Je hoeft je niet steeds voor te stellen.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet steeds voor te stellen.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
User tong80 deelt uit aan user Fetx.
Nou vooruitquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland is een smakeloos land.
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard zouden jullie even mijn post in het BEERTOPIC kunnen verwijderen? bvd
Wie noemt zijn kind nou "Julia & Mila"?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard zouden jullie even mijn post in het BEERTOPIC kunnen verwijderen? bvd
Gedaan maat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou een jongen eigenlijk altijd Henk noemenquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gedaan maat.
Wat vind jij dan een leuke naam voor kinderen die nu geboren worden?
Overigens staat de naam van mijn dochter NIET in deze lijst. Ter info.
KeesGodinquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou een jongen eigenlijk altijd Henk noemen
En een meisje Kees
Hier staan verschrikkelijke namen in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook zin om een topic in VBL te openen.
Misschien vanavond eens doen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Waarom spel jij altijd @skysherrif foutiefquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.
@:klummie @:skysheriff
@skysheriffquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.
@:klummie @:skysheriff
Dit was in 2018;quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze lijst lijkt me ook niet representatief voor Friesland. Wat is bij jullie in de mode?
Denk er goed over na, tegenwoordig wordt 90% van de topics gesloten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom spel jij altijd @:skysherrif foutief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |