Nou, het tijdstip zou ik niet ondeugend willen noemen. ECHTER deze doppio is dat wel degelijk!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een bijzonder tijdstip, maar ik doe gewoon met je mee.
Sushi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Pics van je moeder?quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet zometeen bij mijn moeder
Agv
Laat je niet gek maken ouwe reus.quote:
MEN VATTE ZE NIE @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ouwe reus.
Je hebt al genoeg te verduren gehad deze week.
nou nou nouquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:zipportal
Deze fluitketel bedoelt "raar tijdstip" natuurlijk.
Die komt pas weer terug als bitcoin 40.000 is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Elon kwal Jeff heeft ingehaald @:atypisch
Rijst/kip/boontjesquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Tot straks makkerquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef aTypisch het volgende:
ik post pas weer op FOK! bij een bitcoin prijs van $40.000
@:el-stinho tot snel
Elon de goatquote:Op donderdag 7 januari 2021 18:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Erg mooi dat de sympathieke Elon kwal Jeff heeft ingehaald @:atypisch
Praat gewoon normaal.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Ik ga maar even een ontdeugend uurtje sporten nu @:ggmm @:onlogisch @:buitendam
Musk heeft BTCquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elon de goat
Jeff is een verschrikkelijke man
Ik noteer dit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgende week dinsdag is het online nieuwjaarsevenement van mijn werk.
Toch mooi, het heeft eventjes geduurd maar nu kan ik eindelijk totaal geen zin hebben daarin. Das toch een privilege
Nu snap je nog beter waarom ik twijfelde om hier aan mee te doen!quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry
Vergeet de naam van Littlerabbit mensen!
Wat een cliffhangerquote:Op donderdag 7 januari 2021 19:51 schreef Zipportal het volgende:
MED / Het feest is weer voorbij!
@:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |