Hmm, goede vraag. Hier moet ik een paar nachtjes over peinzen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?
Let maar niet op coco hoor, die is erg rebels de laatste dagen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je mij nou vertellen hoe ik dilemma topics moet maken?
Open er anders een topic over.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm, goede vraag. Hier moet ik een paar nachtjes over peinzen.
Tong en tong80quote:
Je hoeft je niet steeds voor te stellen.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet steeds voor te stellen.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
User tong80 deelt uit aan user Fetx.
Nou vooruitquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland is een smakeloos land.
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard zouden jullie even mijn post in het BEERTOPIC kunnen verwijderen? bvd
Wie noemt zijn kind nou "Julia & Mila"?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:lenny_leonard zouden jullie even mijn post in het BEERTOPIC kunnen verwijderen? bvd
Gedaan maat.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou een jongen eigenlijk altijd Henk noemenquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gedaan maat.
Wat vind jij dan een leuke naam voor kinderen die nu geboren worden?
Overigens staat de naam van mijn dochter NIET in deze lijst. Ter info.
KeesGodinquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou een jongen eigenlijk altijd Henk noemen
En een meisje Kees
Hier staan verschrikkelijke namen in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook zin om een topic in VBL te openen.
Misschien vanavond eens doen
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Waarom spel jij altijd @skysherrif foutiefquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.
@:klummie @:skysheriff
@skysheriffquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk. Hier kunnen de moderators van VBL een voorbeeld aan nemen.
@:klummie @:skysheriff
Dit was in 2018;quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze lijst lijkt me ook niet representatief voor Friesland. Wat is bij jullie in de mode?
Denk er goed over na, tegenwoordig wordt 90% van de topics gesloten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom spel jij altijd @:skysherrif foutief
Sherrif kan ik niet accepteren. Wat een teringdebiel dat ie z'n eigen username fout had gespeld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom spel jij altijd @:skysherrif foutief
Dat is wel een beetje genant jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sherrif kan ik niet accepteren. Wat een teringdebiel dat ie z'n eigen username fout had gespeld.
Valt me nog mee. Alleen Fardau vind ik wel heel bijzonder. Nooit gehoord.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was in 2018;
https://www.24baby.nl/zwanger/babynamen/babynamen-friesland-2018/
Eensquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sherrif kan ik niet accepteren. Wat een teringdebiel dat ie z'n eigen username fout had gespeld.
Je kent Fardau Wagenaar niet?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Alleen Fardau vind ik wel heel bijzonder. Nooit gehoord.
We roddelen hier niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vast niet zo lastig voor de Daniel Verlaatjes onder ons. Zo goed heeft de overheid dit soort dingen meestal niet afgeschermd.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Zou het lukken om een vaccin te scoren zonder dat je in de daarvoor bedoelde groep behoort? Dus gewoon een gezond iemand van 18-60.
Ben benieuwd of er een journalistje oid is die het probeert. Ik vind het namelijk wel weer tijd voor een nieuwe COVID-rel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |