quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De terugkeer van Typisch maakt zoals te verwachten viel meer kapot dan je lief is.
Valt wel mee qua discussie is voornamelijk beetje de nieuwsfeitjes/cijfers bespreken. Zelden dat er echt discussies zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Word je er niet moe van om daar dag in dag uit te discussiëren?
Serieuze vraag.
Je hebt gelijk, excuus.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''maakt zoals te verwachten viel ''
Sinds corona voelen wij ons wel een beetje 2e rangs Elan. Je bent hier veel minder te vinden. @Scrummie vindt dat vooral erg jammerquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee qua discussie is voornamelijk beetje de nieuwsfeitjes/cijfers bespreken. Zelden dat er echt discussies zijn.
Oke sorry!quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.
Normaal doen, fluitketel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
@:ggmm jij bent echt een vuile teringlijer wist je dat
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Je verwijdert je tweet maar gewoon nu meteen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.
Waarom? Heb je weer een ban in COR?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
Okequote:Op donderdag 7 januari 2021 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je verwijdert je tweet maar gewoon nu meteen.
Deze reeks spreekt minder tot de verbeelding nu de meeste toffe users weg zijn. Dat constant als wijven elkaar in de haren vliegen vanwege een simpele spelfout (of überhaupt posts van @GGMM lezen)is een ronduit vermoeiende bezigheid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds corona voelen wij ons wel een beetje 2e rangs Elan. Je bent hier veel minder te vinden. @:Scrummie vindt dat vooral erg jammer
wtf hoe heb je dit gedaan ik had hem verwijderdquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, ik wist niet dat @:Caland fan was van Tijl Beckand. Bedankt voor dit weetje @:GGMM
Nee klopt, jij wist wel altijd wat aan niveau toe te voegenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze reeks spreekt minder tot de verbeelding nu de meeste toffe users weg zijn. Dat constant als wijven elkaar in de haren vliegen vanwege een simpele spelfout (of überhaupt posts van @:GGMM lezen)is een ronduit vermoeiende bezigheid.
Ja inderdaad, overschakelen naar extreem of het zelfs verminderen zou ik zeggen. Winkels sluiten leuk en aardig, maar het gevolg is ook dat meer mensen hun dingen gaan kopen bij de AH ipv dat er spreiding ontstaat. Alcohol na 8 uur verbieden om feestjes te voorkomen klinkt leuk maar in de praktijk zorgt het enkel voor meer winkelverkeer binnen de spitstijden. Eerder ook de horeca, gooi het dicht maar het gevolg is enkel dat mensen in thuissituaties meer gaan afspreken. Als je dingen verbiedt verdwijnen contactmomenten niet, ze verplaatsen alleen naar wat nog wel mag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, bij mij in de buurt ook hoor. En bij ons gaan er ook mondjesmaat mensen naar kantoor al houden wij het wel op een max van 15 met mondkapjes, lunchen op eigen plek etc.
Men is gewoon helemaal klaar met binnen zitten en dat constante thuiswerken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het beter gaat worden totdat het mooier weer wordt, tenzij je mensen met extreme maatregelen binnen gaat houden maar dat zie ik in Nederland niet zo snel gebeuren.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf hoe heb je dit gedaan ik had hem verwijderd
En dan wil je duiding van Henk en Ria horen ofzo? Ik word echt doodmoe van al die meningen en inzichten over kerona.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee qua discussie is voornamelijk beetje de nieuwsfeitjes/cijfers bespreken. Zelden dat er echt discussies zijn.
Hiermee val je toch wel een erg groot deel van de users van deze SC aan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
Screenshots maken van tweets of posts om users daar later mee om de oren te slaan is voor volslagen zwakzinnigen.
Hahaha, @maxi-mus doet alsof @Elan kan lezen. Hahahahaquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je mijn tip over dat boek wel gelezen of doe ik dat voor de kat zijn kut? @:elan
Waarom probeer je meteen naar anderen te wijzen in plaats van een blijk van zelfkritiek te geven?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hiermee val je toch wel een erg groot deel van de users van deze SC aan.
Jammer dat hij afstand heeft genomen van het Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet zeggen, ik geniet erg van de posts van Stinho de laatste tijd. Mooie mix tussen inhoudelijke posts en vegen uitdelen
Er zitten ook plaatjes in hoor, dus ook jij kan hem aanschaffen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, @:maxi-mus doet alsof @:Elan kan lezen. Hahahaha
Waarom moet ik zelfkritiek geven op iets waar ik totaal geen moeite mee heb?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom probeer je meteen naar anderen te wijzen in plaats van een blijk van zelfkritiek te geven?
Daar ga je al. In tegenstelling tot jou heb ik die pretentie ook helemaal nooit gehad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee klopt, jij wist wel altijd wat aan niveau toe te voegen
Hier raakt user @Elan de kern.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ga je al. In tegenstelling tot jou heb ik die pretentie ook helemaal nooit gehad.
Jij hebt deze ooit zo vermakelijke en diverse SC tot een gezwel van je eigen ego gemaakt. Met het constant promoten van je niet grappige tweets en permanente over-acting en herhaling van zetten.
jijbak 359435quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ga je al. In tegenstelling tot jou heb ik die pretentie ook helemaal nooit gehad.
Jij hebt deze ooit zo vermakelijke en diverse SC tot een gezwel van je eigen ego gemaakt. Met het constant promoten van je niet grappige tweets en permanente over-acting en herhaling van zetten.
Ik zal jouw kern eens rakenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier raakt user @:Elan de kern.
Niets van meegekregen (gras is groen), welk boekje?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je mijn tip over dat boek wel gelezen of doe ik dat voor de kat zijn kut? @:elan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |