jijbak 359435quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar ga je al. In tegenstelling tot jou heb ik die pretentie ook helemaal nooit gehad.
Jij hebt deze ooit zo vermakelijke en diverse SC tot een gezwel van je eigen ego gemaakt. Met het constant promoten van je niet grappige tweets en permanente over-acting en herhaling van zetten.
Ik zal jouw kern eens rakenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier raakt user @:Elan de kern.
Niets van meegekregen (gras is groen), welk boekje?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je mijn tip over dat boek wel gelezen of doe ik dat voor de kat zijn kut? @:elan
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon onderdeel van 'een groot deel van de users van deze SC'.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom probeer je meteen naar anderen te wijzen in plaats van een blijk van zelfkritiek te geven?
Maar je eerste keuze is om het meteen breed te trekken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon deel van 'een groot deel van de users van deze SC'.
Dus waar héb je het over?
Zit je hier nog steeds mee?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon deel van 'een groot deel van de users van deze SC'.
Laat het gewoon rusten, poepzak.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien, ik wijs helemaal niet naar anderen, want ik acht mijzelf ook gewoon onderdeel van 'een groot deel van de users van deze SC'.
Ik benoem slechts feiten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar je eerste keuze is om het meteen breed te trekken?
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat het gewoon rusten, poepzak.
Oké sorry.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh het zal. Je hoeft niet direct te gaan schelden.
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens, je kan prima voor jezelf beslissen MAAR ZIJ DOEN HET OOKquote:
Laat gaan ouwe reusquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens, je kan prima voor jezelf beslissen MAAR ZIJ DOEN HET OOK![]()
![]()
.
In het echte leven wordt er gehakt gemaakt van zulke redenaties.
Veel plezier makker. Hopelijk tref ik jou vanavond nog in het BB livetopic nu @onlogisch en @Zipportal mij al in de steek hebben gelaten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga aflevering 3 van BB maar even terugkijken. @:fetx
In het echte levenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat zou het aan de zaak veranderen dat anderen het ook doen. Je bent een wilsbekwaam mens, je kan prima voor jezelf beslissen MAAR ZIJ DOEN HET OOK![]()
![]()
.
In het echte leven wordt er gehakt gemaakt van zulke redenaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |