Welke vind je de leukste?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn inderdaad jongensnamen en meisjesnamen.
Ga het proberen en hou een dagboektopic bij in COR, waar je dagelijks updates typt met foto's erbijquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Zou het lukken om een vaccin te scoren zonder dat je in de daarvoor bedoelde groep behoort? Dus gewoon een gezond iemand van 18-60.
Ben benieuwd of er een journalistje oid is die het probeert. Ik vind het namelijk wel weer tijd voor een nieuwe COVID-rel.
Ik vind jou wel een Minke.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
Doutsen en Anke zijn trouwens geen jongensnamen maar dit terzijde. Oh en Femke natuurlijk ook niet.
Het kan nog veel kutter hoor, dit valt wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een KUTnamen hebben ze in Friesland
Sorry Max
Ik vind ze over het algemeen wel leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een KUTnamen hebben ze in Friesland
Sorry Max
@Caland heeft echt een rare weekquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken, let even een beetje op.
Volgens mij is dat ook een journaliste. Maar ik heb altijd gedacht dat het een Marokkaanse naam is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van een Fardau gehoord.
Totdat ik de post van Bauke las
quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van een Fardau gehoord.
Totdat ik de post van Bauke las
Een erg dubieus lijstje van user @Coco dus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anne kan voor beide ja. Meike niet.
Dat zei ik net ja, Fardau Wagenaar van de Tubantia.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een journaliste. Maar ik heb altijd gedacht dat het een Marokkaanse naam is.
Ja dit is broddelwerk.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een erg dubieus lijstje van user @:coco dus.
Alle ney's en cy'squote:Op donderdag 7 januari 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het kan nog veel kutter hoor, dit valt wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |