Nee hij heet Jelle.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:maxi-mus niet op mijn "Minke" reageert, ga ik er vanuit dat dat zijn echte naam is.
Ik heb geen vrouwennaam, sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:maxi-mus niet op mijn "Minke" reageert, ga ik er vanuit dat dat zijn echte naam is.
Ok Markquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Overigens was mijn naam ook één van de populairste jongesnamen in mijn geboortejaar.
Je zou dus kunnen zeggen dat mijn ouders een ernstig gebrek aan creativiteit hebben, wat opzich ook wel klopt.
Waarom staat hij dan bij de jongensnamen??!??!?!?!??!! En je noemde hem ook niet als 'dat is eigenlijk een vrouwennaam'.quote:
Mijn ouders wilden mij eerst Jelmer noemen maar zagen daar vanaf omdat er al zoveel 'Jelmer's hier in de buurt werden geboren. Nu zit ik met Bauke.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Overigens was mijn naam ook één van de populairste jongensnamen in mijn geboortejaar.
Je zou dus kunnen zeggen dat mijn ouders een ernstig gebrek aan creativiteit hebben, wat opzich ook wel klopt.
De users van die site zijn blijkbaar debiel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan bij de jongensnamen??!??!?!?!??!! En je noemde hem ook niet als 'dat is eigenlijk een vrouwennaam'.
Bedankt voor deze informatie Caland.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Overigens was mijn naam ook één van de populairste jongensnamen in mijn geboortejaar.
Die halve lijst bij de jongens zijn vrouwennamen. Daar had ik dan overheen gekeken. Nooit van Minke Booij gehoord?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan bij de jongensnamen??!??!?!?!??!! En je noemde hem ook niet als 'dat is eigenlijk een vrouwennaam'.
Ik moest eigenlijk Stefan gaan heten, dus ik ben opzich nog wel redelijk blij dat ze daar vanaf hebben gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden mij eerst Jelmer noemen maar zagen daar vanaf omdat er al zoveel 'Jelmer's hier in de buurt werden geboren. Nu zit ik met Bauke.
En dat heeft niets met Friesland te maken!!quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:36 schreef Coco het volgende:
[..]
De users van die site zijn blijkbaar debiel.
Oh daar is niet zoveel mis mee toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk Stefan gaan heten, dus ik ben opzich nog wel redelijk blij dat ze daar vanaf hebben gezien.
Ik ken eigenlijk alleen maar kneuzen die Stefan heten, daar zal het aan liggen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh daar is niet zoveel mis mee toch?
De Vrij?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar kneuzen die Stefan heten, daar zal het aan liggen.
dat heb je ook met ou of is het dan niet Fries?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden mij eerst Jelmer noemen maar zagen daar vanaf omdat er al zoveel 'Jelmer's hier in de buurt werden geboren. Nu zit ik met Bauke.
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die halve lijst bij de jongens zijn vrouwennamen. Daar had ik dan overheen gekeken. Nooit van Minke Booij gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |