Kijk hem even interessant doen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik ken aardig wat namen maar ik meld ze hier niet omdat ik niet weet of ze bekend zijn bij 'het grote publiek'
We zitten hier toch op FOK!?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was toch wel bekendzo heet je op discord
Ja daar heb jij weer een punt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zitten hier toch op FOK!?
Maar je hebt wel gelijk, dat was vrij dom toen.
Bedankt, hardop gelachen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar heb jij weer een punt.
Ik pas mijn post even aan.
Graag de naam van @:scrummie vergeten mensen!
Nee die weet ik ook denk ik, maar dat is zo lang geleden en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doequote:
Graag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doe
Ik stuur je wel even een DM.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die weet ik ook denk ik, maar dat is zo lang geleden en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doe
Oke ik stop hier ook maar mee inderdaad.
Allebei hartstikke fout. En met graag bedoelde ik dat je je ging onthouden van gokken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davey!
Of David!
(Ik heb het onthouden omdat het op dj_day-v leek)
Ohquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allebei hartstikke fout. En met graag bedoelde ik dat je je ging onthouden van gokken.
Ik kan nu een hele smerige opmerking gaan maken maar dat doe ik niet. Ik onthoud namelijk alleen belangrijke personen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig, @:onlogisch kent mijn naam niet.
Bedankt maat, deed ik ook zojuistquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal ontkennen dat je de dm verstuurd hebt
Bizar dat niemand die noemde.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig, @:onlogisch kent mijn naam niet.
Ik wist dit niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was toch wel bekendzo heet je op discord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |