Musk heeft BTCquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon de goat
Jeff is een verschrikkelijke man
Ik noteer dit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgende week dinsdag is het online nieuwjaarsevenement van mijn werk.
Toch mooi, het heeft eventjes geduurd maar nu kan ik eindelijk totaal geen zin hebben daarin. Das toch een privilege
Nu snap je nog beter waarom ik twijfelde om hier aan mee te doen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Vergeet de naam van Littlerabbit mensen!
Wat een cliffhangerquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:51 schreef Zipportal het volgende:
MED / Het feest is weer voorbij!
@:lenny_leonard
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt deze ooit zo vermakelijke en diverse SC tot een gezwel van je eigen ego gemaakt. Met het constant promoten van je niet grappige tweets en permanente over-acting en herhaling van zetten.
LucilleWerner.jpgquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooi moment om voor een mod, ik noem een @:onlogisch, een stapje terug te doen.
Ja, dat lijkt me wel een eerlijke voorwaarde inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom. Dat je maar veel topics van tong mag sluiten.
Nee het is echt waar maatquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
(ik geloof er niks van overigens, voordat @:ggmm straks weer komt met 'hahaha ze dachten het ook nog echt' )
Hoi LR, hoe is je avond?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijke man met een walgelijke uitstraling met een nog walgelijker programma.
Prima keuze.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het is echt waar maat
En als je het niet gelooft..
Nou ja eigenlijk kan me dat geen reet schelen
Nog een stapje?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooi moment om voor een mod, ik noem een @:onlogisch, een stapje terug te doen.
@onlogisch kijk hij zegt goedkeurigquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
Niet dat je op mijn goedkeurig zit te wachten maar ik wilde het toch even zeggen.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Ah, het is weer avond, FOK is weer traag.
Tijd voor een serie! Daar heb ik wel iets over te vertellen;
Ik dacht dat ik gister twee afleveringen had gezien van Vikings, dus ik klik net de volgende aan. Begint het voorstukje, gaat er iemand dood waarvan ik niet wist dat hij (of zij) dood ging! Blijkt dat ik gister maar 1 aflevering heb gezien! Ik had er twee willen kijken maar toen ging ik haxball spelen.
Einde verhaal. Sorry beetje lang geworden.
Tijd om te minderen met blowen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Ik dacht dat ik gister twee afleveringen had gezien van Vikings, dus ik klik net de volgende aan. Begint het voorstukje, gaat er iemand dood waarvan ik niet wist dat hij (of zij) dood ging! Blijkt dat ik gister maar 1 aflevering heb gezien! Ik had er twee willen kijken maar toen ging ik haxball spelen.
Ja hier heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om te minderen met blowen.
VUILE KLOOTZAKquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch kijk hij zegt goedkeurig
Was het Ragnar? Ik ben niet meer met die serie doorgegaan toen ik op de twitterpagina van Netflix zag dat hij dood was gegaan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Nee, niet Ragnar. Die is al tijden dood. Zit nu laatste seizoen, vond het zelf ook een stuk minder worden nadat Ragnar dood ging, maar nu laatste seizoen dus dan rond ik het wel even af.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Ragnar? Ik ben niet meer met die serie doorgegaan toen ik op de twitterpagina van Netflix zag dat hij dood was gegaan.
Als het niet Ragnar was heb je dat nu wel verraden maatquote:Op donderdag 7 januari 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Ragnar? Ik ben niet meer met die serie doorgegaan toen ik op de twitterpagina van Netflix zag dat hij dood was gegaan.
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet Ragnar. Die is al tijden dood. Zit nu laatste seizoen, vond het zelf ook een stuk minder worden nadat Ragnar dood ging, maar nu laatste seizoen dus dan rond ik het wel even af.
Oja, serie.
Ik ook maar ik wilde dat hier nog even infietsen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het niet Ragnar was heb je dat nu wel verraden maat
Maar die tweet was wel dom ja destijds (maar ik was al gestopt omdat ik het allemaal niet zo bijzonder vond)
Ja, dit was hem.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Komt jouw topic in VBL ook nog of was dat dit al? @:ggmm
Oh fuck, ik zou ook nog een topic maken. Ik ga even bezig.
Nee hoor, dit was zeer goed nieuws.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit was hem.
Hopelijk beschouw je niet als een teleurstelling. (Zoals je ziet ben ik wel degelijk opzoek naar jouw goedkeurig)
Ik weiger je als mod van VBL te erkennen. Ik bedoel hier moeten eerst @Klummie en @skysherrif een ei over leggen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi dat een aantal VBL mods het nog niet weten.
Waarom zou je de tong80 uit willen hangen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:49 schreef Coco het volgende:
Mogen wij ook meedoen met de ontgroening of alleen mods?
Hier roddelen we niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zou je de tong80 uit willen hangen?
Scheelt weer wat zaken voor Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 7 januari 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
Nice, alle sealbagautomaten worden vandaag/morgen gesloten.
Ach, er waren toch al niet veel ondernemingen over die daar nu nog gebruik van maken.
quote:
Wat een negativiteit weer Stijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
@:onlogisch Is een afteltopic naar het volgende kuttopic van @:GGMM geoorloofd?
Wat @GGMM vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:ggmm schijnt jou een erg goede moderator te vinden
Oh. Wat een leuk grapje!quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik 'm alweer geopend, fluitketel
@:fetX
quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat een leuk grapje!
Haha
Kun je hem even reeksen? Het is wel de bedoeling dat je wat doet voor je ..geld.quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Wat een leuk grapje!
Haha
Ik heb het maar gedaan. Als je op Lenny moet wachten...quote:Op donderdag 7 januari 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je hem even reeksen? Het is wel de bedoeling dat je wat doet voor je ..geld.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 7 januari 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
Tijd voor BB @:maxi-mus @:onlogisch @:zipportal
Vermoedens van een kutaflevering.
Achja was ik 14 ofzo. Jeugdzondequote:Op donderdag 7 januari 2021 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die begon hier nog met voor en achternaam als usernaam toch?
Rikkert is journalist EN GEEN SUPPORTERquote:
JANKENquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Die @:kyran heeft gewoon 3 posts van mij verwijderd in COR :S
Mimimimimimiquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
BB is een mokerwarm bad.quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Posten in BB gaat goffedomme lekker boys.
@:fetX
@:maxi-mus
Er wordt in deze sc NIET geroddeldquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht dat wij vrienden waren, maar je bent net zo'n rat als ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |