Waarom is er geen BTC SC dan?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat de BTC SC vakkundig de nek is omgedraaid. Daar moet het opeens over inhoud gaan (lol)
ik wist wel wie het wasquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je was helemaal niet oprecht genteresseerd he
Is er wel, maar dat is een wat hoger niveau dan hier.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:26 schreef aTypisch het volgende:
TT request: new ฿ all-time-high: $38,188
En dat er niet all-time high staat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat de TT niet met een ฿ om kan gaan.
de mod in kwestie, voorheen bekend als Kyran van COR, heeft plotsklaps besloten de SC om te bouwen naar een topic met onduidelijke regelsquote:
Staat al in het topicquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wacht op de sneer van @:ggmm
[ afbeelding ]
dat snijdt geen houdtquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je tussen elk woord een streepje doen (lol). Hou het gewoon bij Nederlands als je geen Engels kunt.
Ik vindt niet dat je lanks de tekst van @aTypisch kunt gaan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat snijdt geen houdt
Welke taal moet hij nu gaan praten dan
Ik heb een pittige mening over Kyran.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de mod in kwestie, voorheen bekend als Kyran van COR, heeft plotsklaps besloten de SC om te bouwen naar een topic met onduidelijke regels
dus je weet waar je moet klagen!
quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat snijdt geen houdt
Welke taal moet hij nu gaan praten dan
quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke post dan? Ik zie hem niet.
Mankeert er wat aan je hoofd ogen ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:17 schreef GGMM het volgende:
Prima OPMet plezier gelezen!
Bijzonder dat deze man fan is van de Simpsons. Ik wist niet dat mensen ouder dan 12 dat nog steeds leuk vinden.
Wel een wat dikke oude speler, ik ben hier kritisch over.
We roddelen hier nietquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de mod in kwestie, voorheen bekend als Kyran van COR, heeft plotsklaps besloten de SC om te bouwen naar een topic met onduidelijke regels
dus je weet waar je moet klagen!
ik ook, maar die is net verwijderdquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over Kyran.
Vuile klootzakquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Mankeert er wat aan je hoofd ogen ofzo?
Beter dan hand in hand.quote:
@GGMMquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:43 schreef onlogisch het volgende:
Ja. Het is me niet echt duidelijk wat je met die topic wilt @:tong80
Steek wat meer tijd in je OP.
Geen dank, ik heb nog wat goed te maken na mijn note van gisteren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Wel weer een topic van user @:tong80 kunnen sluiten.
(Dank je @:Coco )
En die van vandaagquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb nog wat goed te maken na mijn note van gisteren.
Eens. Dit loopt de spuigaten uit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User Coco is zich flink aan het misdragen de laatste dagen!
En terecht. Was een kut topic.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Wel weer een topic van user @:tong80 kunnen sluiten.
(Dank je @:Coco )
Je stellingen topic is wel ok. Al had daar ook wat uitleg bij gemogen.quote:
Check al die fluitketels die nog in fiat gelovenquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk @:aTypisch en @:Wereldgozer ook.
Ikzelf ook.
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Je stellingen topic is wel ok. Al had daar ook wat uitleg bij gemogen.
nou nou nouquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Check al die fluitketels die nog in fiat geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |