Komt uit de sport die het dichtst bij stofzuigen zit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?
Nee hoor,dan moet je maar net hockey volgend tijdens de OS.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?
Ik wou nu een ex user van deze SC mentionen, maar realiseerde mij dat ik dan speel met zijn privé.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar kneuzen die Stefan heten, daar zal het aan liggen.
Volgens mij wel, is niet mijn echte naam hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb je ook met ou of is het dan niet Fries?
Hij heet Hiddequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:maxi-mus niet op mijn "Minke" reageert, ga ik er vanuit dat dat zijn echte naam is.
Laten we een lijstje maken van namen die bekend zijn van users hier.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou nu een ex user van deze SC mentionen, maar realiseerde mij dat ik dan speel met zijn privé.
@tong80 Hermanquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken van namen die bekend zijn van users hier.
Ik begin.
@:GGMM René
@Danny Dannyquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin.
Ik had Francine geheten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
En geheel in het kader van diezelfde originaliteit aangaande mijn ouders zou ik dus Stefanie gaan heten als ik een kut had gehad.
Dit nog even ter info.
Ik kan het onderscheid even niet maken tussen de namen die ik ken en die ook echt bekend zijn, dus ik onthou mij van inzendingen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin.
SPEEL NIET MIJN PRIVEquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie Danny
@:littlerabbit Daan
@:caland Mark
Oh hopelijk sloeg dit niet op jouw naam, want die heb ik hierboven gepostquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan het onderscheid even niet maken tussen de namen die ik ken en die ook echt bekend zijn, dus ik onthou mij van inzendingen.
Ik wist dit niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was toch wel bekendzo heet je op discord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |