rel.
Welke vind je de leukste?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn inderdaad jongensnamen en meisjesnamen.
Ga het proberen en hou een dagboektopic bij in COR, waar je dagelijks updates typt met foto's erbijquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Zou het lukken om een vaccin te scoren zonder dat je in de daarvoor bedoelde groep behoort? Dus gewoon een gezond iemand van 18-60.
Ben benieuwd of er een journalistje oid is die het probeert. Ik vind het namelijk wel weer tijd voor een nieuwe COVID-rel.
Ik vind jou wel een Minke.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Doutsen en Anke zijn trouwens geen jongensnamen maar dit terzijde. Oh en Femke natuurlijk ook niet.
Het kan nog veel kutter hoor, dit valt wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een KUTnamen hebben ze in Friesland
Sorry Max
Ik vind ze over het algemeen wel leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een KUTnamen hebben ze in Friesland
Sorry Max
@Caland heeft echt een rare weekquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken, let even een beetje op.
Volgens mij is dat ook een journaliste. Maar ik heb altijd gedacht dat het een Marokkaanse naam is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van een Fardau gehoord.
Totdat ik de post van Bauke las
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van een Fardau gehoord.
Totdat ik de post van Bauke las
Een erg dubieus lijstje van user @Coco dus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anne kan voor beide ja. Meike niet.
Dat zei ik net ja, Fardau Wagenaar van de Tubantia.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een journaliste. Maar ik heb altijd gedacht dat het een Marokkaanse naam is.
Ja dit is broddelwerk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een erg dubieus lijstje van user @:coco dus.
Alle ney's en cy'squote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan nog veel kutter hoor, dit valt wel mee.
Nee hij heet Jelle.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:maxi-mus niet op mijn "Minke" reageert, ga ik er vanuit dat dat zijn echte naam is.
Ik heb geen vrouwennaam, sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:maxi-mus niet op mijn "Minke" reageert, ga ik er vanuit dat dat zijn echte naam is.
Ok Markquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Overigens was mijn naam ook één van de populairste jongesnamen in mijn geboortejaar.
Je zou dus kunnen zeggen dat mijn ouders een ernstig gebrek aan creativiteit hebben, wat opzich ook wel klopt.
Waarom staat hij dan bij de jongensnamen??!??!?!?!??!! En je noemde hem ook niet als 'dat is eigenlijk een vrouwennaam'.quote:
Mijn ouders wilden mij eerst Jelmer noemen maar zagen daar vanaf omdat er al zoveel 'Jelmer's hier in de buurt werden geboren. Nu zit ik met Bauke.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Overigens was mijn naam ook één van de populairste jongensnamen in mijn geboortejaar.
Je zou dus kunnen zeggen dat mijn ouders een ernstig gebrek aan creativiteit hebben, wat opzich ook wel klopt.
De users van die site zijn blijkbaar debiel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan bij de jongensnamen??!??!?!?!??!! En je noemde hem ook niet als 'dat is eigenlijk een vrouwennaam'.
Bedankt voor deze informatie Caland.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Overigens was mijn naam ook één van de populairste jongensnamen in mijn geboortejaar.
Die halve lijst bij de jongens zijn vrouwennamen. Daar had ik dan overheen gekeken. Nooit van Minke Booij gehoord?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan bij de jongensnamen??!??!?!?!??!! En je noemde hem ook niet als 'dat is eigenlijk een vrouwennaam'.
Ik moest eigenlijk Stefan gaan heten, dus ik ben opzich nog wel redelijk blij dat ze daar vanaf hebben gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden mij eerst Jelmer noemen maar zagen daar vanaf omdat er al zoveel 'Jelmer's hier in de buurt werden geboren. Nu zit ik met Bauke.
En dat heeft niets met Friesland te maken!!quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:36 schreef Coco het volgende:
[..]
De users van die site zijn blijkbaar debiel.
Oh daar is niet zoveel mis mee toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk Stefan gaan heten, dus ik ben opzich nog wel redelijk blij dat ze daar vanaf hebben gezien.
Ik ken eigenlijk alleen maar kneuzen die Stefan heten, daar zal het aan liggen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh daar is niet zoveel mis mee toch?
De Vrij?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar kneuzen die Stefan heten, daar zal het aan liggen.
dat heb je ook met ou of is het dan niet Fries?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden mij eerst Jelmer noemen maar zagen daar vanaf omdat er al zoveel 'Jelmer's hier in de buurt werden geboren. Nu zit ik met Bauke.
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die halve lijst bij de jongens zijn vrouwennamen. Daar had ik dan overheen gekeken. Nooit van Minke Booij gehoord?
Komt uit de sport die het dichtst bij stofzuigen zit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?
Nee hoor,dan moet je maar net hockey volgend tijdens de OS.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?
Ik wou nu een ex user van deze SC mentionen, maar realiseerde mij dat ik dan speel met zijn privé.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar kneuzen die Stefan heten, daar zal het aan liggen.
Volgens mij wel, is niet mijn echte naam hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb je ook met ou of is het dan niet Fries?
Hij heet Hiddequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Laten we een lijstje maken van namen die bekend zijn van users hier.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou nu een ex user van deze SC mentionen, maar realiseerde mij dat ik dan speel met zijn privé.
@tong80 Hermanquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken van namen die bekend zijn van users hier.
Ik begin.
@:GGMM René
@Danny Dannyquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin.
Ik had Francine geheten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
En geheel in het kader van diezelfde originaliteit aangaande mijn ouders zou ik dus Stefanie gaan heten als ik een kut had gehad.
Dit nog even ter info.
Ik kan het onderscheid even niet maken tussen de namen die ik ken en die ook echt bekend zijn, dus ik onthou mij van inzendingen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin.
SPEEL NIET MIJN PRIVEquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie Danny
@:littlerabbit Daan
@:caland Mark
Oh hopelijk sloeg dit niet op jouw naam, want die heb ik hierboven gepostquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan het onderscheid even niet maken tussen de namen die ik ken en die ook echt bekend zijn, dus ik onthou mij van inzendingen.
Ik wist dit niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was toch wel bekendzo heet je op discord
Kijk hem even interessant doen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik ken aardig wat namen maar ik meld ze hier niet omdat ik niet weet of ze bekend zijn bij 'het grote publiek'
We zitten hier toch op FOK!?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar heb jij weer een punt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zitten hier toch op FOK!?
Maar je hebt wel gelijk, dat was vrij dom toen.
Bedankt, hardop gelachen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar heb jij weer een punt.
Ik pas mijn post even aan.
Graag de naam van @:scrummie vergeten mensen!
Nee die weet ik ook denk ik, maar dat is zo lang geleden en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doequote:
Graag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doe
Ik stuur je wel even een DM.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die weet ik ook denk ik, maar dat is zo lang geleden en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doe
Oke ik stop hier ook maar mee inderdaad.
Allebei hartstikke fout. En met graag bedoelde ik dat je je ging onthouden van gokken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davey!
Of David!
(Ik heb het onthouden omdat het op dj_day-v leek)
Ohquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allebei hartstikke fout. En met graag bedoelde ik dat je je ging onthouden van gokken.
Ik kan nu een hele smerige opmerking gaan maken maar dat doe ik niet. Ik onthoud namelijk alleen belangrijke personen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig, @:onlogisch kent mijn naam niet.
Bedankt maat, deed ik ook zojuistquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal ontkennen dat je de dm verstuurd hebt
Bizar dat niemand die noemde.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig, @:onlogisch kent mijn naam niet.
Ik wist dit niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |